abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:29:12 #26
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16076629
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef Jozzy het volgende:

[..]

Doe niet zo dom, alsof 'Balkenende' dat allemaal gedaan heeft. Het is de schuld van PvdA en D66 dat het zo ver gekomen is!!
Denk eerst eens aan de oorzaak....

pfffff
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:31:13 #27
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_16076681
39 miljoen euro? Is dat trouwens niet bijna hetzelfde bedrag waarvoor Balkenende het Catshuis heeft laten verbouwen?
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:31:55 #28
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16076700
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:31 schreef Leshy het volgende:
39 miljoen euro? Is dat trouwens niet bijna hetzelfde bedrag waarvoor Balkenende het Catshuis heeft laten verbouwen?
dat was 16 Milj. Euro
God zou zeggen;"Alles is te programmeren"!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:32:28 #29
27393 Jozzy
Jozzy says:
pi_16076723
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:29 schreef Pearly het volgende:

[..]

pfffff

Nix, pfff.
Zeker lekker lijp roepen: 'Schuld van Harry'.
Righhttt, knap als je dat zou lukken in een jaartje..
Shocking is an art.
pi_16076748
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:26 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Nee bullshit!
Het zijn niet eens cellen! 39 milj. euro voor 120 crimineeltjes!
Maar een bed voor een zieke is te duur!

Maar vertel me dan eens wat dit met bezuinigingen te maken heeft? Alsof Balkenende (zo schrijf je het goed) verantwoordelijk is voor de achterstanden in de zorg...

Daarbij is het klaagbaak en geen klaagbank.

[Dit bericht is gewijzigd door teknomist op 08-01-2004 18:39]

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:36:28 #31
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16076826
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:33 schreef teknomist het volgende:

[..]

Maar vertel me dan eens wat dit met bezuinigingen te maken heeft?

Anders hadden ze wel meer geld gegeven voor de gezondheidszorg, ik vind dat je daar NOOIT op mag bezuinigen!
Ziekenhuizen moeten ons als Nederlanders goede zorg kunnen bieden. En ik heb vandaag zelf weer eens kunnen zien dat ze dat niet kunnen!
Als je iemand 35 kilometer verderop moet opnemen dan staat het heel slecht gesteld met de gezondheidszorg!!

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 18:44]

pi_16076944
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:36 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Anders hadden ze wel meer geld gegeven voor de gezondheidszorg, ik vind dat je daar NOOIT op mag bezuinigen!
Ziekenhuizen moeten ons als Nederlanders goede zorg kunnen bieden. En ik heb vandaag zelf weer eens kunnen zien dat ze dat niet kunnen!

Niet méér geld ergens aan geven is niet hetzelfde als bezuinigen.

De gezondheidszorg wordt gereorganiseerd - trouwens juist als reactie op jouw klachten - en het is niet zozeer dat er drastisch bezuinigd wordt op de gezondheidszorg.

Wat mij betreft wordt gezondheidszorg geprivatiseerd; dat zal de service ten goede komen (iets wat jij wilt). Simpelweg ergens geld in pompen heeft amper nut.

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_16076947
Ach ja, zoiets noemen ze mensen rechten en vinden ze schijnbaar nodig in een sociale staat.. en 3 keer raden welke partijen sociaal zijn in de volksmond en welke niet...

Ik heb anders niet veel rechtse mensen horen zeuren over de rechten van de criminelen. Althans niet in de zin van dat ze die hebben en mogen behouden.

/0
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:41:40 #34
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16076982
Zoiets als in Bam (Iran) moet hier eens gebeuren, moet je eens kijken hoe snel er dan geld beschikbaar komt.

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 18:49]

donderdag 8 januari 2004 @ 18:43:20 #35
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077028
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niet méér geld ergens aan geven is niet hetzelfde als bezuinigen.

De gezondheidszorg wordt gereorganiseerd - trouwens juist als reactie op jouw klachten - en het is niet zozeer dat er drastisch bezuinigd wordt op de gezondheidszorg.

Wat mij betreft wordt gezondheidszorg geprivatiseerd; dat zal de service ten goede komen (iets wat jij wilt). Simpelweg ergens geld in pompen heeft amper nut.

Ziekenhuizen hebben personeel tekort, waarom? geld gebrek!
Waardoor? Den Haag!

Laat die criminelen lekker in hun eigen schijt rondkruipen in plaats van dat mijn demente oma dat moet doen in een verzorgingstehuis met personeelstekort!!

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 18:50]

donderdag 8 januari 2004 @ 18:45:14 #36
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077079
edit: laat maar.

Waar heb je zelf eigenlijk op gestemd bij de verkiezingen?

[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 08-01-2004 18:51]

donderdag 8 januari 2004 @ 18:45:46 #37
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_16077089
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:41 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Zoiets als in Bam (Iran) moet hier eens gebeuren, moet je eens kijken hoe snel er dan geld beschikbaar komt.
Aangezien niemand meer geintresseert is om daar wat voor te doneren zal ik daar maar niet teveel op rekenen
De hele grote gemene wereld in!
pi_16077098
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ja uiteraard, die 2 partijtjes hebben het land verneukt. Denk na joh!

Nee joh, d66 heeft daar niet zo een groot aandeel in... de pvda draagt de grootste schuld... maar ook de linkse oppositie die tegen alle moties stemt om criminelen het leven zuur te maken in de gevangenis hebben daar anders goed aan meegewerkt. Kijk maar eens naar kamer vragen uurtjes over dit onderwerp... groenlinks en de pvda zijn catagorisch tegen alle besluiten die genomen worden om criminelen eens goed aan te pakken en vrijheden af te nemen. En als het niet gebeurd staan altijd van die linkse mensenrecht activisten weer te demonstreren.
/0
pi_16077125
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:45 schreef PLAE@ het volgende:

Vooral zo door gaan DOOD VERWENSINGEN ZIJN EEN BAN WAARD

Oh ik zie dat je die opmerking van balkenende kapot schieten al weg gehaald hebt... laat het dan alsnog een hint zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door wierdo6 op 08-01-2004 18:53]

/0
pi_16077128
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:43 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Waardoor? Den Haag!

Geldtekort is mede een oorzaak. Maar de interne organisatie is ook een (misschien wel groter) probleem; er lopen te veel managers rond in de zorg en te weinig handen aan het bed.
quote:
Laat die criminelen lekker in hun eigen schijt rondkruipen in plaats van dat mijn demente oma dat moet doen in een verzorgingstehuis met personeelstekort!!
Kruipt je oma rond in haar eigen schijt? Wat kinky verzorgingstehuis is dat dan...
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:47:34 #41
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077137
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:45 schreef PLAE@ het volgende:

CDA... maar dat nooit meer!
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:48:58 #42
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077172
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:45 schreef Muizig het volgende:

[..]

Aangezien niemand meer geintresseert is om daar wat voor te doneren zal ik daar maar niet teveel op rekenen

1.5 miljoen is er toch al gestort.

We betalen bovendien belasting voor dit soort dingen.

1.5 miljoen dat is bijna 10 cent per inwoner hier.

Deden alle 7 miljard mensen op de wereld dat. Dan kreeg Iran 700 miljoen euro. Komt aardig in de buurt toch en dat van de bewoners zelf. De regeringen kunnen ook nog wel wat storten.

maarja het is voor ons een ver van m'n bed show. Hoeveel krijgen wij van Australiers als hier iets ergs gebeurd ?

pi_16077184
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:47 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Terwijl voor Balkenende het CDA 8 jaar lang niet aan het roer is geweest. Dit kabinet is amper aan de slag; dan kun je ook niet gelijk resultaat verwachten.
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:49:41 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16077202
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:47 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Vooral zo door gaan DOOD VERWENSINGEN ZIJN EEN BAN WAARD

Oh ik zie dat je die opmerking van balkenende kapot schieten al weg gehaald hebt... laat het dan alsnog een hint zijn.

Wat mij betreft mogen ze Balkenende afknallen. zo goed
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:50:11 #45
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077217
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Geldtekort is mede een oorzaak. Maar de interne organisatie is ook een (misschien wel groter) probleem; er lopen te veel managers rond in de zorg en te weinig handen aan het bed.
[..]

Kruipt je oma rond in haar eigen schijt? Wat kinky verzorgingstehuis is dat dan...

Maar voor dat je kinky opmerkingen gaat maken, zou ik je aanraden om eens naar een verzorgingstehuis te gaan en te kijken hoe het er daar aan toe gaat!!!
pi_16077251
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:47 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Ja en verwacht je nu echt dat mensen die christelijk aangelegd zijn.. bidden en in het goede van de mens geloven criminelen hard willen aanpakken... ik denk dat we op zn minst mogen stellen dat mensen die principieel in het goede van de mens geloven nooit criminele mensen hard aan zullen pakken..
/0
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:51:42 #47
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16077273
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:48 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

1.5 miljoen is er toch al gestort.

We betalen bovendien belasting voor dit soort dingen.

1.5 miljoen dat is bijna 10 cent per inwoner hier.

Deden alle 7 miljard mensen op de wereld dat. Dan kreeg Iran 700 miljoen euro. Komt aardig in de buurt toch en dat van de bewoners zelf. De regeringen kunnen ook nog wel wat storten.

maarja het is voor ons een ver van m'n bed show. Hoeveel krijgen wij van Australiers als hier iets ergs gebeurd ?

Ik bedoelde wat er gebeurd als hier in Nederland een ramp gebeurd.
Als er nu al geen plek is in ziekenhuizen? wat dan?

We zijn godverdomme een van de rijkste landen ter wereld! Maar een simpel bed is al te duur, maar wel bezuinigen op de verzekeringen! en wij maar betalen en geen zorg krijgen!

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 18:59]

pi_16077287
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:49 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wat mooi toch als mensen democratisch aangelegd zijn zolang er maar links gestemd worden. Zoiets noem je eerder een dictatuur.
/0
pi_16077300
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:43 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:

[..]

Waardoor? Den Haag!

Onzin....

Zorg kost een hoop geld, maar wij hebben jarenlang te weinig daarvoor betaald. En dat de salarissen in de zorg te laag zijn, komt voor een deel door het personeel zelf. Al die plegen zijn halfzachte eitjes die nooit ergens voor staan. Ze gooien nooit eens het werk neer onder het mom van: WIJ ZIJN HET ZAT!"

Verder zijn er een hoop mensen die onterecht (veel) gebruik maken van zorg die niet direct noodzakelijk is.

Ga godverdomme zelf eens wat regelen in plaats van altijd maar naar "Den Haag" te wijzen. Het is al eerder gezegd: "Vadertje Staat" regelt het wel.

(over de plegen: Mijn vrouw is zelf pleeg, dus ik weet wat ze krijgen)

quote:
Ga jij dan zelf eens helpen. Laten we al die criminelen inderdaad slecht gaan behandelen... dan weet je tenminste zeker dat ze draaideurcriminelen worden....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_16077322
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:49 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

En daar los je alle problemen mee op

Ga maar weer snel met je lego spelen, kleuter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')