abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16069269
Je hoort er allemaal verhalen over, maar wat is nou waar.

Is het nou gevaarlijk of niet. Ik zit nog te twijfelen of ik het zal doen. Je hebt natuurlijk verschillende soorten. Welke is nou het minst gevaarlijk (als het al gevaarlijk is) en blijven de kilo's eraf nadat je gestopt bent.

Wie heeft er ervaring met Stackers en welke heb je gebruikt.

Ik wil het gewoon gebruiken omdat ik 5 kg kwijt wil. Ik ben nog een beetje bang voor de bijwerkingen.

Groetjes

donderdag 8 januari 2004 @ 15:04:17 #2
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_16069349
nouja wel eens gegeten.
is raar de eerste keer .. alsof je 9 bakken koffie ophebt. Je gaat trillen enzo. Maar lijkt me niet al te gezond spul. De dosis is schijnbaar ook om juridische redenen terug gebracht van 300 naar 150 mg
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_16069423
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_16069437
Heb er toevallig gisteren ook naar gezocht. Kwam erachter dat er efedrine inzit, dat sinds kort in de USA verboden is. Er is daar o.a. een jonge honkballer overleden na gebruik van efedrine.
Ook de consumentenbond zet vraagtekens bij efedrine in voedingssupplementen. Ik dus het niet te gebruiken in ieder geval, dan maar een paar kilootjes meer, moet ik maar wat meer gaan hardlopen en wat minder eten en drinken...
Signature
pi_16069441
Je gaat voor 5 kilo je gezondheid toch niet op het spel zetten?
Die stackers zijn heel gevaarlijk, dat is al een paar keer op tv geweest. Niet doen dus...
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:07:47 #6
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_16069474
zou ik ook 123 zeggen .. gewoon die saaie situps doen.
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_16069488
Stackers zijn niet bedoeld om af te vallen... maar om droog te trainen.. als je af wil vallen met stackers zul je er veel bij moeten sporten en dit daarna ook blijven doen anders komt het vet net zo hard weer terug.
pi_16069497
Dat spul is zeker niet aan te raden, er zit een kruid in waarvan ik de naam nu ff niet meer weet maar dat is zeker niet gezond. Heb dat wel es gehad als ik naar house-parties ging....Met 3 van die capsules op bleef ik de hele nacht doorgaan en vervolgens kon ik niet slapen....Bijwerkingen kunnen zijn : hartkloppingen enzo.....Geen fijn goedje als je het mij vraagt.

En mocht je dat willen gebruiken om af te vallen...: Een maat van mij is 130 kilo en heeft dat spul ook een tijdje gebruikt...Zijn gewicht bleef gewoon 130 kilo. Als je wil afvallen kan je beter je eetgewoontes veranderen en veel sporten.....

donderdag 8 januari 2004 @ 15:09:00 #9
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_16069517
ik heb het 1 keer gebruikt om dat ik persee uit wou maar oververmoeid was. kicken man, was helemaal weer helder ,haha.
pi_16069714
Nou ik weet niet hoe oud je bent, maar als ik jou was zou ik helemaal nooit met dat zulk spulletjes beginnen. De bijwerkingen van dat soort vage middeltjes zijn vaak niet te overzien. Kan varieren tot onvruchtbaarheid tot bloedvergiftiging. En alleen maar omdat je in principe te lui bent om er zelf voor te zorgen dat de pondjes eraf vliegen. Ik val je niet aan, maar denk nou eens na. Wil jij nu echt je gezondheid vergallen met dat soort chemische troep, terwijl een oplossing zo simpel is...... kom van je luie r#*t en ga gewoon sporten, snoep gewoon is een keer niet en stop is met drinken van al die synthetische zooi (BreezaAA!!!), cola of misschien wel gewoon een biertje of twee.
Dan komt het allemaal top in orde
pi_16069977
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:13 schreef CryptosP het volgende:
kom van je luie r#*t en ga gewoon sporten, snoep gewoon is een keer niet en stop is met drinken van al die synthetische zooi (BreezaAA!!!), cola of misschien wel gewoon een biertje of twee.
Dan komt het allemaal top in orde
Ik wil niet weel zeggen hoor, maar ik drink ten eerste al nooit alcohol! ten tweede drink ik de hele dag op m'n werk groene thee (zonder suiker) en ten derde drink ik nooit cola, sinas, 7-up, ranja enz. ik drink thuis vaak water of andere sapjes zonder suiker. En snoepen doe ik ook bijna niet.
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:57:04 #12
12644 secret17
To go even further beyond
pi_16071414
Zoals met een hoop middeltjes/ingrediënten zijn ze pas schadelijk na een bepaalde hoeveelheid. Zo ook bij ephedrine. Volgens mij is dit de stof die in China als medicijn voorgeschreven wordt (en misschien ook wel in andere landen, maar de herkomst was dacht ik China) als je ademhalingsproblemen en/of astma-problemen hebt. Het zet namelijk je luchtwegen wat meer open en het versnelt tijdelijk je stofwisseling en je hartslag [vandaar ook de energie die je er van krijgt].

Nou wordt meteen duidelijk waarom een 'overdosis' schadelijk is en waarom je er hartkloppingen van kunt krijgen.
Het afvallen 'kan optreden' als grote hoeveelheden van dit spul worden genuttigd, omdat de verhoogde stofwisseling ervoor zorgt dat je je reserves gaat aanspreken (vochten en vetten), maar als je stopt komt je stofwisseling weer op het oude niveau en zul je alles er weer bijkrijgen, tenzij je je levensstijl hebt veranderd (dmv sport en/of eetgewoontes).

Algemene aanrader: gewoon lekker gaan trainen, en let op gezonde voeding.

[Dit bericht is gewijzigd door secret17 op 08-01-2004 16:04]

Life is all about development
pi_16086935
Je moet rustig beginnen en op bouwen.
Dan gaat het werken en je valt er wel van af, met heel veel drinken en sporten.

Gebruik het als een klein extraatje, zonder iets te doen gebeurt er niets
En zo ernstig is het spul niet. De eerste keer lijkt je in de overgang te komen. Een opvlieger en beetje zenuwachtig, gewoon de eerste keren innemen wanneer je thuis bent en na 2 uur gaat alles oke.

Na twee weken twee capsules, want anders is het effect laag. In de derde week kan je overwegen om drie te slikken.

Na 5 weken stoppen. Maand rust. En dan kan je kijken of je nog een maand door gaat.

Ik ben er definitief goed vanafgevallen. En ik ga morgen een nieuwe bus bestellen van Stacker 4. Ga weer 5 weken nog wat af halen, voor de zomer.

pi_16092183
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:19 schreef maggie2003 het volgende:

[..]

Ik wil niet weel zeggen hoor, maar ik drink ten eerste al nooit alcohol! ten tweede drink ik de hele dag op m'n werk groene thee (zonder suiker) en ten derde drink ik nooit cola, sinas, 7-up, ranja enz. ik drink thuis vaak water of andere sapjes zonder suiker. En snoepen doe ik ook bijna niet.

Hoe kan je dan (te) dik zijn
pi_16092333
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 08:03 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hoe kan je dan (te) dik zijn

Ik ben ook niet te dik. Ik wil gewoon die 5 kg graag kwijt. Ik zit al jaren op het zelfde gewicht en wat ik ook doe die 5 kg gaan er gewoon niet af en drastisch op dieet is ook niets voor mij. Dus vandaar.
pi_16093641
Ter info:

Na inname voelt u al binnen 45 minuten een toename van je metabolisme (verbranding van voedingsstoffen in het lichaam) u heeft geen last van een hongerig gevoel en heeft volop energie!

Hoe werkt het?
Het product zorgt voor een verhoogd metabolisme en het ingrediënt Guggulsterone uit de Stacker 4 zorgt ervoor dat het slechte cholesterol gehalte daalt en het goede cholesterol gehalte stijgt. Dit proces zorgt voor een beter thermogenische verbranding. Stacker 4 kan hierdoor voor veel personen effectiever zijn dan de andere stacker producten.

Samenstelling (1 capsule)
Proprietary Blend (450 mg) bestaande uit: Sida Cordifolia, Kola Nut Extract, Citrus Aurantium, Guggulsterone

Gebruik en dosering:
Neem 1 capsule in met voldoende water na de maaltijd. De maximale dosering is 3 per dag. Het is aan te bevelen om de dosering als volgt op te bouwen: week 1 - 1 capsule/dag na de lunch, week 2 - 2 capsules/dag (ontbijt en lunch), week 3 en volgend - 3 capsules/dag.

Na gebruik van 100 capsules (de inhoud van 1 verpakking) adviseren wij een rustpauze te nemen van twee a drie weken. Dit om gewenning van het lichaam tegen te gaan en de effectiviteit van het product optimaal te houden. Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit middel niet te laat op de dag in te nemen.

Ingrediënten:
Sida Cordifolia (25 mg Efedrine alkaloïden afkomstig van het blad en de stam van het kruid), Kola Nut Extract (150 mg cafeïne alkaloïden afkomstig uit de zaden van het kruid), Citrus Aurantium (3 mg Synefedrine afkomstig van fruit), Guggulsterone.

Overige ingrediënten (hulpstoffen): Di Basic Calcium Phosphate, Stearic Acid, Magnesium Stearate, Gelatin, FD&C Blue #1, FD&C Red #40, Titanium Dioxide.

Bijwerkingen:
Stackers zijn waarschijnlijk een van de sterkste fatburners op de markt. Dit heeft als keerzijde dat door de relatief hoge dosering efedrine de mogelijkheid aanwezig is dat personen last kunnen krijgen van slapeloosheid, een onrustig gevoel, hartkloppingen en/of een verhoogde bloeddruk.

Voor wie is het geschikt:
De Stacker 4 is een van de krachtigste afslankproducten op de markt door een verhoogd metabolisme en daarom zeer geschikt om af te vallen.

De stoffen Efedrine en Cafeïne zorgen voor veel energie en daarom is het product ook zeer geschikt om uw fitnesstrainingen effectiever te maken.

Voor wie is het NIET geschikt:
Niet geschikt voor personen met een hoge bloeddruk, hart problemen, slapeloosheid en overgevoeligheid voor cafeïne producten. Ook niet geschikt voor personen die MAOI medicijnen gebruiken of andere producten en/of medicijnen die Efedrine, Pseudo-Efedrine of phenylpropanolamine bevatten (deze ingrediënten worden in medicijnen/producten gebruikt tegen verschillende soorten allergieën, astma, verkoudheid en afslankproducten).

Wij raden dit product af voor personen beneden de 18 jaar, zwangere vrouwen en personen die overgevoelig zijn voor de stof Efedrine en/of Cafeïne.

Combinatie met andere producten:
Goed te combineren met andere voedingssupplementen.

Let daarbij echter wel op dat u niet de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van de stof Efedrine overschrijdt (100 mg per 24 uur voor een gezond persoon). Wij raden het af om grote hoeveelheden cafeïne houdende dranken (koffie of cola) te drinken als u Stackers gebruikt. Dit verhoogt namelijk de kans op slapeloosheid.

Bron: www.hercules-fitness.nl

vrijdag 9 januari 2004 @ 09:49:29 #17
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_16093723
laatste tijd ga ik elke dag naar de MC donalds en compenseer dat met 9 stackers per dag. ik flip hm wel vet, maar tis wel lachen
pi_16094057
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:02 schreef maggie2003 het volgende:
Je hoort er allemaal verhalen over, maar wat is nou waar.

Is het nou gevaarlijk of niet. Ik zit nog te twijfelen of ik het zal doen. Je hebt natuurlijk verschillende soorten. Welke is nou het minst gevaarlijk (als het al gevaarlijk is) en blijven de kilo's eraf nadat je gestopt bent.

Wie heeft er ervaring met Stackers en welke heb je gebruikt.

Ik wil het gewoon gebruiken omdat ik 5 kg kwijt wil. Ik ben nog een beetje bang voor de bijwerkingen.

Groetjes

ik heb een tijdje (maandje of 4/5) stacker 3 gebruikt, niet om af te vallen maar om wakker te blijven.. Soms ook tijdens het uitgaan. Als ik er dan 1 nam dan bleef ik echt heel de nacht wakker en had ik het goed naar mn zin. Dus dat deed ik zo iedere week als ik uitging. Maar op een gegeven moment merkte ik dat die ene pil niet meer werkte, dus nam ik er 2. Mn hart heeft als een idioot geklopt, voelde niet prettig maar ik bleef wel weer wakker en kon wel tot 's ochtends vroeg stappen...

Toen heb ik een hele tijd geen stackers meer genomen, ik wilde niet meer dat ik er 2 of meer moest nemen om iets te voelen (tis toch gevaarlijk hoe meer je er neemt). Dus ik een maandje of 2 niet meer gebruikt en met oud en nieuw weer 1 genomen maar daar merkte ik niks van. Ik was om 2uur ofzo echt onwijs moe.

Ik denk dat het niet slim is om met stackers af te vallen, stel voor dat je er mee kan afvallen, en dat je merkt dat het werkt dan ben ik bang dat 1 pil op een gegeven moment bij jou ook niet meer werkt. En dat je dan zo (net als mij) overstapt naar 2 pillen per keer. En zo steeds meer... En dat is niet de bedoeling..

Bang voor bijwerkingen? Ik heb geen bijwerkingen gehad, behalve dat bij die 2e pil mn hart op hol sloeg.. Dat duurde ongeveer een uurtje en toen was t over.
Het is geen XTC dus je gaat je ook niet waus voelen ofzo. Je blijft bij er alleen maar wakker door (tenminste bij stackers 3 en mijn ervaringen)

Maar als je ermee wilt afvallen, raad ik het je zeker af.....

pi_16095848
Iemand die ik ken gebruikte die troep ook en ik kan je zeggen dat het voor je omgeving niet echt leuk is als iemand stackers gebruikt. De hele tijd een hyperactief persoon om je heen die niet kan stilzitten en maar blijft praten
pi_16096252
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:24 schreef Catsy het volgende:
Iemand die ik ken gebruikte die troep ook en ik kan je zeggen dat het voor je omgeving niet echt leuk is als iemand stackers gebruikt. De hele tijd een hyperactief persoon om je heen die niet kan stilzitten en maar blijft praten
op iedereen werkt stackers anders. ik ging er helemaal niet meer of minder door praten...en kon ook makkelijk uren gaan zitten, ik werd alleen niet moe..
pi_16096836
zijn ook andere suplementen voor vet verbranden dan Stackers.
Ga eens naar een supplementen site en zoek op 'burner' of 'fat burner'.

Of eet gewoon goed. Dat werkt ook goed, en kost minder

pi_16883332
Nou, ik heb ze ook gebruikt.. stacker 4 welteverstaan. Ik heb er alleen nooit meer dan 2 per dag geslikt omdat me dat niet zo veilig leek. En ik heb er altijd minstens 2.5 liter water per dag bij gedronken en veel bewogen. Ik ben er 8 kilo mee kwijtgeraakt waar er weer 3 kilo zijn bijgekomen maar dat was gewoon weer door het vele snoepen

Ik zat de eerste 2 dagen een beetje te trillen en had veel energie maar verder heb ik nooit een nare bijwerking gehad. Het is inmiddels bijna een jaar geleden en ik voel me nog steeds uitstekend. Geen bloedvergiftiging en ik wordt nog gewoon iedere maand ongesteld dus ik zal wel vruchtbaar zijn?

Ik ga het niet meer gebruiken. Het heeft goed geholpen maar ik denk, als je het tevaak gebruikt dat het dan wel schade aan kan richten.

Mijn advies, echt liters water per dag drinken! Dat MOET echt omdat het anders je maag kan aantasten. Soms vergat ik wel eens te drinken en dan kreeg ik ook echt maagpijn, liter water naar binnen en ik voelde me weer lekker

pi_16883512
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:06 schreef JB77 het volgende:
Heb er toevallig gisteren ook naar gezocht. Kwam erachter dat er efedrine inzit, dat sinds kort in de USA verboden is. Er is daar o.a. een jonge honkballer overleden na gebruik van efedrine.
Ook de consumentenbond zet vraagtekens bij efedrine in voedingssupplementen. Ik dus het niet te gebruiken in ieder geval, dan maar een paar kilootjes meer, moet ik maar wat meer gaan hardlopen en wat minder eten en drinken...
Stacker 2 is ephedravrij
  woensdag 4 februari 2004 @ 16:42:58 #24
81202 blublub
snob and a half
pi_16884692
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 08:25 schreef maggie2003 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet te dik. Ik wil gewoon die 5 kg graag kwijt. Ik zit al jaren op het zelfde gewicht en wat ik ook doe die 5 kg gaan er gewoon niet af en drastisch op dieet is ook niets voor mij. Dus vandaar.

ipv die zooi te gebruiken waarvan niet eens duidelijk is of ze nou werken of niet en daarmee je gezondheid op t spel te zetten kun je ook naar je huisarts gaan en je laten doorverwijzen naar een dietist, of daar zelf heen gaan. want zeg nou zelf, wat heb je nou aan een slank, maar ongezond, lijf?

en je zegt dat je niet veel snoept e.d. maar niet alleen van snoep word je dik. je huisarts of dietist kan je precies vertellen wat je wel of niet dik maakt. en weet niet of je veel beweegt, maar sporten is zowiezo ook een goede optie

succes met afvallen verder (maar hou t wel beetje gezond he )

Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_16886176
Waar is dat spul eigenlijk te halen en hoe duur is het???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')