Zo ja, als 't een cover is, weet iemand 't origineel??
quote:hij heeft toch bijna al zijn nummers gecovered?
Op donderdag 8 januari 2004 14:15 schreef FrEeZzE het volgende:
Zo'n relaxed nummer... maar das mijn mening, waar 't me om gaat, weet iemand of dit een nummer van de aap hemzelf is of is 't een cover, wat mij waarschijnlijker lijkt?Zo ja, als 't een cover is, weet iemand 't origineel??
[Dit bericht is gewijzigd door Limprint op 08-01-2004 14:24]
quote:Ja veel wel... daarom ben ik ook benieuwd wat hier 't origineel van is! Beetje jammer dat een artiest groot wordt door alleen covers eigenlijk :x
Op donderdag 8 januari 2004 14:18 schreef Limprint het volgende:[..]
hij heeft toch bijna al zijn nummers gecoverd?
gigi is al heel lang bezig als dj/producer, ik heb een singeltje van hem uit 1996: sweetly, en da's dus geen cover. ik heb m ook gezien in de matrix in nijmegen, behalve de blije commerciele deuntjes heeft hij ook hele heftige minder bekende nummers.
hij is gewoon erg commercieel geworden de laatste jaren, maar als je je geld ermee moet verdienen, waarom niet? een vette underground plaat op vinyl uitbrengen die dan in oplage van 300 stuks wordt geperst en alleen door dj's wordt gekocht en gedraait daar wordt je niet rijk van.
quote:tis geen nieuw nummer.. staat op de zelfde cd als L'Amour Toujours, The Riddle, La Passion enz
Op donderdag 8 januari 2004 14:27 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik heb dat nieuwe nummer nog niet gehoord, het is zo dat hij veel nummer covert, maar ik heb wel respect voor die man:gigi is al heel lang bezig als dj/producer, ik heb een singeltje van hem uit 1996: sweetly, en da's dus geen cover. ik heb m ook gezien in de matrix in nijmegen, behalve de blije commerciele deuntjes heeft hij ook hele heftige minder bekende nummers.
hij is gewoon erg commercieel geworden de laatste jaren, maar als je je geld ermee moet verdienen, waarom niet? een vette underground plaat op vinyl uitbrengen die dan in oplage van 300 stuks wordt geperst en alleen door dj's wordt gekocht en gedraait daar wordt je niet rijk van.
quote:gigi - silence
Op zondag 11 januari 2004 00:47 schreef flat_erik het volgende:
Schopje!! Wat is zijn nieuwste nummer?
quote:Thxz.... vind m wel vrij "matig".
Op zondag 11 januari 2004 05:08 schreef FrEeZzE het volgende:[..]
gigi - silence
quote:Silence ja... commercieel
Op zondag 11 januari 2004 13:37 schreef flat_erik het volgende:[..]
Thxz.... vind m wel vrij "matig".
|
Forum Opties | |
---|---|