quote:Jory [ ] is ook Scout.
Op vrijdag 9 januari 2004 09:46 schreef PPL het volgende:
En ja.... Ook bij scouting zijn lekkere wijven
quote:Mietje! Je laat je toch niet wegjagen! Bovendien is zo'n meet groot genoeg om dergelijke personen te negeren...
Op vrijdag 9 januari 2004 01:54 schreef Conflict het volgende:
Gezien de komst van een persoon waar ik prive (dus buiten Fok! om) problemen mee heb kan ik helaas niet komen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen, sommige mensen wil je gewoon nooit meer zien.Sorry TheWilliedockSaints en FF, jullie zullen uit moeten kijken naar ander vervoer.
quote:Owja
Op vrijdag 9 januari 2004 10:53 schreef Bolletje... het volgende:
Ik kom dus niet.
quote:Trance Energy.....meet....Trance Energy......meet...Trance Energy.....meet.........
Op vrijdag 9 januari 2004 11:44 schreef miss_bleu het volgende:
Trance Energy
quote:Je komt als "publiekstrekker"
Ow je kon me vanaf moment 1 al uit de lijst halen hoor.. Fout in agenda gekeken.. Trance Energy
quote:Hoorde ik daar Heatwave roepen dat hij 100 topics vol krijgt om je over te halen ???
Ow je kon me vanaf moment 1 al uit de lijst halen hoor.. Fout in agenda gekeken.. Trance Energy
quote:nee, ik heb Al Quida ingezet om ID&T te vermoorden, maar dat heeft eigenlijk niets met de meeting te maken .
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef PPL het volgende:[..]
Hoorde ik daar Heatwave roepen dat hij 100 topics vol krijgt om je over te halen ???
*weer verder stressed*
.
quote:Dan heb ik je verkeerd verstaan.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:35 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee, ik heb Al Quida ingezet om ID&T te vermoorden, maar dat heeft eigenlijk niets met de meeting te maken .
*weer verder stressed*
.
* KNO arts belt voor afspraak *
quote:en nee alsjeblieft niet weer 100 topics (reeksen mogen niet meer )
Op vrijdag 9 januari 2004 13:35 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee, ik heb Al Quida ingezet om ID&T te vermoorden, maar dat heeft eigenlijk niets met de meeting te maken .
*weer verder stressed*
.
Verder ben ik eind januari gewoon nog steeds op de meet
quote:uhm. Je aanwezigheid op msn was al opvallend minder eigenlijk
Op vrijdag 9 januari 2004 15:25 schreef marsterretje het volgende:
Bij deze deel ik even mee dat ik thuis momenteel geen kabel heb, mochten mensen mijn postafwezigheid opvallen. (not)Verder ben ik eind januari gewoon nog steeds op de meet
quote:Leuk .
Bij deze deel ik even mee dat ik thuis momenteel geen kabel heb, mochten mensen mijn postafwezigheid opvallen. (not)Verder ben ik eind januari gewoon nog steeds op de meet
moet ik mij ergens zorgen over maken?
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de lijst uit de OP geheel op alfabetische volgorde lijkt op twee duidelijke uitzonderingen na, te weten Dirk en ik?moet ik mij ergens zorgen over maken?
quote:gelukkig, ik hou er niet zo van om de uitzondering te zijn
Op vrijdag 9 januari 2004 16:26 schreef Knut het volgende:
Dirk wou bij PDD
Maar kan dat nou niet meer editten dus zet ik hem gewoon bij de D
En jou zal ik ook op je plek zetten (wehehe)
quote:Ah... daar ben je.
*zich zorgen begon te maken *
quote:Nou, normaal vliegt iedereen meteen als een stel hongerige wolven af op iedereen die van die trap bij de sam-sam af komt, dus ik verwacht niet dat dat tot de mogelijkheden behoort
Op vrijdag 9 januari 2004 19:04 schreef Plantenbak het volgende:
Ik kom wel onaangekondigd, ga ik alles eventjes goed bekijken vanuit een hoekje.
Hell! Jullie weten geeneens m'n leeftijd.
quote:Voor mij het zelfde. Ik zou graag dit wan gespuis is IRL zien. Maar die avond sta ik te rossen in de Jaarbeurs.
quote:Ik ben er ook, wil je mij IRL zien? .
Op vrijdag 9 januari 2004 21:39 schreef NoXxa het volgende:[..]
Voor mij het zelfde. Ik zou graag dit wan gespuis is IRL zien. Maar die avond sta ik te rossen in de Jaarbeurs.
Of zie ik je toevallig morgen op een verjaardag? .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |