Als je maar lang genoeg me ze omgaat begin je toch iets net dat extra meer te ontdekken wat de nederlandse boerewijvuh niet hebben.
Ik ken ook nog zon duitse meid waar ik echt mijn ogen niet vanaf kan houden, ze heeft super zwart haar en super zwarte ogen (nee geen gothic). die is zo mooi en als die praat bewegen haar lippen super sexy.
trouwens de duitse taal begin ik ook te waarderen, ik weet het niet, het is gewoon leuk om het te praten, je kunt er emotieneler mee zijn.
hebben jullie dit ook?
[en nee dittis geen onzin dus niet verplaatsen]
quote:Ik dacht dat het om uiterlijk ging in dit topic
Op donderdag 8 januari 2004 12:43 schreef LoveHenk het volgende:
Als je maar lang genoeg me ze omgaat begin je toch iets net dat extra meer te ontdekken wat de nederlandse boerewijvuh niet hebben.trouwens de duitse taal begin ik ook te waarderen, ik weet het niet, het is gewoon leuk om het te praten, je kunt er emotieneler mee zijn.
En de Duitse taal heeft geen emotie.. een schreeuw/bler taal is het.
denk aan heidi, claudia en andere talloze engels
Overhet algemeen zijn Duitse vrouwen naar mijn smaak VEEL minder knap....
quote:ik hou van je
Op donderdag 8 januari 2004 12:46 schreef Jerommeke het volgende:
Ben ik helaas niet met je eens, ik woon hier vlakbij Duitsland, enne er zitten geen knappe tussen. Op enkele na dan...En de Duitse taal heeft geen emotie.. een schreeuw/bler taal is het.
ich liebe dich
nou die tweede klinkt toch gemeender
quote:Ah mn vriendin heet Claudia, komt dat even goed uit
Op donderdag 8 januari 2004 12:47 schreef LoveHenk het volgende:
je hebt knappe duitse en knappe nederlandse, mee eens, maar de knappe duitse ZIJN KNAPPER dan knappe nederlandse. ik ben maar een keer in mn leven op een nederlandse verliefd geweestdenk aan heidi, claudia en andere talloze engels
quote:Doe mij maar Frans. J' taime of zo...
Op donderdag 8 januari 2004 12:48 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ik hou van je
ich liebe dich
nou die tweede klinkt toch gemeender
Tuurlijk zitten er mooie exemplaren tussen, maar ik heb het gevoel dat dat in Dui meer uitzondering is dan regel
quote:Er is altijd een gemiddelde hoor
Op donderdag 8 januari 2004 12:52 schreef -Mzraki- het volgende:
er wonen bijna 70 miljoen mensen in Duitsland, hoe kun je ooit spreken van de 'gemiddelde' Duitse vrouw?
Als ik behaarde oksels zie, kijk ik meestal al niet verder.
Ik ken wel een lekkere duitse...maar denk dat de Nederlandse dames er leuker uit zien
quote:Nee. Ik vind duitsers er eigenlijk net zoals nederlanders, belgen en luxemburgers uitzien. Raar he... Mischien omdat ze van Germaanse afkomst zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 12:43 schreef LoveHenk het volgende:
dan de Nederlandse.Als je maar lang genoeg me ze omgaat begin je toch iets net dat extra meer te ontdekken wat de nederlandse boerewijvuh niet hebben.
Ik ken ook nog zon duitse meid waar ik echt mijn ogen niet vanaf kan houden, ze heeft super zwart haar en super zwarte ogen (nee geen gothic). die is zo mooi en als die praat bewegen haar lippen super sexy.
trouwens de duitse taal begin ik ook te waarderen, ik weet het niet, het is gewoon leuk om het te praten, je kunt er emotieneler mee zijn.
hebben jullie dit ook?[en nee dittis geen onzin dus niet verplaatsen]
Ik vind de duitse taal juist meer... hard. Scherpe en korte klanken. Echt een beveel-taal.
quote:jaa dat is zo sexy, ongelooflijk, alsof ze willen dat jij je broek omlaag doet en gaat rukken op hun
Op donderdag 8 januari 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja! Duitse vrouwen zijn okay...
Vooral als ze Engels praten zijn ze cute..
en toen ik in frankrijk, paris was voor een dag, HEB IK GEEN ENE MOOI MOKKEL GEZIEN DIE HET OMKIJKE WAARDS IS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |