Overigens, ik denk dat dit niet echt opgaat voor mensen die hier gewoon 1 of 2 uurtjes per dag komen, maar meer voor mensen die hier gewoon bijna fulltime aanwezig zijn.
En face it, (bijna) fulltime aanwezig zijn op fok, daar ik niks ergs aan.
Heb jij dat nou ook?
quote:ik zit wel wat langer op fok, maar dat met die stage ken ik ook
Op vrijdag 9 januari 2004 11:02 schreef ghobram het volgende:
ik zit nog niet lang bij FOK ...maar sinds ik erbij zit, zit ik er ook hele dagen op....zit toch op stage en heb neit veel te doen...maarjah af en toe valt het beetje dood weinig nieuwe topics..maarjah daar komt dan snel weer verandering in....en dat is juist het leuke van dit forum de verandering van vragen/stelling/discussies etc. ik vermaak me wel
quote:ja ben ik het voledig mee eens,....maarjah als je op stage zit en neits te doen hebt! dan meot je iets hé
Op vrijdag 9 januari 2004 11:09 schreef Xlarge het volgende:
Ik weet nou niet of het wel gezond is om de hele dag op Fok te zitten,
het lijkt me verstandig dat je irl ook nog wat bekenden en vrienden hebt
quote:dat kan dan ook wel , bij mij op mijn werk is het nu wat rustiger en dan zit ik hier ook meer ,
Op vrijdag 9 januari 2004 11:10 schreef ghobram het volgende:[..]
ja ben ik het voledig mee eens,....maarjah als je op stage zit en neits te doen hebt! dan meot je iets hé
quote:mede lotgenoot meld
Op vrijdag 9 januari 2004 11:10 schreef ghobram het volgende:[..]
ja ben ik het voledig mee eens,....maarjah als je op stage zit en neits te doen hebt! dan meot je iets hé
quote:betekend dit dat we je de komende tijd wat minder zien?
Op vrijdag 9 januari 2004 10:59 schreef haaahaha het volgende:
Dat je periodes hebt dat je fok echt schitterend vind, je houdt van alle users, je hebt lol, fok is gewoon gezellig. Maar dat je daarna gewoon totaal een tijd geen zin meer hebt in fok? Dat alles en iedereen je de keel uitkomt? Dat alles hypocriet lijkt, en aandachtvragerig?
Ik denk dat ik nu die laatste fase weer inga. Ik denk dat ik korte periodes heb van veel energie erin stoppen, en dat ik me daarna als het ware weer moet opladen, en dat ik fok-technisch leeg ben.Overigens, ik denk dat dit niet echt opgaat voor mensen die hier gewoon 1 of 2 uurtjes per dag komen, maar meer voor mensen die hier gewoon bijna fulltime aanwezig zijn.
En face it, (bijna) fulltime aanwezig zijn op fok, daar ik niks ergs aan.Heb jij dat nou ook?
quote:En wanneer ben je dat? Zou ik daar onder vallen
Op vrijdag 9 januari 2004 10:59 schreef haaahaha het volgende:
ik denk dat dit niet echt opgaat voor mensen die hier gewoon 1 of 2 uurtjes per dag komen, maar meer voor mensen die hier gewoon bijna fulltime aanwezig zijn.
Maar uhm nee nog geen last van gehad
quote:dus jij komt binnenkort ook een tijdje niet op fok?
Op vrijdag 9 januari 2004 12:50 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ja Precies!!!!...ik heb dat ook echt!.. Bluh
quote:Jawel dat wel
Op vrijdag 9 januari 2004 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
dus jij komt binnenkort ook een tijdje niet op fok?
quote:[basht niet]
Op vrijdag 9 januari 2004 12:53 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
Jawel dat wel
quote:Ja zeker jammer
Op vrijdag 9 januari 2004 12:55 schreef Xtreem het volgende:[..]
[basht niet]
jammer
[/basht niet]
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja zeker jammer
quote:Nee geintje