quote:Vragen om kritiek is 1 ding, meningen accepteren en slikken is een ander
Op vrijdag 9 januari 2004 14:59 schreef Jerruh het volgende:
ik herken me er een beetje in, heb ik al gezegd hoor. Ik vind het trouwens al dapper genoeg van mezelf dat ik om meningen vraag.
.
maar ik zeg wel dat het in dit homotopic sowieso een trend is om in de verdediging te schieten bij een kritiek punt, want ik heb het stephan ook al regelmatig zien doen
.
quote:joost!!!!!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:01 schreef Joosteh het volgende:
Ik ziet hier voor het venster
Me stierlijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was
Dan konden we samen spelen!
![]()
![]()
quote:Saaaamen zijn! Is samen lachen, samen huilen, leven door dicht bij elkaar te sijn!!!!!!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
joost!!!!!
je kan toch nu ook al samen spelen?.
Dag Jerreke.
Ik heb honger
quote:ik ook! maar ja, zo direct naar huis en dan pappie en mammie laten koken gnagnagna!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:04 schreef Joosteh het volgende:[..]
Saaaamen zijn! Is samen lachen, samen huilen, leven door dicht bij elkaar te sijn!!!!!!
Dag Jerreke.
Ik heb honger
quote:Ook ik ben thuis! We eten strax salade ofzo met kip erdoorheen en ananas en pijnboompitten en whiskeysaus en nog wat maar dat zie ik wel
Op vrijdag 9 januari 2004 15:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ook! maar ja, zo direct naar huis en dan pappie en mammie laten koken gnagnagna!
Hoe weet ik dit? Ik ga koken!!!
Kan ik dit? NEEN!
Jammer dat Sjoerd er niet is, die had eerst mogen proeven!
quote:leeft die knruft nog wel?
Op vrijdag 9 januari 2004 15:09 schreef Joosteh het volgende:[..]
Ook ik ben thuis! We eten strax salade ofzo met kip erdoorheen en ananas en pijnboompitten en whiskeysaus en nog wat maar dat zie ik wel
Hoe weet ik dit? Ik ga koken!!!
Kan ik dit? NEEN!![]()
Jammer dat Sjoerd er niet is, die had eerst mogen proeven!
quote:No sjips, Sherlock
Op vrijdag 9 januari 2004 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Sjips, het regent
hier is het al weer droog
ik ga nu naar LOTR anders wordt ik depressief.
djiie, dat rotterdmam ooit culurele hoofdstad is geweest.
je kan hier naar finding nemo en..eh..finding nemo
en lord of the rings ook en ...eh..finidng nemo draait.
quote:draait
Op vrijdag 9 januari 2004 15:21 schreef ajuu het volgende:
oui, je bored.ik ga nu naar LOTR anders wordt ik depressief.
djiie, dat rotterdmam ooit culurele hoofdstad is geweest.
je kan hier naar finding nemo en..eh..finding nemo
en lord of the rings ook en ...eh..finidng nemo draait.
Allemaal hetero's die in iedere aflevering enorm hun best deden voor mooie Miriam (koken, uitsloven, enorm zoenen etc etc) en dat Miriam aan het eind dan verteld: Surprriiiise! I was once a man!!!
Mannen hebben schadevergoeding geeist en nu gaat seizoen 2 niet door
(niet dat ik 't keek of kende maar hoorde het net op 3fm)
quote:ow ja, dat heb ik een paar maanden geleden ook gehoord.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:35 schreef Ang3l het volgende:De nieuwe reeks van there's something about Miriam gaat niet door.....
Allemaal hetero's die in iedere aflevering enorm hun best deden voor mooie Miriam (koken, uitsloven, enorm zoenen etc etc) en dat Miriam aan het eind dan verteld: Surprriiiise! I was once a man!!!
Mannen hebben schadevergoeding geeist en nu gaat seizoen 2 niet door
(niet dat ik 't keek of kende maar hoorde het net op 3fm)
quote:Misschien maken we wel een NL remake!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:41 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ow ja, dat heb ik een paar maanden geleden ook gehoord.
Was een Engelse serie geloof ik... sort of like The Bachelor, maar dan net ietsje anders
quote:Kelly is een man geweest?!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:46 schreef Ang3l het volgende:[..]
Misschien maken we wel een NL remake!
"D'r is wa aon d'n hand me os Kelly!"
denk niet dat de Nederlandse hetero man in de rij gaat staan om zich uit te sloven voor Kelly..
Nog nooit heb ik een kapster met grotere tegenzin iemand zien knippen.
quote:fotooow!
Op vrijdag 9 januari 2004 16:14 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E heeft weer korte haartjes.Nog nooit heb ik een kapster met grotere tegenzin iemand zien knippen.
quote:Had ze geen zin in een standaard kortgeschoren koppie op de "casual friday" vrijdagmiddag?
Op vrijdag 9 januari 2004 16:14 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E heeft weer korte haartjes.Nog nooit heb ik een kapster met grotere tegenzin iemand zien knippen.
quote:Kennelijk.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:22 schreef Ang3l het volgende:[..]
Had ze geen zin in een standaard kortgeschoren koppie op de "casual friday" vrijdagmiddag?
Ik snap trouwens niet wat er mis is met "standaard" kortgeschoren koppies met warrige haartjes aan de voorkant. Da's toch hartstikke lief & schattig. .
.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 09-01-2004 16:32]
quote:want standaard kortgeschoren koppies zijn ook zoooo veel werk
Op vrijdag 9 januari 2004 16:22 schreef Ang3l het volgende:[..]
Had ze geen zin in een standaard kortgeschoren koppie op de "casual friday" vrijdagmiddag?
@ikbengeweldig:
quote:doe maar niet
Op vrijdag 9 januari 2004 16:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kennelijk.
.
Ik snap trouwens niet wat er mis is met "standaard" kortgeschoren koppies met warrige haartjes aan de voorkant. Da's toch hartstikke lief & schattige.
.
.
quote:Is ook, maar voor een kapstermiep is het geen "uitdaging"
Op vrijdag 9 januari 2004 16:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kennelijk.
.
Ik snap trouwens niet wat er mis is met "standaard" kortgeschoren koppies met warrige haartjes aan de voorkant. Da's toch hartstikke lief & schattig.
.
.
quote:En ze hoefde het ook al niet te wassen, want dat had ik thuis al gedaan. En m'n haar was al nat, van de regen. En ik wilde ook al geen koffie, dus ze hoefde ook al niet de uitdaging met het koffiezetapparaat aan te gaan.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:35 schreef Ang3l het volgende:[..]
Is ook, maar voor een kapstermiep is het geen "uitdaging"
Maar het irritante is dat mijn haar allemaal uiterst complexe kruintjes heeft, dus dat zou het knippen ervan juist tot een uitdaging moeten maken, ook al is het een standaardkapsel. Maar neeee, dat is dat dan toch weer niet zo, omdat dat dan toch weer net te moeilijk is voor zo'n domme, blonde haar-hoer. .
Er zijn maar een paar uitzonderingen, een enkele keer wordt ik geknipt door een kapster (vaak wat oudere mevrouwen met meer ervaring ) die helemaal lyrisch en opgewonden raken van mijn tegen elkaar in draaiende kruintjes.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |