quote:ik voel me lekkerder in een.....
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
Vroom?
quote:Ik dacht dat je al sliep, fout topicnummer
Op vrijdag 9 januari 2004 02:26 schreef onetouch het volgende:
ik ga....
Trusten!
quote:Ah, vandaar.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:24 schreef onetouch het volgende:[..]
ik voel me lekkerder in een.....
quote:..knus bedje.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:24 schreef onetouch het volgende:ik voel me lekkerder in een.....
quote:inderdaad, truste iedereen!
Op vrijdag 9 januari 2004 02:52 schreef DennisMoore het volgende:[..]
..knus bedje.
kunnen ze die lessen niet omdraaien
quote:Hebben ze geen ideeënbus bij jou op school dan?
Op vrijdag 9 januari 2004 07:01 schreef Cybart het volgende:
kunnen ze die lessen niet omdraaien
quote:nog niet gezien
Op vrijdag 9 januari 2004 07:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hebben ze geen ideeënbus bij jou op school dan?
godzijdank heb ik een auto ter beschikking om naar m'n stage school te rijden.
quote:ik ga nu op de fiets, en dan met de trein, en dan met de bus
Op vrijdag 9 januari 2004 07:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
grmbl... tis vroeg.godzijdank heb ik een auto ter beschikking om naar m'n stage school te rijden.
quote:Aaaaaaah heerlijk. Het leed dat openbaar vervoer heet. Ik haat het, ik haat het om met de trein te gaan, ik haat het om met de bus te gaan en ik haat het om in de vroege morgen de fiets te pakken en door weer en win naar het station te fietsen.
Op vrijdag 9 januari 2004 07:28 schreef Cybart het volgende:[..]
ik ga nu op de fiets, en dan met de trein, en dan met de bus
en dan gaat die vent zeiken dat ik er gisteren niet was, en dan is mijn humeur verpest
Ik rijd er normaal iets meer dan een uur op om naar mijn stage-plek te komen, met openbaar vervoer. Met de auto ben ik er binnen 30 minuten.
helaas ziet het er naar uit dat ik volgende week gewoon weer met het openbaar vervoer moet...
... tenzij er iets onfortuinlijks met een van mijn ouderheden gebeurt
quote:Niet zeuren! Jullie hebben tenminste (weer) een wasmachine...
Op vrijdag 9 januari 2004 10:33 schreef Andyvie het volgende:
Fijn...wakker gebeld worden voor een nieuwe wasmachine die gebracht wordt, net op het moment dat de rest van mijn huisgenoten er net niet zijn of ook nog liggen te slapen
quote:Jij niet (meer)?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Niet zeuren! Jullie hebben tenminste (weer) een wasmachine...
quote:Tuurlijk wel. Maar je mag alleen klagen als je er geen meer zou hebben. Je moet nu juist blij zijn!
Op vrijdag 9 januari 2004 11:47 schreef Andyvie het volgende:[..]
Jij niet (meer)?
quote:O, maar ik klaagde niet over de wasmachine! Alleen over het feit dat die bezorger me wakker belde. Ik ben juist heel blij met de wasmachine
Op vrijdag 9 januari 2004 11:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
Tuurlijk wel. Maar je mag alleen klagen als je er geen meer zou hebben. Je moet nu juist blij zijn!
quote:En dan neem je die wakker bellende bezorger niet even voor lief? Hoe laat was 'ie er eigenlijk? Dat was vast op een moment dat een normaal mens allang uit bed is...
Op vrijdag 9 januari 2004 12:03 schreef Andyvie het volgende:[..]
O, maar ik klaagde niet over de wasmachine! Alleen over het feit dat die bezorger me wakker belde. Ik ben juist heel blij met de wasmachine
quote:Half 10 ja, ik weet het, dan is een normaal mens allang uit bed...Het was veel minder erg geweest als deze bezorger nog een beetje leuk was geweest
Op vrijdag 9 januari 2004 12:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
En dan neem je die wakker bellende bezorger niet even voor lief? Hoe laat was 'ie er eigenlijk? Dat was vast op een moment dat een normaal mens allang uit bed is...
quote:Volgens mij klaag je gewoon om het klagen...
Op vrijdag 9 januari 2004 12:07 schreef Andyvie het volgende:[..]
Half 10 ja, ik weet het, dan is een normaal mens allang uit bed...Het was veel minder erg geweest als deze bezorger nog een beetje leuk was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |