abonnement Unibet Coolblue
pi_16488569
Dankjewel! En nog dezelfde dag ook.
[editmode] *spoedt zich naar profiel* [/editmode]
pi_16489632
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:12 schreef Idril-2 het volgende:
Dankjewel! En nog dezelfde dag ook.
[editmode] *spoedt zich naar profiel* [/editmode]

Zelfde dag? Ah, je icoontje binnen een dag gekregen, ik vat em!

Je hebt pech dat het ruim 6 uur duurde, want als de creators echt goed bezig zijn hebben ze het binnen 10 minuten al klaar!

Hij doet het trouwens al onder je naam, netjes!

pi_16489848
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:43 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Het is maar een lastige aanvraag moet ik zeggen .
Veel meer dan dit kan ik niet vinden (en dus maken)....

[afbeelding]


ik vind die wel mooi maar bedoel meer iets zoals op deze site :http://www.jonathonart.com/lwind.jpg daar had ik die andere ook vandaan
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_16492291
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:56 schreef latevogel het volgende:

[..]

ik vind die wel mooi maar bedoel meer iets zoals op deze site :http://www.jonathonart.com/lwind.jpg daar had ik die andere ook vandaan


En er zit ook niks tussen mijn plaatjes?
pi_16494045
quote:
Je hebt pech dat het ruim 6 uur duurde, want als de creators echt goed bezig zijn hebben ze het binnen 10 minuten al klaar!
Hij doet het trouwens al onder je naam, netjes!
Héél netjes newbie is blij ondanks de 6 uur
pi_16494943
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 15:56 schreef latevogel het volgende:

[..]

ik vind die wel mooi maar bedoel meer iets zoals op deze site :http://www.jonathonart.com/lwind.jpg daar had ik die andere ook vandaan


Is het dan niet gewoon logischer dat jij hier even een link post naar het plaatje dat je als icon wil? Daar heeft een creator dan namelijk snel genoeg een mooi ding van gemaakt!

Zelf zul je toch ook wel door hebben dat het niet werkt op de manier zoals het nu gaat, of niet soms? Jij laat ons tussen miljarden plaatjes heel internet afzoeken naar 1 bepaald ding dat jij wellicht, misschien, bij toeval en/of per ongeluk mooi zult vinden.....

* Yeahinho is het effe zat! Kap eens met die onduidelijke aanvragen aub!!

pi_16495098
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:55 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Is het dan niet gewoon logischer dat jij hier even een link post naar het plaatje dat je als icon wil? Daar heeft een creator dan namelijk snel genoeg een mooi ding van gemaakt!

Zelf zul je toch ook wel door hebben dat het niet werkt op de manier zoals het nu gaat, of niet soms? Jij laat ons tussen miljarden plaatjes heel internet afzoeken naar 1 bepaald ding dat jij wellicht, misschien, bij toeval en/of per ongeluk mooi zult vinden.....

* Yeahinho is het effe zat! Kap eens met die onduidelijke aanvragen aub!!


ow jeeeeeeee solly hoor maar ik wilde helemaal niet onduidelijk zijn
Laat maar zitten het was niet zo bedoeld als het overkomt en heb die ene van die vogel WEL in gebruik op een ander forum dus toch bedankt voor de moeite
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_16496659
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:55 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Is het dan niet gewoon logischer dat jij hier even een link post naar het plaatje dat je als icon wil? Daar heeft een creator dan namelijk snel genoeg een mooi ding van gemaakt!

Zelf zul je toch ook wel door hebben dat het niet werkt op de manier zoals het nu gaat, of niet soms? Jij laat ons tussen miljarden plaatjes heel internet afzoeken naar 1 bepaald ding dat jij wellicht, misschien, bij toeval en/of per ongeluk mooi zult vinden.....

* Yeahinho is het effe zat! Kap eens met die onduidelijke aanvragen aub!!


uhm.... je weet dat het in de aard van de mens is onduidelijk te zijn
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:00 schreef latevogel het volgende:

[..]

ow jeeeeeeee solly hoor maar ik wilde helemaal niet onduidelijk zijn
Laat maar zitten het was niet zo bedoeld als het overkomt en heb die ene van die vogel WEL in gebruik op een ander forum dus toch bedankt voor de moeite


En als jij ff duidelijk uitlegt wat je wil... dan wil ik best nog wel even voor je zoeken Maar dan moet je het wel duidelijk uitleggen
pi_16496772
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:57 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

uhm.... je weet dat het in de aard van de mens is onduidelijk te zijn
[..]

En als jij ff duidelijk uitlegt wat je wil... dan wil ik best nog wel even voor je zoeken Maar dan moet je het wel duidelijk uitleggen


Hij heeft een link gegeven met het plaatje wat hij wilt
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_16497492
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:01 schreef -Frankie- het volgende:

[..]

Hij heeft een link gegeven met het plaatje wat hij wilt


Nee, hij wil 'zoiets als dat plaatje'......
pi_16499594
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:26 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Nee, hij wil 'zoiets als dat plaatje'......


quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:01 schreef -Frankie- het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 22 januari 2004 19:57 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

uhm.... je weet dat het in de aard van de mens is onduidelijk te zijn
[..]

En als jij ff duidelijk uitlegt wat je wil... dan wil ik best nog wel even voor je zoeken Maar dan moet je het wel duidelijk uitleggen <hr></blockquote>Hij heeft een link gegeven met het plaatje wat hij wilt


daarom vroeg ik om duidelijkheid
pi_16516292
Hallo! Zou iemand voor mij van onderstaand plaatje een mooie avatar kunnen maken? Ben mijn huidige meer dan zat!
pi_16516579
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hallo! Zou iemand voor mij van onderstaand plaatje een mooie avatar kunnen maken? Ben mijn huidige meer dan zat!
[afbeelding]

Het is niet zo'n geweldig plaatje.... dus meer kan ik niet doen....
pi_16516746
He nu snap ik even iets niet, dat is een oud plaatje. Vast een fout van mijn kant. Ga even op onderzoek uit. Refresh button?

Foto onder extra foto's bij: ik dus. Sorry als ik lastig ben hoor!

Dit is hem volgens mij

pi_16516934
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hallo! Zou iemand voor mij van onderstaand plaatje een mooie avatar kunnen maken? Ben mijn huidige meer dan zat!
[afbeelding]
pi_16517018
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:24 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

[afbeelding]


Nou ja zeg pakt ie zomaar mijn aanvraag in
vink niet aardig...
volgende keer beter....
pi_16517260
Whow! Nou jullie allebei bedankt! Is stukken beter dan mijn vorige icoon!
Kan ik weer even vooruit.
pi_16544433
Uhm... ben wel toe aan een betere icon! iemand die iets leuks voor mij kan maken?

hoeft niet stoer te zijn, liefts belachelijk, lekker opvallend en met mijn naampje erin.

verder mag je het zelf weten.

alvast hartstikke bedankt! =]

pi_16547019
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:45 schreef 44PJ3 het volgende:
Uhm... ben wel toe aan een betere icon! iemand die iets leuks voor mij kan maken?

hoeft niet stoer te zijn, liefts belachelijk, lekker opvallend en met mijn naampje erin.

verder mag je het zelf weten.

alvast hartstikke bedankt! =]


Sorry, maar je aanvraag is een beetje vaag... ...Kun je misschien iets duidelijker zijn?
pi_16547611
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:35 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Sorry, maar je aanvraag is een beetje vaag... ...Kun je misschien iets duidelijker zijn?


Grappig, opvallend en mijn naam erin.
pi_16548271
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:01 schreef 44PJ3 het volgende:

[..]

Grappig, opvallend en mijn naam erin.


Zoiets?? :
pi_16553729
Goed bij deze dan: een aanvraag voor een nieuw icoon!
p.s die nieuwe is idd een stuk gaver, maar had eigenlijk een ander verwacht. Thanks
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:21:15 #248
79784 VrolijkeJofel
WareRevolutionair
pi_16553901
hi,

een ava met mijn naam en de smiley en stepp on it

"...Without ego I can say that this is my finest sword........................................[br]..............................................................if on your journey, you encounter God, God will be cut.."
pi_16553941
Hier nog een (best lastig) verzoekje:

Dit is het plaatje, en ik wou de naam altamira tussen de bovenste 2 roda sterren in hebben. Liefst nog een beetje in dezelfde stijl etc.
Voorbeeld hebben jullie aan mijn icoon zoals het nou is, alleen staat er nou een vrij scheve amateurversie (jawel, door mij! ) waarbij de tekst altamira ook nog over de rest van het plaatje heenvalt...

Hopend op een goede afloop

pi_16554255
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:13 schreef wolfman2003 het volgende:
Goed bij deze dan: een aanvraag voor een nieuw icoon!
p.s die nieuwe is idd een stuk gaver, maar had eigenlijk een ander verwacht. Thanks
ik heb tot zover deze:

Als je iets anders wilt moet je dat maar zeggen...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')