abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16077326
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:51 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Ik bedoelde wat er gebeurd als hier in Nederland een ramp gebeurd.
Als er nu al geen plek is in ziekenhuizen? wat dan?

Dan hebben we weer huizen vrij om asielzoekers in op te vangen, want de grenzen moeten open blijven wat betreft de linkse bevolking en partijen
/0
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:55:43 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077405
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:52 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Wat mooi toch als mensen democratisch aangelegd zijn zolang er maar links gestemd worden. Zoiets noem je eerder een dictatuur.

Ik ben rechts. Kameraad

nee maar ik ben serieus rechts.

pi_16077425
Er is trouwens geen personeels te kort in ziekenhuizen.. er heerst in hoge mate bureaucratie waarin slechte besluiten genomen worden en veel geld verspild word... ga anders ff een paar boeken lezen ofzo.. de puinhopen van 8 jaar paars...
/0
pi_16077429
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:53 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Dan hebben we weer huizen vrij om asielzoekers in op te vangen, want de grenzen moeten open blijven wat betreft de linkse bevolking en partijen

We zullen jou maar snel ministerpresident maken, met al die wijsheid kan jij ons land vast en zeker naar betere tijden leiden!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_16077477
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:55 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik ben rechts. Kameraad

nee maar ik ben serieus rechts.

Dan nog van mij hoeven ze niemand af te knallen... ik vind em ook een droplul eerste klas.. ik zie dan als het een cda-er moet zijn liever maxim verhagen omdat hij veel harder is.. maar doodschieten.. nee dat hoeft niet. Ik zal er niet om janken.. maar dat is ook alles.
/0
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:57:43 #56
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077481
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

bla bla bla bla

natuurlijk bedoel ik gewoon dat ik m liever zie verdwijnen.

Maar wat is het voor een bullshit verhaal dat we hier niet genoeg plaats hebben in ziekenhuizen enz en wat er hier wel niet moet gebeuren als er een ramp is.

Wat wil je dan? dat we voor 1000én mensen bedden hebben klaarstaan die normaal nooit gebruikt gaan worden? Er zijn heus wel noodvoorzieningen.

pi_16077495
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:56 schreef wierdo6 het volgende:
Er is trouwens geen personeels te kort in ziekenhuizen.. er heerst in hoge mate bureaucratie waarin slechte besluiten genomen worden en veel geld verspild word... ga anders ff een paar boeken lezen ofzo.. de puinhopen van 8 jaar paars...
Dat bedoel ik dus met dat meer geld weinig zin heeft maar dat wel de kapmes erin gezet mag worden
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:58:51 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077519
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:56 schreef wierdo6 het volgende:
haha. Ja laten we pimmetje er weer bijhalen. Die kan kon wel goed vertellen wat er mis was. En mensen geloven dan ook maar meteen dat hij het wel beter doet haha

zo'n boek kan je overigens na elke kabinetsperiode wel schrijven. Ook na Lubbers bijvoorbeeld? Maar zouden we aan die periode + het begin van Paars niet die glorietijd van midden jaren '90 te danken hebben??

[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 08-01-2004 19:05]

donderdag 8 januari 2004 @ 18:59:33 #59
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077537
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Onzin....

Zorg kost een hoop geld, maar wij hebben jarenlang te weinig daarvoor betaald. En dat de salarissen in de zorg te laag zijn, komt voor een deel door het personeel zelf. Al die plegen zijn halfzachte eitjes die nooit ergens voor staan. Ze gooien nooit eens het werk neer onder het mom van: WIJ ZIJN HET ZAT!"

Verder zijn er een hoop mensen die onterecht (veel) gebruik maken van zorg die niet direct noodzakelijk is.

Ga godverdomme zelf eens wat regelen in plaats van altijd maar naar "Den Haag" te wijzen. Het is al eerder gezegd: "Vadertje Staat" regelt het wel.

(over de plegen: Mijn vrouw is zelf pleeg, dus ik weet wat ze krijgen)
[..]

Ga jij dan zelf eens helpen. Laten we al die criminelen inderdaad slecht gaan behandelen... dan weet je tenminste zeker dat ze draaideurcriminelen worden....

jah en de experts hebben nog wel gezegd dat dat complex helemaal niet helpt, maar toch gaan ze het bouwen!!
Als het om wetenschap en kennistechnologie gaat geloven ze alle experts maar als het om gezondheidszorg en justitie gaat luisteren ze in DEN HAAG niet naar de experts!

Je kan het zo terug zoeken op de site van Netwerk

God zou zeggen;"Alles is te programmeren"!!
pi_16077550
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We zullen jou maar snel ministerpresident maken, met al die wijsheid kan jij ons land vast en zeker naar betere tijden leiden!!

Mij best, maar verwacht dan geen democratie... ik ben eerder dictatorieel aangelegd. Dan zuillen die linkse afa idioten die op straat tegen rechts demonstreren omdat rechts tegen pedo's demonstreert er heel slecht vanaf komen. Ik mag dat soort tuig niet dat pedo's in bescherming neemt en ik mag tuig niet dat denkt dat ze moeten staken in een slechte economische situatie omdat ze denken dat zij wel een loonsverhoging hebben verdient in tegenstelling tot de rest van nederland.
/0
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:00:02 #61
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16077552
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Wacht maar tot het jouw vader overkomt! dan piep je wel anders!
Godverdomme 35 kilometer moeten rijden in een ambulance om ergens opgenomen te worden terwijl zijn hart ermee ophoud?

Ophoudt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16077609
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:00 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Mij best, maar verwacht dan geen democratie... ik ben eerder dictatorieel aangelegd.

Nee maar, dat had ik nou nooit verwacht van iemand zoals jij die er zulke genuanceerde meningen op na houdt!

[Dit bericht is gewijzigd door Grrrrrrrr op 08-01-2004 19:07]

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:02:01 #63
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077619
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:00 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Mij best, maar verwacht dan geen democratie... ik ben eerder dictatorieel aangelegd. Dan zuillen die linkse afa idioten die op straat tegen rechts demonstreren omdat rechts tegen pedo's demonstreert er heel slecht vanaf komen. Ik mag dat soort tuig niet dat pedo's in bescherming neemt en ik mag tuig niet dat denkt dat ze moeten staken in een slechte economische situatie omdat ze denken dat zij wel een loonsverhoging hebben verdient in tegenstelling tot de rest van nederland.

geloof me wij zijn gezegend in Nederland wat betreft stakingen. Zo weinig stakingen vind je nergens ter wereld zowat (behalve in dictaturen natuurlijk )

En dat verhaaltje over pedo's tja dat is 1 miliscuul voorbeeldje.

Hou toch eens op met dat links - rechts gelul

pi_16077646
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

haha. Ja laten we pimmetje er weer bijhalen. Die kan kon wel goed vertellen wat er mis was. En mensen geloven dan ook maar meteen dat hij het wel beter doet haha

zo'n boek kan je overigens na elke kabinetsperiode wel schrijven. Ook na Lubbers bijvoorbeeld? Maar zouden we aan die periode + het begin van Paars niet die glorietijd van midden jaren '90 te danken hebben??

het feit dat we die rotte pvda idioten aan de macht kregen was omdat rechts meestal dan pas gekozen wordt wanneer er impopulaire maatregelen genomen moeten worden in verband met besparingen en zo links altijd mooi net de probleem jaren kan omzeilen om dat weer herkozen te worden en lekker populistisch om zich heen te schreeuwen en zwaar gespaard geld uit te geven totdat de pot leeg is.. zoals nu dus.
/0
pi_16077685
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:51 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Ik bedoelde wat er gebeurd als hier in Nederland een ramp gebeurd.
Als er nu al geen plek is in ziekenhuizen? wat dan?

Dan heb je sowieso een probleem. Wat wil je dan? Dat alle ziekenhuizen voor de zekerheid een overcapaciteit hebben van 10%???

quote:
We zijn godverdomme een van de rijkste landen ter wereld! Maar een simpel bed is al te duur, maar wel bezuinigen op de verzekeringen! en wij maar betalen en geen zorg krijgen!
Erm....

Denk jij dat al die bejaarden in verzorgingstehuizen in hun leven genoeg premie hebben betaald om dat te bekostigen? Nee, dus.....

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:03:57 #66
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077702
Dat spaargeld moet je me even beter uitleggen.

Welk spaargeld?

pi_16077734
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:02 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

geloof me wij zijn gezegend in Nederland wat betreft stakingen. Zo weinig stakingen vind je nergens ter wereld zowat (behalve in dictaturen natuurlijk )

En dat verhaaltje over pedo's tja dat is 1 miliscuul voorbeeldje.

Hou toch eens op met dat links - rechts gelul

Oh dus pas als hier de pleuris uitbreekt mogen we gaan klagen of wat..

en ik vind pedo's verdedigen anders niet iets waar ik ff overheen kan kijken..

jij bent echt never nooit rechts ofzo

/0
pi_16077774
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:03 schreef PLAE@ het volgende:
Dat spaargeld moet je me even beter uitleggen.

Welk spaargeld?

lees gewoon aap

geld dat gespaard werd tijdens een eerder in kabinets periode voor de pvda... die jij omschreef als lubbers II

[Dit bericht is gewijzigd door wierdo6 op 08-01-2004 19:12]

/0
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:06:18 #69
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077787
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Denk jij dat al die bejaarden in verzorgingstehuizen in hun leven genoeg premie hebben betaald om dat te bekostigen? Nee, dus.....

Nee maar ze hebben er wel voor gezorgd dat jij in een welvarend land leeft.
Je moet eens respect tonen voor ouderen!

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 19:13]

pi_16077836
Bestemede Fokkers

Deze regering is beetje voor beetje mij aan het recruteren voor de onderwereld. Steeds minder word je gestraft voor een misdaad (tenzij je de belasting 20 euro afjat). Een moord of drugs smokkel wordt eigenlijk mminder gestraft.

Ik werk 36 uur per week om aan een bruto loon te komen van ongeveer 3000 euro. Is op zich niet slecht zou je denken, fout!!! Alles wat extra is moet ik nu extra betalen voor de zogenaamde slechte economie. Je wordt genaaid waar je bijstaat. Ho(e)reca, supermarkten, belasting, brandstof en noem maar op.

Maar nu ff weer terug waarom de onderwereld.

Als je iemand om het leven brengt verdien je al gauw 2500 euro per markering. Dus 3 mensen per maand en je kunt doen en laten wat je wil. Drugs op dit moment doen het ook goed. De maatschappij is op dit moment heel erg gematerialiseert we geven niets meer om onze medemens. Hoelang nog voor dat een menseleven niets meer voorsteld en we mekaar gaan afmaken over onze bezittingen.

Ik zeg 10 jaar.

Wie bied meer?

Kennis is macht, maar alles weten maakt niet gelukkig
pi_16077852
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:59 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

jah en de experts hebben nog wel gezegd dat dat complex helemaal niet helpt, maar toch gaan ze het bouwen!!
Als het om wetenschap en kennistechnologie gaat geloven ze alle experts maar als het om gezondheidszorg en justitie gaat luisteren ze in DEN HAAG niet naar de experts!

Je kan het zo terug zoeken op de site van Netwerk

Zo gaat het altijd....

Eeen beetje expert spreekt tenminste een ander tegen. Overal zijn voor - of tegenstanders van te verzinnen. En dan heb ik het over mensen die geacht worden er verstand van te hebben. Ook zij hebben elk een eigen gedachtengang en mening over dat soort zaken.

Het gaat mij erom dat "overal" geld voor nodig is. Is het niet de zorg, dan is het wel het openbaar vervoer of de veiligheid. Het geld is er gewoon niet en dat is niet de schuld van de regering. Iedereen krijgt minder geld binnen.

Mensen raken werkeloos en gaan nu in plaats van belasting te betalen, een uitkering krijgen. Oftewel: het kost ons allemaal dubbel zoveel.(simpel rekensommetje)

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_16077863
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:03 schreef Five_Horizons het volgende:

Nee, dat hebben ze zeker niet, moeten we ze dan maar allemaal een spuitje geven als ze boven de 65 komen? Of zouden we gewoon met z'n allen die kosten voor goede bejaardenzorg betalen, of ben ik nu een "gevaarlijk links persoon"?
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:09:13 #73
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077875
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:07 schreef Phibian1976 het volgende:
Bestemede Fokkers

Deze regering is beetje voor beetje mij aan het recruteren voor de onderwereld. Steeds minder word je gestraft voor een misdaad (tenzij je de belasting 20 euro afjat). Een moord of drugs smokkel wordt eigenlijk mminder gestraft.

Ik werk 36 uur per week om aan een bruto loon te komen van ongeveer 3000 euro. Is op zich niet slecht zou je denken, fout!!! Alles wat extra is moet ik nu extra betalen voor de zogenaamde slechte economie. Je wordt genaaid waar je bijstaat. Ho(e)reca, supermarkten, belasting, brandstof en noem maar op.

Maar nu ff weer terug waarom de onderwereld.

Als je iemand om het leven brengt verdien je al gauw 2500 euro per markering. Dus 3 mensen per maand en je kunt doen en laten wat je wil. Drugs op dit moment doen het ook goed. De maatschappij is op dit moment heel erg gematerialiseert we geven niets meer om onze medemens. Hoelang nog voor dat een menseleven niets meer voorsteld en we mekaar gaan afmaken over onze bezittingen.

Ik zeg 10 jaar.

Wie bied meer?

Morgen
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:09:21 #74
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077878
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:04 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Oh dus pas als hier de pleuris uitbreekt mogen we gaan klagen of wat..

nee, ik zeg gewoon dat we hier in Nederland blij mogen zijn. Omdat er zo weinig gestaakt wordt. En dat de loonsonderhandelingen hier gaan om zo'n 1%. In andere landen staakt men veel sneller en eisen ze zo een % of 6. Dus zo'n last hebben we hier niet van die rooier rakkers.

owja en wat betreft die pedo's ik vind het ook belachelijk. Maar zo druk kan ik me om zo'n protest niet maken. Als ik zo'n gast tegen het lijf loop maak ik er zelf wel korte metten mee. Daarvoor vertrouw ik niet op t rechtssysteem hier.

donderdag 8 januari 2004 @ 19:10:42 #75
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077915
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:05 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

lees gewoon aap

geld dat gespaard werd tijdens een eerder in kabinets periode voor de pvda... die jij omschreef als lubbers II

Nederland spaart niks. Alles wordt meteen weer uitgegeven.
en schelden hoeft niet hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')