abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:23:07 #101
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_16067681
Maarreh TS, als jij zo makkelijk om te praten bent, geef dan je e-mail eens?
Hamelen
pi_16067699
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:21 schreef Spyder het volgende:

[..]

Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.

PS: die militair heeft toch niet toevallig Halma als achternaam he?

wat heb toch een zieke avatar
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:23:51 #103
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16067709
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:21 schreef Spyder het volgende:

[..]

Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.

PS: die militair heeft toch niet toevallig Halma als achternaam he?

doe ff normaal zeg :S

1. Er zijn zoveel oude legertrucks in omloop. Hoe wist de TS dat hij echt militair is?
2. Hoge figuren rijden neit met zo'n truck en laten zich meestal rijden. Hij is gewoon simpelweg een truckdrivertje. Dat is zelfs Jody Bernal geweest. Dus dat zijn echt niet perse indrukwekkende types ofzo haha

donderdag 8 januari 2004 @ 14:24:11 #104
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_16067724
en TS jij gaat nu die knuppel kopen van me anders kom ik ff langs bij je
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:24:45 #105
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_16067740
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:23 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

wat heb toch een zieke avatar

Wil je hem/haar (beter: het) in het groot zien ?
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:25:19 #106
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_16067761
Als je hem nou zo opwacht:

Hamelen
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:26:01 #107
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_16067779
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:25 schreef Koos_26 het volgende:

[afbeelding]

dan gaat die alleen maar lachen
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:29:14 #108
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16067898
geef ons nou ff dat mail adres

met 100 mailtjes van verschillende adressen. is ie heus wel stil haha

pi_16067908
Hmm .. tsjah .. ik zou zijn mail niet aan anderen geven btw Kun jij alleen maar troep mee krijgen. Maar ik zou ook zeker niet geld teruggeven. Als je hem wat opgestuurd heb.. kan hij diezelfde week nog zeggen dat het defect is. 3 Maanden later is een beetje ongeloogwaardig. Mail gewoon, dat hij pech heeft (en dan een beetje op een aardige manier )

En dan kijken of je wat terug krijgt.. als hij dreigt.. stap je gwoon naar de politie

donderdag 8 januari 2004 @ 14:30:18 #110
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_16067942
En dan hard Queen aan zetten: There can be only one !
censuur :O
pi_16068070
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:25 schreef Koos_26 het volgende:

[afbeelding]

pi_16068541
volgens mij is ts net opgezocht
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:45:38 #113
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_16068581
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:44 schreef Vampz het volgende:
volgens mij is ts net opgezocht
Hamelen
pi_16069193
Denk het ook, want hij reageert niet meer
pi_16069307
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:00 schreef _Flea_ het volgende:
Denk het ook, want hij reageert niet meer
pi_16069330
Hey TS , kogeltje lenen?

pi_16069369
Geachte heer,

Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.

Reclameren is überhaupt, en zeker na drie maanden, buiten proportie, in deze periode kan er van alles zijn gebeurd met de geleverde goederen. Die waren gedurende deze gehele periode uw eigendom en derhalve bent u en u alleen verantwoordelijk voor eventuele schade onstaan aan de apparatuur.

Ik zie mij dan ook niet genoodzaakt u op enigerlei wijze tegemoet te komen teneinde de aankoop ongedaan te maken en het door u aan mij betaalde bedrag aan u terug te storten.

Verder verzoek ik u vriendelijk doch zeer dringend uw via email geuitte bedreigingen per onmiddellijk te staken. Ik wijs u op de gevolgen die dit eventueel voor u met zich mee kan brengen, zoals het doen van aangifte bij de politie, waarvan ik zeker gebruik maak indien u mij blijft lastig vallen.

Deze zaak is hierbij voor mij afgedaan.

Met vriendelijke groeten,

.........

pi_16069370
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:03 schreef BoJo het volgende:
Hey TS , kogeltje lenen?

[afbeelding]

pi_16069414
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:05 schreef Tronica het volgende:
Geachte heer,

Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.

Reclameren is überhaupt, en zeker na drie maanden, buiten proportie, in deze periode kan er van alles zijn gebeurd met de geleverde goederen. Die waren gedurende deze gehele periode uw eigendom en derhalve bent u en u alleen verantwoordelijk voor eventuele schade onstaan aan de apparatuur.

Ik zie mij dan ook niet genoodzaakt u op enigerlei wijze tegemoet te komen teneinde de aankoop ongedaan te maken en het door u aan mij betaalde bedrag aan u terug te storten.

Verder verzoek ik u vriendelijk doch zeer dringend uw via email geuitte bedreigingen per onmiddellijk te staken. Ik wijs u op de gevolgen die dit eventueel voor u met zich mee kan brengen, zoals het doen van aangifte bij de politie, waarvan ik zeker gebruik maak indien u mij blijft lastig vallen.

.........

mooi, maar veel te lang man, gewoon zeggen NEE je krijgt je geld niet, en nou oprotten
pi_16069432
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:06 schreef Vampz het volgende:

[..]

mooi, maar veel te lang man, gewoon zeggen NEE je krijgt je geld niet, en nou oprotten

Welnee, niet te lang, gewoon de eer aan jezelf houden en uiterst correct antwoorden.
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:06:59 #121
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_16069436
quote:
Geachte heer,

.........

Is goed.
Maar TS is een bange poeperd en wil wel 20 euro betalen.
Hamelen
pi_16069464
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:03 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

Don't take it personal.
pi_16069480
Ja hallo, moet je niet na 3 MAANDEN terugkomen met het verhaal dat ie kapot is! Dat had hij dezelfde dag/week nog kunnen constateren.
Nu heeft ie um zelf gesloopt en wil hij zijn geld terug. Daaaaag!
Politie meteen erbij halen, zodra je in elkaar wordt geslagen heb je meteen bewijs
pi_16069499
vind hem correct. Misschien nog vermelden dat het bod van 20 euro uit coulance overwegingen is ingetrokken?
pi_16069505
quote:
Geachte heer,

.........

TS, hup copy-paste want dit is je redding! Niet miepen maar DOEN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')