quote:Jup en eentje op aanraden van jou
Op vrijdag 9 januari 2004 01:39 schreef DennisMoore het volgende:Nouja, ik bedoel eigenlijk 'internet-date', maar dat klinkt zo dom, en daarom zeg ik 'meet'.
.
Je hebt er al 2 gehad?
.
quote:Huh? *niet herinner*
Op vrijdag 9 januari 2004 01:41 schreef onetouch het volgende:Jup en eentje op aanraden van jou
quote:altijd is het anders ja
Op vrijdag 9 januari 2004 01:40 schreef Jerruh het volgende:als wij meeten is het altijd anders dan we denken, maar altijd enorm tof, dus binnenkort weer es! *morgen ff belt*
quote:dat was toch niet de onze eej
Op vrijdag 9 januari 2004 01:41 schreef onetouch het volgende:[..]
Jup en eentje op aanraden van jou
.
quote:ik weet niet (ondanks je PI) of ik dit positief op moet vatten
Op vrijdag 9 januari 2004 01:40 schreef DennisMoore het volgende:Een observatie.
.
Wanneer je online bent, wordt het hier drukker.
quote:*benieuwd is naar wat onetouch onder e.a verstaat*
Op vrijdag 9 januari 2004 01:40 schreef onetouch het volgende:[..]
het was niet in willekeurige volgorde
maar open dagen (e.a.) kunnen me nog overtuigen
quote:uhuh, nouhjah de meet niet, maar JP had wel door dat het zou klikken some how... en toen klikte het idd anders, maar jah.....
Op vrijdag 9 januari 2004 01:43 schreef Jerruh het volgende:dat was toch niet de onze eej
.
.
quote:Boeit dat?
Op vrijdag 9 januari 2004 01:43 schreef onetouch het volgende:ik weet niet (ondanks je PI) of ik dit positief op moet vatten
quote:iedere boerenkneus had dat in de gaten haha, ik ben er alleen maar door van je gaan houden
Op vrijdag 9 januari 2004 01:44 schreef onetouch het volgende:[..]
uhuh, nouhjah de meet niet, maar JP had wel door dat het zou klikken some how... en toen klikte het idd anders, maar jah.....
quote:de faciliteiten die een stad mij te bieden heeft o.a.....
Op vrijdag 9 januari 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:*benieuwd is naar wat onetouch onder e.a verstaat*
en en en trapte je er bijna in?
quote:nadrukkelijk aanwezig dus.... tsjah, story of my life
Op vrijdag 9 januari 2004 01:44 schreef DennisMoore het volgende:Boeit dat?
.
En druk lijkt me okay.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:45 schreef Jerruh het volgende:iedere boerenkneus had dat in de gaten haha, ik ben er alleen maar door van je gaan houden
.
.
quote:ok, ietswat fout geformuleerd, edoch niet richting jou enzo.. ofzo... vind ik althans..ok tijd om me muil te houden en naar bed te gaan
Op vrijdag 9 januari 2004 01:46 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
quote:Niet dat jíj druk bent... het tópic.
Op vrijdag 9 januari 2004 01:47 schreef onetouch het volgende:nadrukkelijk aanwezig dus.... tsjah, story of my life
.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:46 schreef onetouch het volgende:[..]
de faciliteiten die een stad mij te bieden heeft o.a.....
en en en trapte je er bijna in?
quote:dat komt omdat ik er ben, dat heft de drukte op, op een of andere manier
Op vrijdag 9 januari 2004 01:48 schreef onetouch het volgende:
ik heb al drie op rij, dus de drukte neemt af
quote:ik ben vrij verlegen en introvert ja
Op vrijdag 9 januari 2004 01:48 schreef DennisMoore het volgende:Niet dat jíj druk bent... het tópic.
.
quote:hoewel de zachte G erotisch onovertroffen onweerstaanbaar blijft
Op vrijdag 9 januari 2004 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
quote:Gewoon vaag en ontwijkend toch?
Op vrijdag 9 januari 2004 01:50 schreef onetouch het volgende:ik ben vrij verlegen en introvert ja
quote:evanescence - my immortal
Op vrijdag 9 januari 2004 01:49 schreef DennisMoore het volgende:bach - organ fugue in g minor.mp3
!
*mooi*
hoorde vanmiddag ook al een cover van bon jovi's - it's my life en dan a capella... ook wel apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |