Dat Corday terugkomt wist ik al wel, maar dat Romano eruit ging niet. Althans, hij gaat er toch wel uit?
Topaflevering en je zit er weer helemaal in
Om mensen wat bij te leren van e.r. had net5 al de eerste 3 seizoenen uitgezonden, hierbij komt in het voorjaar seizoen 4 t/m 6 bij. Nederland 2 gaat gewoon verder waar nederland 1 al jaren mee bezig is. Het normaal uitzenden van seizoen na seizoen en dus zijn we nu aanbeland in seizoen 9.
spoiler:
quote:Dus lieve trouwe net5 kijkbuiskindjes....pleur een videobandje in je recorder en kijk deze afleveringen in de zomervakantie NA seizoen 8...lijkt mij handiger toch?
Op donderdag 8 januari 2004 23:51 schreef furanku het volgende:
Vanaf vandaag >> Seizoen 9
Vanaf Maart (voorjaar) >> Seizoen 4 t/m 6Om mensen wat bij te leren van e.r. had net5 al de eerste 3 seizoenen uitgezonden, hierbij komt in het voorjaar seizoen 4 t/m 6 bij. Nederland 2 gaat gewoon verder waar nederland 1 al jaren mee bezig is. Het normaal uitzenden van seizoen na seizoen en dus zijn we nu aanbeland in seizoen 9.
[Dit bericht is gewijzigd door ArjanL op 08-01-2004 23:56]
quote:Ehm een gemuteerd afrikaans apenvirus dat naar Chicago komt is niet erg onwaarschijnlijk. Een onvoorzichtige toerist en een vliegtuig is meer dan genoeg. Vergelijk met SARS, hoe komt dat virus vanaf een of andere kip op een chinese dierenmarkt in europa en de VS.
Op donderdag 8 januari 2004 22:33 schreef tabaluga het volgende:
Ik vond het wel een beetje erg ongeloofwaardig deze keer. Hoe groot is nou de kans dat er een gemuteerd virus uit Afrika in Chicago aanslaat en dat tegelijkertijd de hoofdchirurg een arm wordt afgehakt door een helikopter. Ongeveer net zo groot als de kans dat je door een komeet wordt geraakt terwijl je een eitje staat te bakken.Maar verder wel een toffe aflevering hoor
, Dr. Kovac zag er ook weer uitermate scrumptious uit
Over die beeldkwaliteit mischien zijn ze overgestapt van video naar film. (met celluloid enzo) dat geeft een heel ander beeld.
quote:Welke server? (irc.fok.nl ?)
Op donderdag 8 januari 2004 23:20 schreef ArjanL het volgende:
/join #er-downloads now (om afleveringen te downloaden, hiervoor heb je IRC nodig...)
quote:In US is 10 al bezig, maar denk wel de nieuwste die je op NL tv kan zien zegmaar
Op donderdag 8 januari 2004 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Maarrr... is dit nou de allernieuwste serie danIk snap er nix meer van.
quote:spoiler:
Op donderdag 8 januari 2004 23:53 schreef ArjanL het volgende:
spoiler:Op de seizoen10-foto's staat hij nog gewoon, hij zal er dus wel inblijven
Vond de arm-afhak scene een beetje slapstick aandoen. Ze zullen wel teveel van he budget hebben besteedt aan andere dingen (zoals Londen en Duitsland). Jammer, daar had iets meer werk ingemogen.
quote:spoiler:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:10 schreef Dagobert het volgende:
spoiler:Maar hij blijft lange tijd met een mitella lopen en meen dat hij zelfs aan het einde van dit seizoen nog maar 1 bruikbare hand heeft
mja had de aflevering uit nieuwsgierigheid al tijdje geleden opgezocht, kwam ik pas achter terwijl ik begon te kijken vanavond
quote:nou dr was ruzie, er viel iets net onder de helecopter, romano pakt het op. staat op en krijgt zijn arm dus in de staartwiek...hij viel neer, en zijn arm vloog een paar meter weg...
Op vrijdag 9 januari 2004 08:24 schreef m021 het volgende:, kijk ik net ff weg van de tv om m'n bed op te maken, gebeurt dat met Romano...
Hoe gebeurde dat precies? Liep hij gewoon vrolijk en liep vervolgens op een echte 'Laurel & Hardy' manier tegen de staartwiek van de helikopter op?
Was het trouwens te zien, of zag je die gast alleen weglopen en hoorde later een luide schreeuw ofzo?
quote:Eeuuhh, je mist dan alleen nog seizoen 7.Maar ach, dat zijn maar 22 afleveringen, waarvan de laatste aflevering echt een cliffhanger is
Op donderdag 8 januari 2004 23:53 schreef ArjanL het volgende:
Het lijkt mij geen spoiler, maar voor de zekerheid: (het gaat over Romano)spoiler:
Op de seizoen10-foto's staat hij nog gewoon, hij zal er dus wel inblijven
[..]Dus lieve trouwe net5 kijkbuiskindjes....pleur een videobandje in je recorder en kijk deze afleveringen in de zomervakantie NA seizoen 8...lijkt mij handiger toch?
quote:Neu, ze stonden te wachten op een trauma helicopter, maar door de wind waaide een statuschart weg, Romano ging dat ding oprapen, stond weer op en weg arm.
Op vrijdag 9 januari 2004 08:24 schreef m021 het volgende:, kijk ik net ff weg van de tv om m'n bed op te maken, gebeurt dat met Romano...
Hoe gebeurde dat precies? Liep hij gewoon vrolijk en liep vervolgens op een echte 'Laurel & Hardy' manier tegen de staartwiek van de helikopter op?
Was het trouwens te zien, of zag je die gast alleen weglopen en hoorde later een luide schreeuw ofzo?
Ohjah.. Pratt is trouwens echt een lul!
quote:Dat heb ik net gemist.........moest naar huis racen van het sporten...
Op vrijdag 9 januari 2004 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Neu, ze stonden te wachten op een trauma helicopter, maar door de wind waaide een statuschart weg, Romano ging dat ding oprapen, stond weer op en weg arm.
Maar erg leuk! Volgende week weer en wachten tot maart voor de serie 4.
quote:Die Engelse vrouw is de vrouw van Mark
Op vrijdag 9 januari 2004 10:15 schreef Koningin het volgende:[..]
alleen die Engelse vrouw, dat snapte ik niet.
quote:Schrok me inderdaad ook te pletter! Verder weer goeie aflevering. En Dr Kovac was natuurlijk weer
Op donderdag 8 januari 2004 22:22 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige serie!! Heftig, die arm......we zaten echt te trillen op de bank!! En fijn uitzendtijdstip!!
quote:was de vrouw van mark.
Op vrijdag 9 januari 2004 10:20 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Die Engelse vrouw is de vrouw van Mark
quote:Ik wel op het laatst als je Corday samen met haar dochtertje in die trein ziet stappen, dat was zooo zielig.
Is er iemand die Mark gemist heeft gisteren??Ik eerlijk gezegd niet....
quote:Ik wilde het niet verklapen voor Koningin, aangezien ze alleen nog maar seizoen 1-3 heeft gezien
Op vrijdag 9 januari 2004 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
was de vrouw van mark.
quote:ja ik heb volgens mij ook een heel groot deel van de afleveringen gezien....alleen volgens mij de laatste uitzendingen van het vorige seizoen gemist...dus ik snapte ook niet helemaal wat er met mark is gebeurd....al heb ik wel een vermoeden
Op vrijdag 9 januari 2004 11:12 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Ik wilde het niet verklapen voor Koningin, aangezien ze alleen nog maar seizoen 1-3 heeft gezien
quote:Niet verklappen hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 11:18 schreef Ilsjuhh het volgende:dus ik snapte ook niet helemaal wat er met mark is gebeurd....al heb ik wel een vermoeden
quote:ik zeg niets
Op vrijdag 9 januari 2004 11:38 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Niet verklappen hoor
![]()
quote:Verklap maar tegen mij hoor, ben altijd te nieuwsgierig om niet naar de spoilers te kijken, dus er zijn al zaken van seizoen 4-8 die ik al weet......
Op vrijdag 9 januari 2004 11:12 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Ik wilde het niet verklapen voor Koningin, aangezien ze alleen nog maar seizoen 1-3 heeft gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |