Waar de fuck zijn we hier in Nederland mee bezig!!!!!????
Besteed die 39 miljoen euro lekker in de gezondheidszorg, en niet in die teringventjes!!!!!!!! Den Haag wordt wakker!!!!!!!! Als het Balkende was kon die zelfs in het Hilton worden opgenomen!!
[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 18:18]
Typisch weer een geval van 'vadertje staat' regelt het allemaal wel.
quote:WTF moet ik doen dan!? Thuis een infuus geven!!
Op donderdag 8 januari 2004 18:12 schreef teknomist het volgende:
Nog steeds niet opgefoktTypisch weer een geval van 'vadertje staat' regelt het allemaal wel.
Leuk land, dit!
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:14 schreef Lucille het volgende:
Misschien zijn er voor die cellen ook wel wachtlijsten.
Wacht maar tot het jouw vader overkomt! dan piep je wel anders!
Godverdomme 35 kilometer moeten rijden in een ambulance om ergens opgenomen te worden terwijl zijn hart ermee ophoud?
[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 08-01-2004 18:23]
quote:Nee ja. maar het komt door tekort van personeel:
Op donderdag 8 januari 2004 18:11 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Gisteren/eergisteren zag ik op TV dat er een gevangeniscomplex is gebouwd voor jeugdige criminelen ter waarde van 39 miljoen euro! waar ongeveer 120 van die pleurisventjes kunnen worden opgevangen.
Ze hebben geen cell maar een slaapkamer, ze zitten godverdomme in een hotel daar met een mooi bed e.d.
Reken ff uit wat die grafventjes kosten!!!!
Regering balkenellende is aan het bezuinigen...
Vandaag werd mijn Pa van zijn werk met spoed naar een ziekenhuis gebracht omdat hij een hartinfarct had. omgeving Woerden, wij wonen in omg. Rotterdam. Is er godverredomme niet eens een bed beschikbaar, wordt heel Zuid-Holland afgebeld of er plek is zodat hij daar opgenomen kan worden. Fucking nergens plek, niet in omgeving woerden, Den Haag, Rotterdam, nergens!!!! Moet per ambulance 30 kilometer verderop gebracht worden om opgenomen te worden in een tyfusziekenhuis: Het IJsselland ziekenhuis in Capelle!!!!!!!! Staat bekend als een smerig en fout ziekenhuis, kortom SLECHT!!!! Alle zalen staan daar leeg. (niet zo raar) Mijn Pa ligt godverdomme op sterven en kan geen bed krijgen terwijl 120 van die tyfus crimineeltjes voor hun foute gedrag een mooie "slaapkamer" krijgen met bed en alle luxe.Waar de fuck zijn we hier in Nederland mee bezig!!!!!????
Besteed die 39 miljoen euro lekker in de gezondheidszorg, en niet in die teringventjes!!!!!!!!Den Haag wordt wakker!!!!!!!! Als het Balkende was kon die zelfs in het Hilton worden opgenomen!!
oorzaken:
lage salarissen voor verplegers zorgt minder mensen in de personeel. daar kan je niets doen. ziekenhuizen hebben ook zelf iet goed georganiseerd. management van de ziekenhuis is ook goed misgegaan.
bij gevangenis is eer gene htoel. je ziet wel slaapkamer maar het is toch een cel..:
een ijzeren deur en glas is niet gewoon maar supersterk.
quote:Doe niet zo dom, alsof 'Balkenende' dat allemaal gedaan heeft. Het is de schuld van PvdA en D66 dat het zo ver gekomen is!!
Op donderdag 8 januari 2004 18:11 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Gisteren/eergisteren zag ik op TV dat er een gevangeniscomplex is gebouwd voor jeugdige criminelen ter waarde van 39 miljoen euro! waar ongeveer 120 van die pleurisventjes kunnen worden opgevangen.
Ze hebben geen cell maar een slaapkamer, ze zitten godverdomme in een hotel daar met een mooi bed e.d.
Reken ff uit wat die grafventjes kosten!!!!
Regering balkenellende is aan het bezuinigen...
Vandaag werd mijn Pa van zijn werk met spoed naar een ziekenhuis gebracht omdat hij een hartinfarct had. omgeving Woerden, wij wonen in omg. Rotterdam. Is er godverredomme niet eens een bed beschikbaar, wordt heel Zuid-Holland afgebeld of er plek is zodat hij daar opgenomen kan worden. Fucking nergens plek, niet in omgeving woerden, Den Haag, Rotterdam, nergens!!!! Moet per ambulance 30 kilometer verderop gebracht worden om opgenomen te worden in een tyfusziekenhuis: Het IJsselland ziekenhuis in Capelle!!!!!!!! Staat bekend als een smerig en fout ziekenhuis, kortom SLECHT!!!! Alle zalen staan daar leeg. (niet zo raar) Mijn Pa ligt godverdomme op sterven en kan geen bed krijgen terwijl 120 van die tyfus crimineeltjes voor hun foute gedrag een mooie "slaapkamer" krijgen met bed en alle luxe.Waar de fuck zijn we hier in Nederland mee bezig!!!!!????
Besteed die 39 miljoen euro lekker in de gezondheidszorg, en niet in die teringventjes!!!!!!!!Den Haag wordt wakker!!!!!!!! Als het Balkende was kon die zelfs in het Hilton worden opgenomen!!
quote:Just for the record, mijn pa is in '87 al overleden (in een ziekenhuis).
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
quote:Ja uiteraard, die 2 partijtjes hebben het land verneukt. Denk na joh!
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef Jozzy het volgende:[..]
Doe niet zo dom, alsof 'Balkenende' dat allemaal gedaan heeft. Het is de schuld van PvdA en D66 dat het zo ver gekomen is!!
Denk eerst eens aan de oorzaak....
quote:Nee... balkanede heeft ook niet zelf . CDA zorgt dat salarissen van verplegers laag blijft ...... CDA heeft probelmen gemaakt tijdens lubbers
Doe niet zo dom, alsof 'Balkenende' dat allemaal gedaan heeft. Het is de schuld van PvdA en D66 dat het zo ver gekomen is!!
daarna moest Paars ook problemen proberen te oplossen.
quote:Ik heb het over regering Balkenende
quote:Balkenede is van partij CDA !
Op donderdag 8 januari 2004 18:18 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
Ik heb het over regering Balkenende
Lubbers III heeft gezorgd....
quote:nou dan... wat maak je dan voor vage opmerkingen!
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef Lucille het volgende:[..]
Just for the record, mijn pa is in '87 al overleden (in een ziekenhuis).
quote:Voor zorgen gezorgd bedoel je?
Op donderdag 8 januari 2004 18:19 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
Balkenede is van partij CDA !
Lubbers III heeft gezorgd....
quote:Misschien ben je wel in een hapbui!
Op donderdag 8 januari 2004 18:20 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
nou dan... wat maak je dan voor vage opmerkingen!
quote:Nee ben zwaar teleurgesteld in de Nederlandse gezondheidszorg.
Op donderdag 8 januari 2004 18:22 schreef veldmuis het volgende:[..]
Misschien ben je wel in een hapbui!
quote:En wat als een paar van die criminelen nou eens jouw pa overvallen en in elkaar slaan, en vervolgens vrijuit gaan omdat er een cellentekort is? Kom je dan klagen dat er meer gevangenissen gebouwd moeten worden?
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Ja, het gaat slecht in de zorg, en ja, daar moet veel meer aandacht aan besteed worden. En ja, dat treft een heleboel mensen, maar dat neemt niet weg dat andere zaken even zo belangrijk zijn.
quote:Nee bullshit!
Op donderdag 8 januari 2004 18:25 schreef teknomist het volgende:
Worden er cellen bijgebouwd is het weer niet goed. Nederlanders zijn nooit tevreden en hebben altijd wat te klagen; jij bevestigt dat stereotype alleen maar weer.
quote:Dit is toch klaagbank???
Op donderdag 8 januari 2004 18:25 schreef teknomist het volgende:
Worden er cellen bijgebouwd is het weer niet goed. Nederlanders zijn nooit tevreden en hebben altijd wat te klagen; jij bevestigt dat stereotype alleen maar weer.
quote:wij kunnen dat zelf wel lezen hor
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
Nee ja. maar het komt door tekort van personeel:
oorzaken:
lage salarissen voor verplegers zorgt minder mensen in de personeel. daar kan je niets doen. ziekenhuizen hebben ook zelf iet goed georganiseerd. management van de ziekenhuis is ook goed misgegaan.
bij gevangenis is eer gene htoel. je ziet wel slaapkamer maar het is toch een cel..:
een ijzeren deur en glas is niet gewoon maar supersterk.
quote:120 mensen tegen 1..
Op donderdag 8 januari 2004 18:26 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
Nee bullshit!
Het zijn niet eens cellen! 39 milj. euro voor 120 crimineeltjes!
Maar een bed voor een zieke is te duur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |