abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:07:56 #301
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_18135286
Westerlo heeft een voorstel gedaan om het aantal buitenlanders per ploeg te beperken.

Vooral Guillou van SK Beveren is furieus. Tja, die ziet mogelijk z'n inkomsten uit z'n mensenhandel verdwijnen natuurlijk. Hij beweert dat Belgie zal wegzakken naar het niveau van Luxemburg. Hij vergeet wel dat 15 jaar terug (vóór de buitenlandse invasie, toen de teams nog voor 70-80% uit Belgen bestonden) de Belgische ploegen er al eens in slaagden een Europese beker te winnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_18141764
15 jaar terug draaide voetbal ook niet om geld he... Of we nu 80% Belgen hebben of niet, een Europabeker gaan we er jammer genoeg niet door krijgen.

Ik vind Beveren wel charmant eigenlijk. Er zijn ploegen met 10 Noren of 6 Fransen, maar als er dan eens een ploeg 11 zwarte Ivoriaantjes is, dan is het mensenhandel... Ik keur het niet goed ofzo, want voor de jeugd is het niet bepaald bevorderlijk (al hoe wel Beveren de 3e beste jeugdwerking heeft van het land), maar tja, ze kiezen er zelf voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')