abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14171245
volgens mij, ik wil natuurlijk niet voor DylanDog spreken had hij het over aanvallende actie's..
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:53:05 #252
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_14171477
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:32 schreef nz1900 het volgende:
Hij moet zijn ellebogen eens thuishouden, aanklager doe je werk !
Was helemaal niks aan de hand. Die van Van Bommel en Vennegoor of Hesselink waren veel erger. Als Slatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdienen Van Bommel en Vennegoor of Hesselink minstens 6 wedstrijden.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_14171628
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:53 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Was helemaal niks aan de hand. Die van Van Bommel en Vennegoor of Hesselink waren veel erger. Als Slatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdienen Van Bommel en Vennegoor of Hesselink minstens 6 wedstrijden.

Als Zlatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdient v. Bommel er minstens 10. Zlatan was duidelijk niet met opzet, Venegoor ging voor de bal, was meer een ongeluk, v. Bommel was gewoon zeer schofterig bezig, wat een gore overtreding van die klootzak zeg.
pi_14172174
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:00 schreef erikh het volgende:

[..]

Als Zlatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdient v. Bommel er minstens 10. Zlatan was duidelijk niet met opzet, Venegoor ging voor de bal, was meer een ongeluk, v. Bommel was gewoon zeer schofterig bezig, wat een gore overtreding van die klootzak zeg.

Hij wilde zich alleen maar breed maken
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14172294
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:30 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ach, zo ken ik wel meerdere spelers.. Ken jij nog echte heiligen op het veld dan?

Ik bedoel idd niet de overtreding, maar wel die oevrbodige Zidane-achtige trucjes (die keer op keer mislukten).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14172302
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:00 schreef erikh het volgende:

[..]

Boehoehoe, snik snik
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')