quote:DAN MOET JE DIE BALK UIT JE OGEN HALEN WANT IN PARIJS ZIJN ZAT MOOIE VROUWEN!
Op donderdag 8 januari 2004 12:55 schreef LoveHenk het volgende:[..]
jaa dat is zo sexy, ongelooflijk, alsof ze willen dat jij je broek omlaag doet en gaat rukken op hun
en toen ik in frankrijk, paris was voor een dag, HEB IK GEEN ENE MOOI MOKKEL GEZIEN DIE HET OMKIJKE WAARDS IS.
ik zit met duitsers op school. de jongens en de meiden zien er gewoon beter uit. feit.
en die ene keer, dat jij noor hollander in duitsland was op je 10e geeft je geen recht om te oordelen.
quote:
jaa dat is zo sexy, ongelooflijk, alsof ze willen dat jij je broek omlaag doet en gaat rukken op hun
en toen ik in frankrijk, paris was voor een dag, HEB IK GEEN ENE MOOI MOKKEL GEZIEN DIE HET OMKIJKE WAARDS IS.
Ben je homo ofzo
Een spannende race is het tussen de Engelse en Duitse dames in de wedstrijd "lelijkste dames in Europa"
quote:ik vind van niet. als je normale duitsers hoort praten ,dus niet op tvmaar in real life, klinkt het allemaal vloeiend, lekker, en dan kom jij met je nederlands met uberveel harde g en van die noordhollandse r's. OM TE KOTSEN IS DAT, WERKELIJK!
Op donderdag 8 januari 2004 12:53 schreef ajay het volgende:
Ik vind de duitse taal juist meer... hard. Scherpe en korte klanken. Echt een beveel-taal.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:45 schreef Noca het volgende:
Ermmm neej...Je hebt lelijke duitse vrouwen, je hebt lelijke nederlandse vrouwen, je hebt mooie duitse vrouwen, je hebt mooie nederlandse vrouwen...etc. etc. etc.
quote:Jahwohl fick mich....
Op donderdag 8 januari 2004 12:58 schreef MALLENS het volgende:
ze zien er beter uit, ze zijn NOG gewilliger, ze schreeuwen harder... bovendien spreken ze ook nog eens duits!!!!
quote:YES!
Op donderdag 8 januari 2004 12:58 schreef MALLENS het volgende:
ze zien er beter uit, ze zijn NOG gewilliger, ze schreeuwen harder... bovendien spreken ze ook nog eens duits!!!!
quote:SPRITZ MIR INS GESICHT MIT DEINEM RIESENSCHWANZ!
Op donderdag 8 januari 2004 12:59 schreef Jerommeke het volgende:[..]
Jahwohl fick mich....
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:02 schreef Kaensterle het volgende:[..]
SPRITZ MIR INS GESICHT MIT DEINEM RIESENSCHWANZ!
Lijkt me toch wel geil
dat bedoel ik, je kan hendig geil worden van wat die duitse onder je uitkraamt, dat is natuurlijk aan nadeel, je komt sneller
quote:AUSWEIS BITTE!
Op donderdag 8 januari 2004 12:43 schreef LoveHenk het volgende:
trouwens de duitse taal begin ik ook te waarderen, ik weet het niet, het is gewoon leuk om het te praten, je kunt er emotieneler mee zijn.
Erg emotioneel ja...
quote:Als ik weer bij Kaufland ben zal ik er aan proberen te denken om de kassières te vereeuwigen. Was er gisteren; zaten twee mooie bij. Maar dat zijn er nu pas twee op 84-miljoen,..
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
fotos!
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja! Duitse vrouwen zijn okay...
Vooral als ze Engels praten zijn ze cute..
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 08-01-2004 13:16]
wat is de 1 na grootste stad met meeste turken?
spoiler:
Voor de rest niet echt veel duitse dames gezien ofzo
quote:Laat me raden, je bent een Limburger?
Op donderdag 8 januari 2004 13:03 schreef LoveHenk het volgende:
![]()
![]()
dat bedoel ik, je kan hendig geil worden van wat die duitse onder je uitkraamt, dat is natuurlijk aan nadeel, je komt sneller
quote:Met de nadruk op 'alsof' inderdaad.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:56 schreef ChrisJX het volgende:
Duitse en Oostenrijkse mannen kunnen best lekker zijn
quote:ja, limboland, maastricht-city
Op donderdag 8 januari 2004 13:10 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Laat me raden, je bent een Limburger?
trouwens, ik ben niet consequent,
de stelling moet zijn
Duitse meiden zier er beter uit dan limburgse
want ik ben nooit langer dan 24 uur buiten limburg geweest ELDERS IN NEDERLAND
|
Forum Opties | |