Eigelijk sta ik nu stil bij het omgekeerde. Ben zelf 19 en kom eigelijk graag in contact met vrouwen/meiden van rond de 20/25. Helemaal geen zin in die jonge meiden van 15 die geen levenservaring hebben en die nog niet weten wat emotie is.
Maarja 1 probleem is wel, een jongere kerel willen die vrouwen/meiden (van in de 20) niet altijd. En laatst iemand ontmoet die een kind heeft . Wat denken jullie hier nou van? Dus de man jonger dan de dame
[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 08-01-2004 09:58]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:47 schreef NeMe het volgende:
meiden van 15 die geen levenservaring hebben en die nog niet weten wat emotie is.
Je geeft je eigen antwoord al.
Het kan best, maar zie boven voor problemen.
Tjsa...
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 08-01-2004 09:56]
quote:momenteel absoluut geen sprake van een potentieel of een relatie ofzo. maar het valt me op dat ik wel de laatste tijd val op meiden die rond de 25 zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 09:50 schreef Kevin_D het volgende:
Moet kunnen, als het maar niet extreem is en jullie allebei gelukkig zijn.
quote:tuurlijk maar dat hoeft niet persee zo te zijn dat dat hun voorkeur is
Op donderdag 8 januari 2004 09:52 schreef sioux_ het volgende:
kunnen die meiden niet iemand van hun eigen leeftijd krijgen?
quote:Ligt ook aan jezelf denk ik.. Als jij als 15 jarige graag nog houd van verstoppertje spelen enzo zal zo'n "oudere" dame het wel oninteressant vinden met een jongere jongen.. Het ligt er gewoon aan hoe je elkaar ligt.. sommige mensen zijn 15 maar hebben genoeg levenservaring of zijn serieus genoeg voor een 20 jarige.. de ander weer niet..
Overal vind ik topics terug van 'ja ik ben 21 en ben verliefd op een meisje van 15'. Dan heb ik al zoiets van ja jezus kun je niet een volwassen iemand krijgen?Eigelijk sta ik nu stil bij het omgekeerde. Ben zelf 19 en kom eigelijk graag in contact met vrouwen/meiden van rond de 20/25. Helemaal geen zin in die jonge meiden van 15 die geen levenservaring hebben en die nog niet weten wat emotie is.
Maarja 1 probleem is wel, een jongere kerel willen die vrouwen/meiden niet altijd. En laatst iemand ontmoet die een kind heeft
. Wat denken jullie hier nou van? Dus de man jonger dan de dame
quote:klopt heb je gelijk in. maar ik doel hier wel op een jongere kerel met een wat oudere meid. dus niet alleen leeftijd. want je ziet vaak genoeg een oudere kerel met een jongere meid.
Op donderdag 8 januari 2004 09:54 schreef nicomart het volgende:[..]
Ligt ook aan jezelf denk ik.. Als jij als 15 jarige graag nog houd van verstoppertje spelen enzo zal zo'n "oudere" dame het wel oninteressant vinden met een jongere jongen.. Het ligt er gewoon aan hoe je elkaar ligt.. sommige mensen zijn 15 maar hebben genoeg levenservaring of zijn serieus genoeg voor een 20 jarige.. de ander weer niet..
Volgens mij ligt het niet voor 100% aan de cijfertjes.. maar aan het gevoel
wat loopt iedereen toch altijd te zeiken, doe wat je zelf leuk vind en heb alsjeblieft schijt aan de rest, het is toch nooit goed.
m.a.w. ookal versier je een vrouw van 50 mijn zege heb je.... (ben zelf iemand die liever een meisje heeft van wat jaartjes jonger....)
quote:okay inderdaad jij was dus 5 jaar jonger dan haar.
Op donderdag 8 januari 2004 09:59 schreef WimP het volgende:
Nou, ik ben 23, mijn ex-vriendin is 29 (het is net uit). Alles ging gewoon perfect....totdat haar ratio de overhand begon te krijgen (O jee...ik wil snel trouwen en kinderen....je kent dat wel). Ik ben daar gewoon nog niet klaar voor....financieel gezien dan hè (student). Op emotioneel vlak voelde ik me gewoon perfect. Erg mooie meid, perfect voor mij, en als het mogelijk was geweest was ik met haar getrouwd en had ik ook best snel kinderen willen hebben.
quote:Wat ik er van vind? Je klinkt als een meisje van 16
Helemaal geen zin in die jonge meiden van 15 die geen levenservaring hebben en die nog niet weten wat emotie is.
Nee maar ik vind het kunnen. Je moet doen waar je zelf gelukkig van word. Echter als ik een mening dan moet geven over jou en dan met name dat stukje tekst hier boven zal ik zeggen dat jij het leven veel te serieus neemt.
Lang leven de lol. Hoe gekker hoe beter
quote:goed gezien
Op donderdag 8 januari 2004 13:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wat ik er van vind? Je klinkt als een meisje van 16
![]()
Die willen ook altijd een vriend die volwassen is whehehe.Nee maar ik vind het kunnen. Je moet doen waar je zelf gelukkig van word. Echter als ik een mening dan moet geven over jou en dan met name dat stukje tekst hier boven zal ik zeggen dat jij het leven veel te serieus neemt.
Lang leven de lol. Hoe gekker hoe beter
[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 08-01-2004 14:01]
Mijn vriendin is ook ouder (= 23 en ik 20) en het gaat nog steeds goed. En ben ook van plan om dat zo te houden!!
Boven de 20 wordt het al een grijs vlak en boven de 30 maakt 't geen zak meer uit, al zou 'k dan ook niet echt op een oma willen ofzo...
Geen regeltjes, maar een soort van principes voor mij die in mijn ervaring en volgens vrienden altijd handig en goed van pas zijn gekomen...
maar jah ik richt me eig. op alles tussen de 16/17 en 24 wat er goed uit ziet
quote:Jonge vrouwen kan je naar je hand zetten
Op donderdag 8 januari 2004 17:21 schreef hawaii het volgende:
ik vind ut prima![]()
oudere vrouwen zijn over het algemeen ervarener, interessanter en uitdagender...
maar jah ik richt me eig. op alles tussen de 16/17 en 24 wat er goed uit ziet
Het ligt ook aan je zelf of jij je volwassen gedraagt of niet. Ik ken mensen van 12 die zich gedragen als of ze 20 zijn.
Je hebt ook mensen van 23 die zich gedragen als een eeuwige puber. Zoals ik
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 08-01-2004 17:31]
Ik val ook op iets oudere dames. Die zijn wat volwassener en wat minder afhankelijk, en beter nog: weten vaak *precies* wat ze willen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 08-01-2004 17:33]
quote:En jij heb dat wel geleerd in 4 jaar tijd ..die emotie ....en je hebt zeker ook heel wat levens ervaring opgedaan ....Ik wil wedden dat je mamma je kamer nog opruimt, dat als je geen hagelslag op je brood krijg je als een kleuter gaat stampen..... laat me niet lachen
Ben zelf 19 en kom eigelijk graag in contact met vrouwen/meiden van rond de 20/25. Helemaal geen zin in die jonge meiden van 15 die geen levenservaring hebben en die nog niet weten wat emotie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |