Helemaal zelf gemaakt.
Het is maar een probeerseltje, maar ik vond het best redelijk gelukt
De programma's die ik gebruikt heb:
Cool Edit pro 2.0
Cakewalk 9
FL Studio 4.01 (FruityLoops)
Alleen de gitaar stukken zijn echt gespeeld, de rest is softwarematig in elkaar gekotst.
quote:Normaal gesproken soleer ik niet zoveel. Ik ben eigenlijk slaggitarist. Ik ben momenteel mijn solo kunsten aan het uitbreiden, want ik ken maar 3 riffs
Op vrijdag 9 januari 2004 05:28 schreef Chandler het volgende:
Ik denk dat je nog veel moet gaan spelen met noten, vooral die van de gitaar maar verder klonk het wel spacy
quote:Inderdaad : Hi Hat erin en (uit ervaring) ga met een goede bassgitarist spelen.
Op vrijdag 9 januari 2004 07:26 schreef RuuddieBoy het volgende:
Is idd best een relaxed nummer, alleen die 'hi-hat' (zoals het moet klinken) zou ik een beetje zachter laten spelen. Die is vrij irritant namelijk, en leidt je af van de gitaarsolo.
quote:Zoals ik al zei gewoon blijven spelen; al spelende leert men... VOORAL jij
Op vrijdag 9 januari 2004 05:34 schreef Chandler het volgende:
Zoals ik al zei gewoon blijven spelen; al spelende leert men... ook jij
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 05:10 schreef Zenith4ever het volgende:
Wie wil er naar mijn liedje luisteren?Helemaal zelf gemaakt.
Cool, ook eens doen, ik plak met altijd met Cool Edit thunderdome-beats aan elkaar zodat je de meest rare dingen krijgt
Cool Edit pro 2.0
Cakewalk 9
FL Studio 4.01 (FruityLoops)Alleen de gitaar stukken zijn echt gespeeld, de rest is softwarematig in elkaar gekotst.
Gitaar is te zacht valt me ten eerste op, en twijvel even of je dit wel met een gitaar hebt gedaan klinkt nogal statisch/plastisch namelijk.
Klinkt als een strat
Je bent nar 1:49 nog niet echt aan het opbouwen al word het nu wel iets beter hoorbaar opeens.
Ok, gitaarwerk klinkt goed
Achtergrond is naar mijn mening bagger... sorry
Beter afmixen de volgende keer
</eerlijk>
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 05:10 schreef Zenith4ever het volgende:
Wie wil er naar mijn liedje luisteren?Helemaal zelf gemaakt.
YO!! klinkt wel lekker.....mare wat ga je ermee doen??? Ik zoek nog wel iemand die voor mij muziek wilt maken voor mijn teksten.
Let me know ok?!
Cool Edit pro 2.0
Cakewalk 9
FL Studio 4.01 (FruityLoops)Alleen de gitaar stukken zijn echt gespeeld, de rest is softwarematig in elkaar gekotst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |