quote:Gewoon een tijdje dragen.
Op donderdag 8 januari 2004 12:27 schreef Jackal_Omega het volgende:
nu heb ik net een horloge gekocht met een leren band. die is zo stug dat het aardig zeer aan je armen doet. weet iemand waarmee je leer weer enigzins soepel kan maken.
quote:Klopt!!
Op donderdag 8 januari 2004 12:28 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Gewoon een tijdje dragen.
quote:Kauwen die op hun horlogebandje?
Op donderdag 8 januari 2004 12:32 schreef Kaaltie het volgende:
Er op kauwen... zoals de escimo's
[Dit bericht is gewijzigd door Jackal_Omega op 08-01-2004 12:39]
quote:Het gaat stinken als je een bandje wat je al jaren draagt nat maakt. Denk ik dan..
Op donderdag 8 januari 2004 12:30 schreef rickyB het volgende:[..]
Klopt!!
![]()
Niet nat laten worden ofzo om het zachter te maken, gaat nl. stinken.
Na een tijdje dragen voel je het niet meer (1-2 dagen)
quote:DRAAG HET NOU ES EEN TIJDJE EN KOM DAN NOG ES TERUG!!!
Op donderdag 8 januari 2004 12:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
oei net op tijd gezegd, haha. zou blanke lederwas ook niet helpen aangezien dit uitgedroogd leer ook weer soepel maakt.groetjes Tom
quote:racist
Op donderdag 8 januari 2004 12:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
oei net op tijd gezegd, haha. zou blanke lederwas ook niet helpen aangezien dit uitgedroogd leer ook weer soepel maakt.
quote:DAT DOET GODVERDOMME VET ZEER AAN MIJ ARM, HET SNIJDT ZO LEKKER IN JE HUID. IK POST DIT NIET VOOR JAN LUL
Op donderdag 8 januari 2004 12:34 schreef rickyB het volgende:[..]
DRAAG HET NOU ES EEN TIJDJE EN KOM DAN NOG ES TERUG!!!
Werkt ook vor riemen, nieuwe schoenen, stugge SM-straps, en alle andere leren zaken. Nadeel: het leer wordt er wel wat dof van, maar de glans komt nvvt wel weer terug (bij glanzende schoenen bv)
* heeft ook net een nieuwe horlogebandje
quote:Oefff, da's en goede, maar met reptiel heb ik geen ervaring...... misschien gewoon eerst een klein hoekje proberen??
Op donderdag 8 januari 2004 13:24 schreef Jackal_Omega het volgende:
thank you, hier heb ik nu wat aan. is dat ook voor alle leersoorten te gebruiken, mijn bandje is namelijk hagedissenleer.
quote:Ik heb ff in mijn bibliotheek gezocht, maar kan er niets over vinden helaas..... ik zou zeggen: doe eens empirisch onderzoek en deel de resultaten met ons! IK ben zeer benieuwd!
Op donderdag 8 januari 2004 13:35 schreef Solitarias het volgende:[..]
Oefff, da's en goede, maar met reptiel heb ik geen ervaring...... misschien gewoon eerst een klein hoekje proberen??
niet teveel opdoen, omdat anders het bandje verzadigd raakt met vet. en dat dus op je pols blijft zitten, ook geen olie gebruiken omdat ik hierdoor was vlekjes kreeg, probeer eerst ff op een puntje. mijn bandje was echt hagedissenleer, dus kalfsleer of haai zal er weer anders op reageren
edit, hier nog een link naar een site met allerlei tips over leer, en ook speciaal spul
http://www.leatherique.com/default.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Jackal_Omega op 09-01-2004 02:19]
quote:Leuke site voor de "leernicht". Vooral 'The Premier Newsletter for Care of Leather' ruult!
Op vrijdag 9 januari 2004 02:11 schreef Jackal_Omega het volgende:
BELANGRIJK:niet teveel opdoen, omdat anders het bandje verzadigd raakt met vet. en dat dus op je pols blijft zitten, ook geen olie gebruiken omdat ik hierdoor was vlekjes kreeg, probeer eerst ff op een puntje. mijn bandje was echt hagedissenleer, dus kalfsleer of haai zal er weer anders op reageren
edit, hier nog een link naar een site met allerlei tips over leer, en ook speciaal spul
http://www.leatherique.com/default.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |