Hoe zit dat bij jou?
[Dit bericht is gewijzigd door Chooselife op 08-01-2004 01:56]
quote:Van mij meestal ook niet
Op donderdag 8 januari 2004 01:48 schreef Chooselife het volgende:
Bij mij is m'n gedrag (gelukkig) totaal niet representatief te opzichte van m'n gedrag in de realiteit.Hoe zit dat bij jou?
quote:* Mr.Noodle deur pakt...
Op donderdag 8 januari 2004 01:48 schreef nikky het volgende:
ook in het dagelijks leven ben ik zo gek als een deur... maar kan ook heel serieus zijn
Ik vind jou toch gekker hoor
quote:Ik gedraag mij (momenteel) uitstekend.
Op donderdag 8 januari 2004 01:49 schreef EgoTrippin het volgende:
Je hebt dit topic geopend om je gedrag op FOK! goed te praten?
Izzetniet?
quote:waarschijnlijkwel
Op donderdag 8 januari 2004 01:49 schreef EgoTrippin het volgende:
Je hebt dit topic geopend om je gedrag op FOK! goed te praten?
quote:Geen idee, misschien ben je achter je computer wel ondertussen in je neus aan het peuteren ofzo !!!
Op donderdag 8 januari 2004 01:50 schreef Chooselife het volgende:[..]
Ik gedraag mij (momenteel) uitstekend.
![]()
Izzetniet?
quote:Ik eet chocopinda's, en laat zelfs van de immer verslavende chocopinda's minstens de helft over voor een ander.
Op donderdag 8 januari 2004 01:52 schreef EgoTrippin het volgende:[..]
Geen idee, misschien ben je achter je computer wel ondertussen in je neus aan het peuteren ofzo !!!
Ik ben op FOK! meestal vrij extravert en zodra ik de knop van mijn comp uitknal dan ben ik een verlegen en rustige jongen die geen mug kwaad doet
[/r&p modus]
quote:biertje?
Op donderdag 8 januari 2004 01:51 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben wie ik ben.Bibi Ergo Sum.
quote:Je bedoelt dat je de pinda's zonder choco overlaat?
Op donderdag 8 januari 2004 01:53 schreef Chooselife het volgende:Ik eet chocopinda's, en laat zelfs van de immer verslavende chocopinda's minstens de helft over voor een ander.
quote:daar heb je gelijk in.
Op donderdag 8 januari 2004 02:06 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik denk dat je "gedrag" op een forum niet echt kunt vergelijken met irl gedrag.
sommige mensen hier maken zulke opmerkingen dat ik echt heel erg woest kan worden.. dan kan ik het vaak ook niet laten om een opmerking terug te maken. zou ik in het echt namelijk ook doen als iemand zo met me om ging.
quote:Ik herken heel veel in wat je zegt, vanavond nog in een van mijn topics gehad (R&P) dat er sommige zijn die gewoon kuttige reacties plaatsen terwijl het een serieus onderwerp is..
Op donderdag 8 januari 2004 02:12 schreef succubus het volgende:
sommige mensen hier maken zulke opmerkingen dat ik echt heel erg woest kan worden.. dan kan ik het vaak ook niet laten om een opmerking terug te maken. zou ik in het echt namelijk ook doen als iemand zo met me om ging.
quote:Bij mij wel.
Op donderdag 8 januari 2004 01:48 schreef Chooselife het volgende:
Bij mij is m'n gedrag (gelukkig) totaal niet representatief ten opzichte van m'n gedrag in de realiteit.Hoe zit dat bij jou?
En voordat de mensen die me op meetings hebben gezien beginnen te schreeuwen, ja ik vind 't lastig om een gesprek te beginnen. Maar op Fok! krijg je de onderwerpen aangeboden en hoef je ze zelf niet te verzinnen. (Zie ook 't feit dat ik nauwelijks topics open, hardstikke represenatief voor de werkelijkheid)
Geef mij 'n onderwerp wat me enigszins boeit en ik lul zo 'n eind weg. Maar zonder geschikt onderwerp klap ik gauw dicht
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 08-01-2004 06:02]
Voor de rest ben ik zoals ik ben. Hier en in 't eggie.
quote:Beetje hetzelfde verhaal en daarbij zoals Biancacavia en Nikky ook al zeiden..
Op donderdag 8 januari 2004 05:56 schreef Jordy-B het volgende:
En voordat de mensen die me op meetings hebben gezien beginnen te schreeuwen, ja ik vind 't lastig om een gesprek te beginnen. Maar op Fok! krijg je de onderwerpen aangeboden en hoef je ze zelf niet te verzinnen. (Zie ook 't feit dat ik nauwelijks topics open, hardstikke represenatief voor de werkelijkheid)Geef mij 'n onderwerp wat me enigszins boeit en ik lul zo 'n eind weg. Maar zonder geschikt onderwerp klap ik gauw dicht
Bibi ergo sum!
op Fok kan ik me wat dat betreft niet eens op die manier uiten dus tsja.
boeie... ik ben wel gelukkig
BWAAARRRGHHHHHHHHH!!!!!
pssstt....niet verder vertellen, anders gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie er aan
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 08-01-2004 14:15]
quote:Buiten The Matrix
Op donderdag 8 januari 2004 14:11 schreef Bioslock het volgende:
Wat is "in het echt"?
quote:dus super lief leuk en heel mooi karakter
Op donderdag 8 januari 2004 18:28 schreef Borknagar het volgende:
Mijn gedrag is wel hetzelfde als irl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |