quote:Wellus!
Op zondag 15 december 2002 19:57 schreef Leatherface het volgende:
Heb op verzoek de topictitel aangepast omdat het eigenlijk niet zo'n leuke topictitel was
quote:Dat is inderdaad wel een nadeel, vaak buitenspel.
Op zondag 15 december 2002 19:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Hij komt op tv over dat hij een superwedstrijd heeft gespeelt maar ik ben er geweest, en ik kan je vertellen, die gast weet niet wat buiten spel is... achter elkaar staat hij buiten spel.. voor de rest wel goede spits hoor, Ajax hé
Maarja, dat is ook een stukje scherpte
quote:Dat doelpunt van Kezman vandaag was anders een mooie hoor. En ik heb toch ook liever een spits die goals maakt ipv mooi loopt te voetballen.
Op zondag 15 december 2002 19:57 schreef drGoeroe het volgende:
[..]Hij gaat wel steeds beter, vind hem in ieder geval beter dan Kezman. Hij kan meer voetballen terwijl Kezman slechts de doelpuntjes afrond.
quote:Bij de NOS kwam het over of heel Ajax een superwedstrijd had gespeeld, Zlatan die Ooijer alle hoeken van het veld liet zien ??
Op zondag 15 december 2002 19:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Hij komt op tv over dat hij een superwedstrijd heeft gespeelt
quote:Die frommelgoal? Laat me niet lachen zeg... En Zlatan speelde Ooijer ook gewoon compleet zoek, jammer dat ie pech had vanmiddag...
Op zondag 15 december 2002 20:38 schreef Toewan het volgende:[..]
Dat doelpunt van Kezman vandaag was anders een mooie hoor. En ik heb toch ook liever een spits die goals maakt ipv mooi loopt te voetballen.
Maar ik ben nooit fan geweest van Zlatan, dacht altijd dat Ajax na Machlas weer een dure flop had gekocht, maar met Zlatan kan het nog wel wat worden.
[..]Bij de NOS kwam het over of heel Ajax een superwedstrijd had gespeeld, Zlatan die Ooijer alle hoeken van het veld liet zien ??
quote:Ah, je bent dus bang dat hij anders scoort?
Op zondag 15 december 2002 20:18 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Zo zie ik Zlatan toch het liefst in actie
quote:Als de 2-1 van PSV een frommelgoal was, wat is dan je mening over de 2-2 ?? Dat was toch meer een frommelgoal als je het mij vraagt.
Op zondag 15 december 2002 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Die frommelgoal? Laat me niet lachen zeg... En Zlatan speelde Ooijer ook gewoon compleet zoek, jammer dat ie pech had vanmiddag...
quote:Soms idd geef ik toe heeft nog een hele lange weg te gaan. Maar hoe jij weet dat hij nooit uit zal groeien tot de beste van Europa is me een raadsel
Op zondag 15 december 2002 19:56 schreef speknek het volgende:
Maar even serieus. Ibrahimovic valt inderdaad erg mee de afgelopen paar weken. Goede acties en zowaar niet alleen maar frommel doelpuntjes. De beste spits van Nederland? Soms. De beste van Europa? Not in his life.
quote:Maakte Zlatan die 2-2 dan? Dacht het niet ehh, en daar ging het toch om? Ik vind dat aan die goal van Kezman weinig kwaliteit zat, en dat ie niet scherp was bewees hij later nog eens.
Op zondag 15 december 2002 21:22 schreef Toewan het volgende:[..]
Als de 2-1 van PSV een frommelgoal was, wat is dan je mening over de 2-2 ?? Dat was toch meer een frommelgoal als je het mij vraagt.
Zelfs het wedstrijd-verslag van Ajax zegt het volgende: In de derde minuut kwam PSV door de individuele kwaliteit van Mateja Kezman weer op voorsprong, 1-2.
quote:Scoort nationaal? Hoeveel goals in hoeveel wedstrijden? En hoeveel goals uit hoeveel kansen? Hij verprutst zo ongelooflijk veel.
Op zondag 15 december 2002 19:55 schreef drGoeroe het volgende:Zlatan is in vorm.
Zlatan scoort Europees.
Zlatan scoort Nationaal.
Zlatan is een wereldspits
Had je gisteren beter Jan Vennegoor kunnen hebben, dat was even een lesje rendement voor de heren neuzen.
(niet dat dta een wereldspits is overigens)
quote:Alleen de doelpunten die ik zie zijn allemaal intikkers!
Op maandag 16 december 2002 13:20 schreef HeatWave het volgende:
Hij is wel veel beter gaan voetballen moet ik zeggen, ik was nooit zo gecharmeerd van zijn spel, maar de laatste tijd probeert ie goed mee te ballen, en hij scoort belangrijke goals. Jammer van die bal op de paal...
quote:Dan kijk je verkeerd.....
Op maandag 16 december 2002 13:47 schreef Gunner het volgende:[..]
Alleen de doelpunten die ik zie zijn allemaal intikkers!
Zijn laatste CL goal was erg sterk, zo beheerst, zo koeltjes
Kezman DIE maakt intikkertjes, doet ie echt heel goed hoor, respect verder, maar voetballen kan ie niet.Hij heeft een fenomenaal timingsgevoel waardoor ie altijd vrij staat.
Zlatan is heel sterk aan de bal en technisch verder heel vaardig. Maar hij zou net dat kleine beetje "kezman" moeten hebben om hem als killerspits te kunnen bestempelen.
http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
6 minuten lang (filmpje is ook 40 mb ofzo) Zlatan hoogstandjes uit Zweden en bij Ajax.
quote:Waar lees jij dat het zlatan was die de 2e goal maakte?
Op maandag 16 december 2002 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Maakte Zlatan die 2-2 dan? Dacht het niet ehh, en daar ging het toch om? Ik vind dat aan die goal van Kezman weinig kwaliteit zat, en dat ie niet scherp was bewees hij later nog eens.
quote:Nou, dat valt ook wel weer mee hoor..
Op maandag 16 december 2002 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook Van Nistelrooij scoort alleen maar briljante doelpunten.
Maare Zlatan vind ik goed bezig...3 goaltjes in de competitie is nog wel wat weinig.
quote:prachtig filmpje
Op dinsdag 17 december 2002 18:10 schreef keeper het volgende:
Leuk filmpje:http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
6 minuten lang (filmpje is ook 40 mb ofzo) Zlatan hoogstandjes uit Zweden en bij Ajax.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:10 schreef keeper het volgende:
Leuk filmpje:http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
Zwaar mooi ![]()
Echt schitterend filmpje.
quote:Daar ging het ook niet over, het ging over de vergelijking tussen de goals van Zlatan en Kezman...
Op dinsdag 17 december 2002 18:13 schreef erikh het volgende:[..]
Waar lees jij dat het zlatan was die de 2e goal maakte?
quote:Dat was ook niet echt zo bedoeld....
Op dinsdag 17 december 2002 18:26 schreef mitt het volgende:[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee hoor..
Maare Zlatan vind ik goed bezig...3 goaltjes in de competitie is nog wel wat weinig.
DivX player van DivX 5, Media Player en WinAMP...Allemaal het zelfde
quote:hij is leuk
Op zondag 22 december 2002 14:35 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Geript uit de Johan
Ik vind hem wel grappig maar of de humorloze paupers hem ook leuk vinden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |