abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16099668
Heeft de het openbaar ministerie z'n zoveelste blunder gemaakt door de soldaat af te schilderen als moordenaar, of hadden ze het recht om zonder goed onderzoek iemand in hechtnis te mogen nemen?
Is Erik O terug nu weer vrij gelaten of zou hij in hechtenis moeten blijven, omdat hij mogelijk een gevaar voor de samenleving zou zijn?
Graag jullie mening!

groet Jort

vrijdag 9 januari 2004 @ 13:36:15 #2
36533 Shyte
Stone free..
pi_16099770
Wat ben ik blij nooit in het groen met zo'n nederlands vlaggetje als kannonnevleesch te hebben gediend...

Lekkere overheid; je eigen militairen aan de schandpaal nagelen. Ik dacht dat "we" in nederland zo graag amerikaantje wilden spelen. Nou, dan zou "onze jongens" toch heilig?

Niet dus.

Zoveelste ASOCIALE misstap van onze vaderlandsche overheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Shyte op 09-01-2004 13:37]

pi_16099786
amerikanen zouden zoiets nooit doen, wij weer wel. dit is totaal nederlands, zum kotsen
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:37:37 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_16099817
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:33 schreef Da_Jort het volgende:
Heeft de het openbaar ministerie z'n zoveelste blunder gemaakt door de soldaat af te schilderen als moordenaar, of hadden ze het recht om zonder goed onderzoek iemand in hechtnis te mogen nemen?
Is Erik O terug nu weer vrij gelaten of zou hij in hechtenis moeten blijven, omdat hij mogelijk een gevaar voor de samenleving zou zijn?
Graag jullie mening!

groet Jort

Zonder te zoeken weet ik nu al dat daar topics over bestaan.

Check die eerst even.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:46:46 #5
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_16100061
Dit is echt belachelijk!
All is fair in love and war en dat vergeten we hier in Nederland!
Nou hebben ze iemand aangeklaagd en dan dalijk is er een soldaat in Irak die zou moeten schieten op iemand maar dan durft hij dalijk niet omdat hij bang is aangeklaagd te worden.

Het is verdomme oorlog en dan moet je op je soldaten kunnen vertrouwen en ze hun gang laten gaan.
Ze zullen (hopelijk/waarschijnlijk) niet hun macht misbruiken lijkt me.

Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_16100118
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:36 schreef LoveHenk het volgende:
amerikanen zouden zoiets nooit doen, wij weer wel. dit is totaal nederlands, zum kotsen
Dat is niet waar.
Ook amerikanen worden in eigenland vervolgd als ze zonder reden iemand dood schieten.
Militair of niet, je mag niet zomaar iemand afknallen.

Als moet ik zeggen dat het hier lijkt alsof het OM iets te snel 'zaken' heeft willen doen.

pi_16100147
In Amerika of Engeland was hij als een held ontvangen omdat hij een plundering had weten te voorkomen cq op te lossen.
Typische dat knullige Nederland dat hem dan op moet pakken. Kom je lekker serieus over als gezags/vredeshandhaver.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat hij vrijgesproken wordt gezien het feit dat de rechter al geen reden zag hem vast te houden. Dit hele geintje kost dus onnodig belastinggeld (repatriėring van hem plus bewakers en het hele onzinproces)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')