abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16062531
Ik ben al een tijd op zoek naar een beugel met zuignap waarmee ik mijn MiniDV camera tegen de voorruit van m'n auto kan bevestigen. Zulk soort beugels worden vaak gebruikt in TV programma's als Blik-op-de-weg, Wegmisbruikers, De Slechtste chauffeur, etc. mijn vraag is nu, waar koop je zoiets? En wat mag zoiets kosten?

Sander Sassen

donderdag 8 januari 2004 @ 11:34:19 #2
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:37:12 #3
17061 mvt
blame Canada
pi_16062661
Geen idee waarvoor je dat gaat gebruiken, maar ik weet wel van een kennis die tijdens zijn races op het circuit weleens zijn camera op een standaard op de achterbank zet, vastgesjorred met snelbinders.

Zuignappen laten namelijk denk ik redelijk snel los bij flink sturen

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 08-01-2004 11:44]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_16062803
Pas wel op dat je niet op de openbare weg rijdt met zo'n camera aan je voorruit, want ik heb eens gezien op blik-op-de-weg dat iemand ook aan het filmen was en die kon een boete betalen en/of z'n camera in leveren...
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:42:40 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16062821
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:37 schreef mvt het volgende:
Geen idee waarvoor je dat gaat gebruiken, maar ik weet wel van een kennis die tijdens zijn races op het circuit weleens zijn camera op een standaard op de achterbank zet, vastgesjorred met snelbinders.

Zuignappen laten namelijk denk ik redelijk snel los bij flink sturen

Heb je wel eens gezien hoe ze bij gevaar op de weg rijden? Nou die dingen blijven ECHT wel vast zitten kan ik je melden

Maar is het niet zo dat het verboden is?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:44:49 #6
17061 mvt
blame Canada
pi_16062879
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je wel eens gezien hoe ze bij gevaar op de weg rijden? Nou die dingen blijven ECHT wel vast zitten kan ik je melden

Maar is het niet zo dat het verboden is?

Slalomrijden met een 911 gaat er vaak ok niet echt lief aantoe. Ik weet niet wat ie wilt filmen en hoe zwaar die cam is en ook niet wat voor krachten die zuignappen aankunnen (vooral als ze al een tijdje vast zitten), maar het is wel iets om over na te denken in extreme G kracht situaties.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_16063828
All you need is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')