abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16069094
Weet niet of dit in Muziek of hier moet...

Maar iemand deze dvd al in bezit? Ik ben van plan hem te kopen, maar ben niet op de hoogte of het hele Pinkpop concert erop staat, of deel ervan.. ?

Moderator donderdag 8 januari 2004 @ 15:06:02 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16069404
---> MUZ.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_16076237
Ik dacht dat het alleen een cd was??
pi_16078560
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:13 schreef OutKast het volgende:
Ik dacht dat het alleen een cd was??
nee, er is een cd en dvd uitgebracht, ik geloof dat je bij de DVD een audio cd krijgt, maar weet niet of dat dezelfde is als je hem los koopt (denk het niet..)
pi_16343590
Schopje.

Je hebt de DVD Close up. Dat zijn wat live-nummers en wat extra's. Daar zit bovendien een bonus CD bij met een paar akkoestische nummers.

Je hebt ook de CD Update. Dat zijn 13 akkoestische/live versies van oude Anouk nummers. Tracklist:
1. Who Cares (acoustic).
2. Everything (acoustic).
3. Too Long (acoustic).
4. Searching (acoustic).
5. Stop Thinking (acoustic).
6. Wait and See (acoustic).
7. Margarita Chum (acoustic).
8. It Wasn't Me (acoustic).
9. Losing My Religion (Live at Oosterpoort).
10. Michel (Live at Pinkpop).
11. Between These Walls (acoustic).
12. Hail (Live Denk aan Henk).
13. Searching (Live Denk aan Henk).

Ik heb ervoor gekozen om de CD te kopen omdat ik vond dat op de DVD weinig boeiende dingen staan. En de CD bevalt me uitstekend!

pi_16345899
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schopje.

Je hebt de DVD Close up. Dat zijn wat live-nummers en wat extra's. Daar zit bovendien een bonus CD bij met een paar akkoestische nummers.

Je hebt ook de CD Update. Dat zijn 13 akkoestische/live versies van oude Anouk nummers. Tracklist:
1. Who Cares (acoustic).
2. Everything (acoustic).
3. Too Long (acoustic).
4. Searching (acoustic).
5. Stop Thinking (acoustic).
6. Wait and See (acoustic).
7. Margarita Chum (acoustic).
8. It Wasn't Me (acoustic).
9. Losing My Religion (Live at Oosterpoort).
10. Michel (Live at Pinkpop).
11. Between These Walls (acoustic).
12. Hail (Live Denk aan Henk).
13. Searching (Live Denk aan Henk).

Ik heb ervoor gekozen om de CD te kopen omdat ik vond dat op de DVD weinig boeiende dingen staan. En de CD bevalt me uitstekend!

Ik heb nu ook het album, vind vooral Losing my religion een erg mooie versie, maar kan ik dit zien als een soort vervolg op Lost tracks met al die acoustische nummers?
  zondag 18 januari 2004 @ 21:31:03 #7
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_16378237
Echt een ontzettende top cd zeg!

Vooral stop thinking en hail zijn akoestisch echt super

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_16378484
Stop Searching en Margarita Chum zijn mijn favorieten.

Maar sommige nummers herken je echt niet meer terug in de akkoestische versie. Vooral Who Cares is erg veranderd. En dat is goed uitgepakt.

pi_16378697
De DVD is erg goed, 10 nummers vanaf verschillende festivals. Verder nog wat extra dingetjes als een docu, en er zit een cd bij met 7 nummers (acoustisch). Verder staat er op de DVD nog een uitvoering van I Alone met Sara Bettens (oid) van K's Choice plus nog een Nobody's Wife uitvoering.

Ben er erg tevreden mee.

Dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')