abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16100982
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:08 schreef ook_gek het volgende:

Oh en ik spreek je nog wel als je met kanker plat ligt. Zeg je dan ook droog. Heej maar ik rook niet

Ik ga dan niet jammeren, "Oh zielige ik, waarom ik???"

accepteer gevolgen. ik eet semi gezond, dus moet ik niet janken als ik de gevolgen ervoor draag.

mens staat boven dier ja, laat hem dan gewoon jagen stokken en stenen, maar nee daar zijn we te bang voor, diertjes kunnen zich misschien verweren

vrijdag 9 januari 2004 @ 14:16:27 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16101002
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:12 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

We dwalen beetje af, misschien was ik iets te grof met kanker, maar ik ben echt van mening, na lezen en praten met een "semi deskundige" dat kanker geheel aan de omstandigheden ligt waarin je woont.

lichaam is gewoon een machine, je doet erin lucht, water, voedsel, rooklucht. en die dingen veroorzaken kanker. als je gen hebt en je eet niets drinkt niets ademt niets, zul je nooit kanker krijgen.

MAAR NU WEER OVER DIEREN, en wel beschaafd

@ andere dude: trouwens goed dat jij ook donateur bent geworden

Overgens nog een kleine reactie over dat kanker. Ik neem aan dat die geleerde je ook verteld heeft dat kanker eigelijk best wel erfelijk is?
Daarom is het dus alleen al een hele FOUTE uit spraak.

Ik ben het wel eens dat er wetten moeten komen om dierenleed tegen te gaan. en dat er teminste iets in de wet staat wanneer je wel en niet een straf kan opleggen wegens het mishandelen van dieren.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16101025
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:15 schreef LoveHenk het volgende:

mens staat boven dier ja, laat hem dan gewoon jagen stokken en stenen, maar nee daar zijn we te bang voor, diertjes kunnen zich misschien verweren

Een paar post terug zei je nog dat het afmaken van dieren met primitieve methodes om te kotsen vond, en nu dit, make up your mind
pi_16101052
LOVEHENK, BEN JE NU VEGANIST OF NIET? OF IIG VEGETARIER???

even zo want anders leest hij er weer overheen per ongeluk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:19:10 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16101078
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:15 schreef LoveHenk het volgende:

laat hem dan gewoon jagen stokken en stenen, maar nee daar zijn we te bang voor, diertjes kunnen zich misschien verweren

Ben je blijven steken ergens in de middel eeuwen
Want dit gaat echt werkelijk nergens meer over.

Dus wat je eigelijk zegt is dat je wil dat de varkens koeien en kippen los door de stad heen lopen. En dat we ergens achter een struikje moeten gaan liggen met een speer

Oh en dieren vangen met een strop mag dus wel neem ik aan in jou wereld. Best gek want in de grote mensen wereld mag dat namelijk niet.

Sterker nog. Je kan beter een pin door een koe z,n kop schieten dan een speer ergens in dat lijf te steken. De leidensweg is vele malen groter met je speer. Dus wat wil je nou eigelijk

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16101097
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Hoezo? Ik vind dat je niet kan zeggen dat iemand met kanker er zelf voor gekozen heeft. Wat hij gedaan heeft in dit topic.
Dus, iemand die rookt, en al die vele waarschuwingen op de sigarettenpakjes rijker, en toch doorgaat en later kanker krijgt is niet zelf schuld? Als jij dat vind ben je achterlijk!

En ja dieren zijn er om te consumeren, maar niet martelen. En daar pleit ik voor. Ik eet ook vlees, ben geen heilige. Maar ik wil dat die dieren niet geleden hebben!

pi_16101122
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:19 schreef LoveHenk het volgende:

En ja dieren zijn er om te consumeren, maar niet martelen. En daar pleit ik voor. Ik eet ook vlees, ben geen heilige. Maar ik wil dat die dieren niet geleden hebben!

Maar je wilt er wel op jagen met stenen en speren, je lult je zelf tegen hoor
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:21:05 #83
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101127
quote:

[..]

Dus, iemand die rookt, en al die vele waarschuwingen op de sigarettenpakjes rijker, en toch doorgaat en later kanker krijgt is niet zelf schuld? Als jij dat vind ben je achterlijk!

en dus wil je er met speren achteraan
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16101143
quote:

[..]

Hahaaaa dus jij eet alleen scharrelvlees? Nooit vlees van dieren die in embarmelijke omstandigheden gehouden zijn? Jij vraagt in een restaurant altijd ernaar of het scharrelvlees is? Jij eet geen mora kroketten want daar zitten bijvoorbeeld lieve ezels in?
En eten van de snackbar is echt niet scharrelgebeuren hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16101191
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:20 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Maar je wilt er wel op jagen met stenen en speren, je lult je zelf tegen hoor

Een andere dude begon over het recht van de sterkste. Ik zei dan als je dat bedoelt ga eens alleen op een stier af.

ik krijg nu allemaal woorden in mn bek gelegd.

Dieren moeten gewoon niet lijden ten behoeve van mens

pi_16101210
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:23 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

Een andere dude begon over het recht van de sterkste. Ik zei dan als je dat bedoelt ga eens alleen op een stier af.

Maar in onze westerse maatschappij lijden de meeste dieren echt niet meer hoor, en voor die paar die wel lijden komen die groene terroristen in actie!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:24:55 #87
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101228
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:23 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

Maar dieren wel ten behoeve van andere dieren? da's namelijk de natuur...
Thucydides
pi_16101234
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hahaaaa dus jij eet alleen scharrelvlees? Nooit vlees van dieren die in embarmelijke omstandigheden gehouden zijn? Jij vraagt in een restaurant altijd ernaar of het scharrelvlees is? Jij eet geen mora kroketten want daar zitten bijvoorbeeld lieve ezels in?
En eten van de snackbar is echt niet scharrelgebeuren hoor.

Ik neem aan dat de NL regering erop toeziet dat de dieren onder normale omstandigheden zijn geslacht. En nee, ik geloof niet dat er in de frikandeleln ezels zitten. In die van jou ja, maar dan zou ik verhuizen naar nederland als ik jou was.
pi_16101251
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:24 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Maar wij mensen leven in die zelfde natuur, alleen een stapje hoger, wij zijn ook dieren die andere dieren consumeren !
pi_16101278
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:24 schreef _The_General_ het volgende:
Maar in onze westerse maatschappij lijden de meeste dieren echt niet meer hoor, en voor die paar die wel lijden komen die groene terroristen in actie!
euhm, wat dacht je van de helft van de wereldbevolking die niet westers is. en daar zijn dan genoeg terroristen voor? lul niet. er zijn niet genoeg activisten.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:27:03 #91
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101283
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:25 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Maar wij mensen leven in die zelfde natuur, alleen een stapje hoger, wij zijn ook dieren die andere dieren consumeren !

dat proberen duidelijk te maken aan onze relkloon is de volgende stap
Thucydides
pi_16101306
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:24 schreef Xtreem het volgende:
ja, een dier zou ander nooit de ogen uitprikken, nooit hem dagelijks met stokken slaan. alleen de nek doorbijten. en oh ja natuurlijk zijn er uitzondering op heele kleine schaal, dus daar praten we niet over.
pi_16101315
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:25 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de NL regering erop toeziet dat de dieren onder normale omstandigheden zijn geslacht. En nee, ik geloof niet dat er in de frikandeleln ezels zitten. In die van jou ja, maar dan zou ik verhuizen naar nederland als ik jou was.

Ten eerste, als je uithaalt kijk dan even waar iemand woont, staat zo knullig wat je nu doet.

Ten tweede, ja er zitten idd ezels in bijvoorbeeld frikandellen. Vlees is vlees nietwaar?

Onder nromale omstandigheden slachten wil nog niet zeggen dat die beesten niet opgroeien in een veel te klein hok waar ze met veel te veel zitten, zonder verse lucht en zonlicht bijvoorbeeld? Dat maakt niets uit ofzo? het gaat om het slachten?

Beetje vreemd als je pretendeert een dierenliefhebber te zijn.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:29:43 #94
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101347
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:28 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

ja, een dier zou ander nooit de ogen uitprikken, nooit hem dagelijks met stokken slaan. alleen de nek doorbijten. en oh ja natuurlijk zijn er uitzondering op heele kleine schaal, dus daar praten we niet over.

nooit gezien hoe een kat een muis vangt? een vos een kip vangt? laat staan alle mooie docu's over het afrikaanse 'wild life'
Thucydides
pi_16101354
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:27 schreef Xtreem het volgende:

[..]

ik vraag me af, wat doe jij in dit topic nog, als jij geen medelijden voor gemartelde dieren hebt, ik zou zeggen ga naar pakistan met je auto en wed daar op beer-hondengevechten, patser.
pi_16101363
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:28 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

zowat alle kat achtige spelen met hun prooi, en dat is een heeel groot gedeelte van alle dieren die jagen,
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:30:54 #97
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_16101375
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:27 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het over dierenmishandeling.
Ik heb nog nergens gelezen dat hij tegen het eten van vlees is.
Het is niet nodig om dieren dood te slaan, of ogen uit te steken, of langzaam dood te wurgen.
Dat is namelijk laf.
En ik vind LoveHenk geen relkloon, het komt er een beetje rot uit, maar hij heeft zijn hart op de goede plek.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:31:20 #98
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101385
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:30 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

ik vraag me af, wat doe jij in dit topic nog, als jij geen medelijden voor gemartelde dieren hebt, ik zou zeggen ga naar pakistan met je auto en wed daar op beer-hondengevechten, patser.

nah, ik wed liever op de volgende ban
Thucydides
pi_16101406
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

En ik vind LoveHenk geen relkloon, het komt er een beetje rot uit, maar hij heeft zijn hart op de goede plek.

Met zijn kanker verhaal heeft hij bij mij toch geen punten gescoord, er zijn mensen voor minder geband trouwens
pi_16101411
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ten eerste, als je uithaalt kijk dan even waar iemand woont, staat zo knullig wat je nu doet.

Ten tweede, ja er zitten idd ezels in bijvoorbeeld frikandellen. Vlees is vlees nietwaar?

Onder nromale omstandigheden slachten wil nog niet zeggen dat die beesten niet opgroeien in een veel te klein hok waar ze met veel te veel zitten, zonder verse lucht en zonlicht bijvoorbeeld? Dat maakt niets uit ofzo? het gaat om het slachten?

Beetje vreemd als je pretendeert een dierenliefhebber te zijn.

bio industrie is natuurlijk erg, maar lang niet zo erg als al die andere dingen. wat is je doel trouwens? wat is je mening? je probeert steeds tegensprekende zinnetjes uit mij te persen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')