mensen die voetbal al direct bestempelen als een kutspel, een spel voor de dommen, leuk zeg, achter een balletje aanhollen ![]()
en af en toe durft er zelfs 1tje binnen te komen om commentaar te geven, en dan wordt hij falikant de grond in geboord door de VBL'ers ![]()
op successupportes heb ik het niet zo
vooral degene die pas komen als oranje goed presteerd, niet iemand à la Chelloboy
quote:Sorry
Op donderdag 8 januari 2004 15:54 schreef Speed1971 het volgende:
Eensch
Om nog even terug te komen op die felle discussies. Voetbal is een sport waar de emoties hoog kunnen oplopen en dat moet je zo af en toe ook in de disussies terug zien vind ik. Maar als je bijvoorbeeld naar discussies in POL, C&H of OOG kijkt kan het er ook fel aan toe gaan en die discussies zijn meestal ook aardiger om te volgen dan een discussie waar iedereen het met elkaar eens is.
quote:Er mag best commentaar gegeven worden op het spelletje voetbal en wat daar omheen hangt als dat maar op een normale manier gebeurd maar als ze gelijk beginnen te janken van voetbal is kut en alle voetbalsupporters zijn dom weet je dat je zwaar commentaar kan verwachten in een subforum als VBL.
Op donderdag 8 januari 2004 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
de haat tegenover de VBL'ers is af en toe groot van buitenafmensen die voetbal al direct bestempelen als een kutspel, een spel voor de dommen, leuk zeg, achter een balletje aanhollen
en af en toe durft er zelfs 1tje binnen te komen om commentaar te geven, en dan wordt hij falikant de grond in geboord door de VBL'ers
op successupportes heb ik het niet zo
vooral degene die pas komen als oranje goed presteerd, niet iemand à la Chelloboy
quote:Als de een een slechte eigenschap heeft en de ander ook, dan wordt degene met de minst slechte niet meteen goed hoor
Op donderdag 8 januari 2004 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Als men dan toch zo graag over kliekje wil spreken is dat hier zeker niet meer dan in bv. ONZ..
quote:Mij gaat het erom dat je constant buiten VBL leest dat het zo'n kliekje is daar in VBL want IMO absoluut niet zo is,je hebt te maken met vaste mensen hier net zoals je die in andere fora hebt
Op donderdag 8 januari 2004 16:30 schreef Dagobert het volgende:[..]
Als de een een slechte eigenschap heeft en de ander ook, dan wordt degene met de minst slechte niet meteen goed hoor
Maar het feit dat er meer fanaten zitten dan elders zal waarschijnlijk door het onderwerp komen, lijkt me dat je bij POL en Soaps geen eeuwenoude vete`s zal ontdekken !
Keep up the good thing !
quote:Het probleem is gewoon, dat hier weinig andere mensen komen, en daarom lijkt VBL een kliekje, waar niemand tussen durft te komen.
Op donderdag 8 januari 2004 16:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Mij gaat het erom dat je constant buiten VBL leest dat het zo'n kliekje is daar in VBL want IMO absoluut niet zo is,je hebt te maken met vaste mensen hier net zoals je die in andere fora hebt
quote:goed gesproken
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Het probleem is gewoon, dat hier weinig andere mensen komen, en daarom lijkt VBL een kliekje, waar niemand tussen durft te komen.
quote:en dat is juist het enige non-VBL topic in VBL,says enough
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Dat van die kliekvorming valt mee. Het enige wat ik een echte kliek vindt is het voetbalcafé. Maar daar zal het wel voor bedoeld zijn ofzo.
quote:Ja eh
Op donderdag 8 januari 2004 16:36 schreef DutchGooner het volgende:[..]
goed gesproken
quote:Dat zijn gewoon de vaste VBL-ers die je in elk topic terug ziet komen, het wow steeds dezelfde gezichten daar mag ik vast niet tussen komen gevoel
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Sloggie het volgende:
Dat van die kliekvorming valt mee. Het enige wat ik een echte kliek vindt is het voetbalcafé. Maar daar zal het wel voor bedoeld zijn ofzo.
quote:En zo gaan we nog jaren in een cirkeltje rond
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Het probleem is gewoon, dat hier weinig andere mensen komen, en daarom lijkt VBL een kliekje, waar niemand tussen durft te komen.
quote:Goed punt denk ik
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Bjoro het volgende:
Maar het feit dat er meer fanaten zitten dan elders zal waarschijnlijk door het onderwerp komen, lijkt me dat je bij POL en Soaps geen eeuwenoude vete`s zal ontdekken !
quote:Tja, dat is ook het minst serieuze topic, wel leuk overigens. Ik ben daar op een gegeven moment ook eens in gaan posten en toch ook niet helemaal uitgekotst. Maar van een slowchat topic moet je houden en dat zorgt overal voor discussies.
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Sloggi het volgende:
En eigenlijk erg opmerkelijk hoe supporters van verschillende, concurrerende ploegen toch vaak redelijk met elkaar omgaan. Maarja, iedereen is hier natuurlijk erg beschaafd
wat wil je nog meer?
subtiele topics die het over je aartsrivalen hebben
Stel je team op met ALLEEN maar Nederlanders ![]()
dat was duidelijk bedoelt voor de ajcieden, en dat is juist zo leuk aan VBL
elkaar treiteren
quote:roda
Op donderdag 8 januari 2004 16:49 schreef ASSpirine het volgende:
de eeuwenlange haat tegenover je rivalen is toch leuk
hier kan men elkaar kleineren door over een team slecht te sprekenzolang het nog leuk blijft
wat wil je nog meer?
subtiele topics die het over je aartsrivalen hebben
Stel je team op met ALLEEN maar Nederlanders
dat was duidelijk bedoelt voor ajcieden, en dat is juist zo leuk aan VBLelkaar treiteren
quote:Uiteraard, maar ik wil eerst even jullie meningen en suggesties vernemen, zonder die te willen beïnvloeden.
Op donderdag 8 januari 2004 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Hebben de modjes trouwens nog een mening?
quote:Je wilt gewoon van iedereen mening horen en daarin mee praten?
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef golfer het volgende:[..]
Uiteraard, maar ik wil eerst even jullie meningen en suggesties vernemen, zonder die te willen beïnvloeden.
quote:Allereerst de spelling van de modjes.
Op donderdag 8 januari 2004 15:33 schreef golfer het volgende:Wat vinden jullie dat er verbetert kan worden?
Nee hoor, ik vind het wel geinig. Ik heb ook het idee dat de users hier het onderscheid tussen het echte leven en het forum nog wel kunnen maken, i.t.t. sommige andere fora.
Ik behoor niet tot de zgn. 'kliek' maar toch wordt er normaal gereageerd op mij, en zo geldt dat eigenlijk voor alle users die op een fatsoenlijke manier posten.
Verder over het feit dat veel users niet langer blijven hangen, ik vind dat wel mee vallen. De aanwas van gebruikers gaat niet zo snel, maar ook niet iedereen heeft evenveel tijd om hier intensief te posten.
Eventuele verbeterpuntjes zijn dus lastig en zou misschien meer bij de users zelf dan bij Fok! liggen. Er zijn al wat misverstanden geweest over die zgn. knipoogposts naar nieuwe users, die het toch verkeerd interpreteerden en er een probleem van maakten. Dat zou die indruk van die kliekvorming ook kunnen veroorzaken.
quote:Wie ben jij dan eoa newbe ozo ?
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef Suijk het volgende:[..]
Allereerst de spelling van de modjes.
Nee hoor, ik vind het wel geinig. Ik heb ook het idee dat de users hier het onderscheid tussen het echte leven en het forum nog wel kunnen maken, i.t.t. sommige andere fora.
Ik behoor niet tot de zgn. 'kliek' maar toch wordt er normaal gereageerd op mij, en zo geldt dat eigenlijk voor alle users die op een fatsoenlijke manier posten.
Verder over het feit dat veel users niet langer blijven hangen, ik vind dat wel mee vallen. De aanwas van gebruikers gaat niet zo snel, maar ook niet iedereen heeft evenveel tijd om hier intensief te posten.Eventuele verbeterpuntjes zijn dus lastig en zou misschien meer bij de users zelf dan bij Fok! liggen. Er zijn al wat misverstanden geweest over die zgn. knipoogposts naar nieuwe users, die het toch verkeerd interpreteerden en er een probleem van maakten. Dat zou die indruk van die kliekvorming ook kunnen veroorzaken.
quote:`
Op donderdag 8 januari 2004 17:06 schreef Bjoro het volgende:[..]
Wie ben jij dan eoa newbe ozo ?
Een af en toe bezoeker?
quote:denk het !
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef Inquistor87 het volgende:
Een af en toe bezoeker?
Ik vind het forum in z'n huidige vorm ok. Soms wordt er wat geflamed tussen supporters, maar dat hoort erbij. Het loopt niet de spuigaten uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |