Of nog wat anders; er was bij ons iemand komen kijken voro ene kamer, ik heb hem niet gezien, maar mijn ene huisgenote vond hem een beetje een homo-achtig. Mijn andere gelijk in antwoord daarop "Oh, leuk! Een homo! Ik hoop dat ie de kamer neemt! Leuk! Een beetje een fashiontypje!". Terwijl ik denk "Kan toch ook gewoon een eikel zijn?". Mij maakt het op zich eigenlijk niet echt uit, maar dat mensen al maar gelijk aannemen dat ie zich leuk kleed en gezellig en aardig is...
quote:Wij nemen alleen vrouwen in huis - en leuke vrouwen
Op vrijdag 9 januari 2004 11:00 schreef ThE_ED het volgende:
Of nog wat anders; er was bij ons iemand komen kijken voro ene kamer, ik heb hem niet gezien, maar mijn ene huisgenote vond hem een beetje een homo-achtig. Mijn andere gelijk in antwoord daarop "Oh, leuk! Een homo! Ik hoop dat ie de kamer neemt! Leuk! Een beetje een fashiontypje!". Terwijl ik denk "Kan toch ook gewoon een eikel zijn?". Mij maakt het op zich eigenlijk niet echt uit, maar dat mensen al maar gelijk aannemen dat ie zich leuk kleed en gezellig en aardig is...
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:01 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Altijd positief blijven he
Ja, het zal ook heus wel meevallen, en hij zal ook best aardig zijn. Maar overdrijven is ook een vak heh En komt ook een beteje lullig op ons over, alsof wij niet leuk genoeg zijn, en ze hoopt op eindelijk een leuke huisgenoot
(Ok, eigenlijk is ze het buurmeisje
, maar onze 2 units delen zo ongeveer alles. (Qua huishouden))
quote:En wat doen jullie met de eerste soort?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:02 schreef teknomist het volgende:[..]
Wij nemen alleen vrouwen in huis - en leuke vrouwen
quote:Mja, bij ons werkt het niet helemaal zo. En alleen vrouwen in huis, ik vraag me af of dat echt leuk is.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:02 schreef teknomist het volgende:[..]
Wij nemen alleen vrouwen in huis - en leuke vrouwen
quote:Dat was een toevoeging.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:03 schreef vosss het volgende:[..]
En wat doen jullie met de eerste soort?
Homo's laten we op de lijst staan
Dus ja, het klopt wel.
Ik vraag me soms af waarom mensen denken dat een homo altijd goed gekleed is en leuk en gezellig doet. Een buitenlander altijd goede verhalen heeft etc... Ik bedoel, dat is het cliche, maar je weet toch dat het niet altijd zo kan zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |