abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16072582
de haat tegenover de VBL'ers is af en toe groot van buitenaf

mensen die voetbal al direct bestempelen als een kutspel, een spel voor de dommen, leuk zeg, achter een balletje aanhollen

en af en toe durft er zelfs 1tje binnen te komen om commentaar te geven, en dan wordt hij falikant de grond in geboord door de VBL'ers

op successupportes heb ik het niet zo
vooral degene die pas komen als oranje goed presteerd, niet iemand à la Chelloboy

pi_16072710
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:54 schreef Speed1971 het volgende:

Eensch

Sorry

Om nog even terug te komen op die felle discussies. Voetbal is een sport waar de emoties hoog kunnen oplopen en dat moet je zo af en toe ook in de disussies terug zien vind ik. Maar als je bijvoorbeeld naar discussies in POL, C&H of OOG kijkt kan het er ook fel aan toe gaan en die discussies zijn meestal ook aardiger om te volgen dan een discussie waar iedereen het met elkaar eens is.

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:30:56 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16072721
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
de haat tegenover de VBL'ers is af en toe groot van buitenaf

mensen die voetbal al direct bestempelen als een kutspel, een spel voor de dommen, leuk zeg, achter een balletje aanhollen

en af en toe durft er zelfs 1tje binnen te komen om commentaar te geven, en dan wordt hij falikant de grond in geboord door de VBL'ers

op successupportes heb ik het niet zo
vooral degene die pas komen als oranje goed presteerd, niet iemand à la Chelloboy

Er mag best commentaar gegeven worden op het spelletje voetbal en wat daar omheen hangt als dat maar op een normale manier gebeurd maar als ze gelijk beginnen te janken van voetbal is kut en alle voetbalsupporters zijn dom weet je dat je zwaar commentaar kan verwachten in een subforum als VBL.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:30:57 #29
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16072724
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Als men dan toch zo graag over kliekje wil spreken is dat hier zeker niet meer dan in bv. ONZ..
Als de een een slechte eigenschap heeft en de ander ook, dan wordt degene met de minst slechte niet meteen goed hoor
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:33:41 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16072827
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:30 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Als de een een slechte eigenschap heeft en de ander ook, dan wordt degene met de minst slechte niet meteen goed hoor

Mij gaat het erom dat je constant buiten VBL leest dat het zo'n kliekje is daar in VBL want IMO absoluut niet zo is,je hebt te maken met vaste mensen hier net zoals je die in andere fora hebt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:34:27 #31
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16072853
Pas een half jaartje hang ik hier rond en moet zeggen dat ik het oke vind hier !
Als ik het vergelijk met de andere fora op Fok denk ik niet dat VBL onder doet !

Maar het feit dat er meer fanaten zitten dan elders zal waarschijnlijk door het onderwerp komen, lijkt me dat je bij POL en Soaps geen eeuwenoude vete`s zal ontdekken !

Keep up the good thing !

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_16072871
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mij gaat het erom dat je constant buiten VBL leest dat het zo'n kliekje is daar in VBL want IMO absoluut niet zo is,je hebt te maken met vaste mensen hier net zoals je die in andere fora hebt

Het probleem is gewoon, dat hier weinig andere mensen komen, en daarom lijkt VBL een kliekje, waar niemand tussen durft te komen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:36:50 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16072947
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Het probleem is gewoon, dat hier weinig andere mensen komen, en daarom lijkt VBL een kliekje, waar niemand tussen durft te komen.

goed gesproken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16072969
Dat van die kliekvorming valt mee. Het enige wat ik een echte kliek vindt is het voetbalcafé. Maar daar zal het wel voor bedoeld zijn ofzo.
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:38:36 #35
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16073029
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Dat van die kliekvorming valt mee. Het enige wat ik een echte kliek vindt is het voetbalcafé. Maar daar zal het wel voor bedoeld zijn ofzo.
en dat is juist het enige non-VBL topic in VBL,says enough
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16073074
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

goed gesproken

Ja eh
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Sloggie het volgende:
Dat zijn gewoon de vaste VBL-ers die je in elk topic terug ziet komen, het wow steeds dezelfde gezichten daar mag ik vast niet tussen komen gevoel
pi_16073088
Juist
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:40:20 #38
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16073091
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

En zo gaan we nog jaren in een cirkeltje rond
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Bjoro het volgende:
Maar het feit dat er meer fanaten zitten dan elders zal waarschijnlijk door het onderwerp komen, lijkt me dat je bij POL en Soaps geen eeuwenoude vete`s zal ontdekken !
Goed punt denk ik
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_16073350
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Tja, dat is ook het minst serieuze topic, wel leuk overigens. Ik ben daar op een gegeven moment ook eens in gaan posten en toch ook niet helemaal uitgekotst. Maar van een slowchat topic moet je houden en dat zorgt overal voor discussies.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16073440
Vind het perfect zo. Persoonlijk ben ik ook blij dat voor al het "on-topic gelul" een aparte topic bestaat, zodat er weinig off-topic gelul ontstaat(al is dat natuurlijk wel eens leuk )

En eigenlijk erg opmerkelijk hoe supporters van verschillende, concurrerende ploegen toch vaak redelijk met elkaar omgaan. Maarja, iedereen is hier natuurlijk erg beschaafd

pi_16073460
de eeuwenlange haat tegenover je rivalen is toch leuk
hier kan men elkaar kleineren door over een team slecht te spreken zolang het nog leuk blijft

wat wil je nog meer?

subtiele topics die het over je aartsrivalen hebben
Stel je team op met ALLEEN maar Nederlanders
dat was duidelijk bedoelt voor de ajcieden, en dat is juist zo leuk aan VBL

elkaar treiteren

pi_16073552
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:49 schreef ASSpirine het volgende:
de eeuwenlange haat tegenover je rivalen is toch leuk
hier kan men elkaar kleineren door over een team slecht te spreken zolang het nog leuk blijft

wat wil je nog meer?

subtiele topics die het over je aartsrivalen hebben
Stel je team op met ALLEEN maar Nederlanders
dat was duidelijk bedoelt voor ajcieden, en dat is juist zo leuk aan VBL

elkaar treiteren

roda
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:59:27 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16073842
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Hebben de modjes trouwens nog een mening?
Uiteraard, maar ik wil eerst even jullie meningen en suggesties vernemen, zonder die te willen beïnvloeden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_16073924
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik wil eerst even jullie meningen en suggesties vernemen, zonder die te willen beïnvloeden.

Je wilt gewoon van iedereen mening horen en daarin mee praten?
pi_16073959
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:33 schreef golfer het volgende:

Wat vinden jullie dat er verbetert kan worden?

Allereerst de spelling van de modjes.

Nee hoor, ik vind het wel geinig. Ik heb ook het idee dat de users hier het onderscheid tussen het echte leven en het forum nog wel kunnen maken, i.t.t. sommige andere fora.
Ik behoor niet tot de zgn. 'kliek' maar toch wordt er normaal gereageerd op mij, en zo geldt dat eigenlijk voor alle users die op een fatsoenlijke manier posten.
Verder over het feit dat veel users niet langer blijven hangen, ik vind dat wel mee vallen. De aanwas van gebruikers gaat niet zo snel, maar ook niet iedereen heeft evenveel tijd om hier intensief te posten.

Eventuele verbeterpuntjes zijn dus lastig en zou misschien meer bij de users zelf dan bij Fok! liggen. Er zijn al wat misverstanden geweest over die zgn. knipoogposts naar nieuwe users, die het toch verkeerd interpreteerden en er een probleem van maakten. Dat zou die indruk van die kliekvorming ook kunnen veroorzaken.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:03:09 #46
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16073999
Je hebt zelf in de hand hoe er op je gereageerd wordt.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:06:34 #47
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16074136
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef Suijk het volgende:

[..]

Allereerst de spelling van de modjes.

Nee hoor, ik vind het wel geinig. Ik heb ook het idee dat de users hier het onderscheid tussen het echte leven en het forum nog wel kunnen maken, i.t.t. sommige andere fora.
Ik behoor niet tot de zgn. 'kliek' maar toch wordt er normaal gereageerd op mij, en zo geldt dat eigenlijk voor alle users die op een fatsoenlijke manier posten.
Verder over het feit dat veel users niet langer blijven hangen, ik vind dat wel mee vallen. De aanwas van gebruikers gaat niet zo snel, maar ook niet iedereen heeft evenveel tijd om hier intensief te posten.

Eventuele verbeterpuntjes zijn dus lastig en zou misschien meer bij de users zelf dan bij Fok! liggen. Er zijn al wat misverstanden geweest over die zgn. knipoogposts naar nieuwe users, die het toch verkeerd interpreteerden en er een probleem van maakten. Dat zou die indruk van die kliekvorming ook kunnen veroorzaken.

Wie ben jij dan eoa newbe ozo ?
256 goals !
pi_16074159
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:06 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Wie ben jij dan eoa newbe ozo ?

`

Een af en toe bezoeker?

donderdag 8 januari 2004 @ 17:08:15 #49
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16074197
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef Inquistor87 het volgende:
Een af en toe bezoeker?
denk het !
256 goals !
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:17:08 #50
46511 Linz
held der helden
pi_16074495
hej, ik kom hier ook vrij vaak, zeker een van m'n favo forums hier op fok. Alleen zouden mijn postings wel wat hoger kunnen zijn, ben meer een passieve fokker op dit gedeelte. Terwijl ik toch zeker een mening heb over het voetbal en graag erover discussieer.

Ik vind het forum in z'n huidige vorm ok. Soms wordt er wat geflamed tussen supporters, maar dat hoort erbij. Het loopt niet de spuigaten uit.

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')