abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:00:30 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16095201
Valt mij altijd op dat mensen die uit het buitenland hier komen, waarmee ik in deze bedoel: een uitwisselingsstudent vaak veel aandacht krijgen. Niet in de laatste plaats van het vrouwvolk trouwens. Het is natuurlijk goed dat je een beetje word opgenomen in de groep, zeker als je ergens helemala vreemd bent, maar ik heb vaak het idee dat het alleen maar is omdat ie anders en 'dus' leuk is.

Of nog wat anders; er was bij ons iemand komen kijken voro ene kamer, ik heb hem niet gezien, maar mijn ene huisgenote vond hem een beetje een homo-achtig. Mijn andere gelijk in antwoord daarop "Oh, leuk! Een homo! Ik hoop dat ie de kamer neemt! Leuk! Een beetje een fashiontypje!". Terwijl ik denk "Kan toch ook gewoon een eikel zijn?". Mij maakt het op zich eigenlijk niet echt uit, maar dat mensen al maar gelijk aannemen dat ie zich leuk kleed en gezellig en aardig is...

[KNE]-Mod
pi_16095216
nee, leuk is anders!

(vanmiddag weer op 3FM)

pi_16095225
Altijd positief blijven he
pi_16095246
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:00 schreef ThE_ED het volgende:
Of nog wat anders; er was bij ons iemand komen kijken voro ene kamer, ik heb hem niet gezien, maar mijn ene huisgenote vond hem een beetje een homo-achtig. Mijn andere gelijk in antwoord daarop "Oh, leuk! Een homo! Ik hoop dat ie de kamer neemt! Leuk! Een beetje een fashiontypje!". Terwijl ik denk "Kan toch ook gewoon een eikel zijn?". Mij maakt het op zich eigenlijk niet echt uit, maar dat mensen al maar gelijk aannemen dat ie zich leuk kleed en gezellig en aardig is...
Wij nemen alleen vrouwen in huis - en leuke vrouwen
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:03:19 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16095279
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:01 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Altijd positief blijven he

Ja, het zal ook heus wel meevallen, en hij zal ook best aardig zijn. Maar overdrijven is ook een vak heh En komt ook een beteje lullig op ons over, alsof wij niet leuk genoeg zijn, en ze hoopt op eindelijk een leuke huisgenoot (Ok, eigenlijk is ze het buurmeisje , maar onze 2 units delen zo ongeveer alles. (Qua huishouden))

[KNE]-Mod
pi_16095281
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

En wat doen jullie met de eerste soort?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:03:53 #7
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16095293
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mja, bij ons werkt het niet helemaal zo. En alleen vrouwen in huis, ik vraag me af of dat echt leuk is.
[KNE]-Mod
pi_16095299
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]

En wat doen jullie met de eerste soort?

Dat was een toevoeging.

Homo's laten we op de lijst staan

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:05:06 #9
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16095326
Ik ben anders.
En hartstikke leuk!

Dus ja, het klopt wel.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:08:07 #10
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16095411
* DubbelFrisss zich verheugt op kijkavond volgende week waarbij weer een chick kan worden uitgekozen.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:13:36 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16095569
Damn. Mij maakt het echt niet zoveel uit of het een vrouw of een man is. Als hij/zij maar een beetje leuk en gezellig is, en dat we verder een beetje evenwicht hebben qua sexe in huis. Verder heb ik nog genoeg andere vrienden en vriendinnen, en ik bedoel om mijn huisgenoot te quoten "Ik wil niet alleen vrouwen meer hoor, met wie moeten we anders over vrouwen praten?".
[KNE]-Mod
  vrijdag 9 januari 2004 @ 11:18:25 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16095684
Maar ontopic:

Ik vraag me soms af waarom mensen denken dat een homo altijd goed gekleed is en leuk en gezellig doet. Een buitenlander altijd goede verhalen heeft etc... Ik bedoel, dat is het cliche, maar je weet toch dat het niet altijd zo kan zijn?

[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')