quote:wat heb toch een zieke avatar
Op donderdag 8 januari 2004 14:21 schreef Spyder het volgende:[..]
Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.
PS: die militair heeft toch niet toevallig Halma als achternaam he?
quote:doe ff normaal zeg :S
Op donderdag 8 januari 2004 14:21 schreef Spyder het volgende:[..]
Oei een auto van de zaak, dan heeft ie vast een hoge rang.
PS: die militair heeft toch niet toevallig Halma als achternaam he?
1. Er zijn zoveel oude legertrucks in omloop. Hoe wist de TS dat hij echt militair is?
2. Hoge figuren rijden neit met zo'n truck en laten zich meestal rijden. Hij is gewoon simpelweg een truckdrivertje. Dat is zelfs Jody Bernal geweest. Dus dat zijn echt niet perse indrukwekkende types ofzo haha
quote:Wil je hem/haar (beter: het) in het groot zien ?
Op donderdag 8 januari 2004 14:23 schreef LoveHenk het volgende:[..]
wat heb toch een zieke avatar
quote:dan gaat die alleen maar lachen
Op donderdag 8 januari 2004 14:25 schreef Koos_26 het volgende:
Als je hem nou zo opwacht:
met 100 mailtjes van verschillende adressen. is ie heus wel stil haha
En dan kijken of je wat terug krijgt.. als hij dreigt.. stap je gwoon naar de politie
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:44 schreef Vampz het volgende:
volgens mij is ts net opgezocht
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:00 schreef _Flea_ het volgende:
Denk het ook, want hij reageert niet meer
Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.
Reclameren is überhaupt, en zeker na drie maanden, buiten proportie, in deze periode kan er van alles zijn gebeurd met de geleverde goederen. Die waren gedurende deze gehele periode uw eigendom en derhalve bent u en u alleen verantwoordelijk voor eventuele schade onstaan aan de apparatuur.
Ik zie mij dan ook niet genoodzaakt u op enigerlei wijze tegemoet te komen teneinde de aankoop ongedaan te maken en het door u aan mij betaalde bedrag aan u terug te storten.
Verder verzoek ik u vriendelijk doch zeer dringend uw via email geuitte bedreigingen per onmiddellijk te staken. Ik wijs u op de gevolgen die dit eventueel voor u met zich mee kan brengen, zoals het doen van aangifte bij de politie, waarvan ik zeker gebruik maak indien u mij blijft lastig vallen.
Deze zaak is hierbij voor mij afgedaan.
Met vriendelijke groeten,
.........
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:03 schreef BoJo het volgende:
Hey TS , kogeltje lenen?
quote:mooi, maar veel te lang man, gewoon zeggen NEE je krijgt je geld niet, en nou oprotten
Op donderdag 8 januari 2004 15:05 schreef Tronica het volgende:
Geachte heer,Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.
Reclameren is überhaupt, en zeker na drie maanden, buiten proportie, in deze periode kan er van alles zijn gebeurd met de geleverde goederen. Die waren gedurende deze gehele periode uw eigendom en derhalve bent u en u alleen verantwoordelijk voor eventuele schade onstaan aan de apparatuur.
Ik zie mij dan ook niet genoodzaakt u op enigerlei wijze tegemoet te komen teneinde de aankoop ongedaan te maken en het door u aan mij betaalde bedrag aan u terug te storten.
Verder verzoek ik u vriendelijk doch zeer dringend uw via email geuitte bedreigingen per onmiddellijk te staken. Ik wijs u op de gevolgen die dit eventueel voor u met zich mee kan brengen, zoals het doen van aangifte bij de politie, waarvan ik zeker gebruik maak indien u mij blijft lastig vallen.
.........
quote:Welnee, niet te lang, gewoon de eer aan jezelf houden en uiterst correct antwoorden.
Op donderdag 8 januari 2004 15:06 schreef Vampz het volgende:[..]
mooi, maar veel te lang man, gewoon zeggen NEE je krijgt je geld niet, en nou oprotten
quote:Is goed.
Geachte heer,Bij aanschaf van het artikel bent u akkoord gegaan met de algemeen geldende verkoopbepalingen via het internet. Deze houden in dat gekochte spullen zonder garantie aan de koper geleverd worden aangezien er geen winkelier-klantverhouding plaatsvindt, doch slechts particulier-particulier. Koper staat het vrij om de spullen te testen vóór aanschaf, waarna bij eventueel niet functioneren van de beoogde aankoop alsnog van aankoop afgezien kan worden. Bij het aangaan van de betaling en levering van de artikelen bent u hiermee akkoord gegaan.
.........
quote:TS, hup copy-paste want dit is je redding! Niet miepen maar DOEN!
.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |