quote:Ik had ook nog wel eens moeite met Jak1
Op woensdag 14 januari 2004 19:50 schreef JK het volgende:[..]
Auto Modellista & Hitman 2 binnen
Ohja en PacMan World 2 (geruild voor een ander spel uit mijn grote collectie)
Jak2 wacht ik nog steeds op tot dat ie weer bij de MediaMarkt ligt. Misschien zaterdag even kijken, of volgende week als mn loon is gestort. Schijnt veel lastiger te zijn dan deel 1. Maargoed, deel 1 was echt piece of cake, op wat lastige stukjes na.
quote:Ik oordeel een game niet op de hard difficulty, maar op de normal mode. En ik bedoel ook niet letterlijk button bashen a la Mortal Kombat, maar dat zwaardvechten zat geen enkele strategie in. Puur met die stick raggen en rond Solidus heen draaien.
Op woensdag 14 januari 2004 11:48 schreef Jebus het volgende:[..]
Jij hebt zeker op easy/normal gespeeld. Anders is solidus echt niet met button bashen te verslaan hoor
quote:Das ook een strategie
Op woensdag 14 januari 2004 22:56 schreef Opie het volgende:[..]
Ik oordeel een game niet op de hard difficulty, maar op de normal mode. En ik bedoel ook niet letterlijk button bashen a la Mortal Kombat, maar dat zwaardvechten zat geen enkele strategie in. Puur met die stick raggen en rond Solidus heen draaien.
quote:Ja heb ik van gehoord, schijnt ontzettend vet te zijn. Ware het niet dat het hier nooit uitkomt
Op vrijdag 16 januari 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand hier ooit gehoord van Disgaea: Hour of Darkness? Is een spel in de stijl van Final Fantasy Tactics. En de VS krijgt dit spel erg hoge cijfers.http://ps2.ign.com/articles/435/435365p1.html
Komen er nog goede titels binnen nu en 2 maanden? Zo effe langs de mediamarkt. Kijken of daar nog wat leuks ligt. Tenminste normale prijzen ipv al die dure gamesites die onderling ruzie met elkaar hebben
BTW : Wie Metal Gear Solid Substance (dus met bonusdisc enz) nog niet heeft en in de buurt van Utrecht woont... ga naar de Dixons in Maarssen (Bisonspoor, treinstation om de hoek) want daar is dus MGS2:Substance 14,99 euro, er lagen gister nog 3 of 4 exemplaren. Er zijn er maar weinig die 'm voor 14,99 weg doen, in Utrecht zelf blijft ie 30 euro.
quote:Met een beetje mazzel komt in maart The Suffering!
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef JK het volgende:
Loopt lekker storm, dit topicKomen er nog goede titels binnen nu en 2 maanden? Zo effe langs de mediamarkt. Kijken of daar nog wat leuks ligt. Tenminste normale prijzen ipv al die dure gamesites die onderling ruzie met elkaar hebben
BTW : Wie Metal Gear Solid Substance (dus met bonusdisc enz) nog niet heeft en in de buurt van Utrecht woont... ga naar de Dixons in Maarssen (Bisonspoor, treinstation om de hoek) want daar is dus MGS2:Substance 14,99 euro, er lagen gister nog 3 of 4 exemplaren. Er zijn er maar weinig die 'm voor 14,99 weg doen, in Utrecht zelf blijft ie 30 euro.
quote:Waarom woon ik daar niet
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef JK het volgende:
Loopt lekker storm, dit topicKomen er nog goede titels binnen nu en 2 maanden? Zo effe langs de mediamarkt. Kijken of daar nog wat leuks ligt. Tenminste normale prijzen ipv al die dure gamesites die onderling ruzie met elkaar hebben
quote:Verkopen ?
Op zaterdag 17 januari 2004 14:21 schreef DaMSWer het volgende:
Whoehoeeeee, ratchet & clank 2 uitgespeeld net
quote:hehehe, nee, net als deeltje 1 hou ik deze ook gewoon
Op zaterdag 17 januari 2004 17:17 schreef Hakkert het volgende:
Verkopen ?
WWX: Rumble Rose (PS2)
Neo Contra (PS2)
Nanobreaker (PS2)
I-Ninja (PS2)
Kill.Switch (PS2)
Downhill Domination (PS2)
?
quote:Neo Contra, I-Ninja en Kill Switch. Al moet je denk ik wel liefhebber zijn van Neo Contra en I-Ninja. Kill Switch zal denk ik best wel aardig verkopen.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten er (verwachte) toppers in dit rijtje:WWX: Rumble Rose (PS2)
Neo Contra (PS2)
Nanobreaker (PS2)
I-Ninja (PS2)
Kill.Switch (PS2)
Downhill Domination (PS2)?
Neo Contra lijkt me (naamsgewijs) een opvolger / remake van het oude Contra?
quote:Sequel op Contra ja. Contra is nog niet zo oud, jaartje oud denk ik.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal eens wat previews doornemen, waar het over gaat enzoNeo Contra lijkt me (naamsgewijs) een opvolger / remake van het oude Contra?
quote:Dat was vet!!!!! met die commando rennen en knallen
Op zaterdag 17 januari 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oei ! Wat zeg je nuContra niet oud?http://www.vgmuseum.com/images/nes/01/contra.html
quote:Nope
Op zaterdag 17 januari 2004 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten er (verwachte) toppers in dit rijtje:WWX: Rumble Rose (PS2)
Neo Contra (PS2)
Nanobreaker (PS2)
I-Ninja (PS2)
Kill.Switch (PS2)
Downhill Domination (PS2)?
Verder kijk ik eig alleen uit naar Syphon Filter en GT4, en dan heb ik het alleen over 1e helft dit jaar, weet nl. niet wat er de 2e helft uitkomt
quote:En FFX-2 dan ?
Op zaterdag 17 januari 2004 21:49 schreef Kremers het volgende:
kill.swicth ziet er wel aardig uitVerder kijk ik eig alleen uit naar Syphon Filter en GT4, en dan heb ik het alleen over 1e helft dit jaar, weet nl. niet wat er de 2e helft uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |