quote:Ik vroeg of er nog bier was?
Op donderdag 8 januari 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:ik drink geen bier, maar toch bedankt DM
quote:"Ik sla niets af dan vliegen." [Lambik?]
Op donderdag 8 januari 2004 01:17 schreef onetouch het volgende:ik sla ook af
'k Moet die toastjes toch ergens mee wegspoelen.
quote:dan had je moeten zeggen: is er nog bier?
Op donderdag 8 januari 2004 01:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik vroeg of er nog bier was?
quote:hmm...naam zegt me niks... waarschijnlijk ben ik dan in de war met iemand anders..
Op donderdag 8 januari 2004 01:18 schreef ikbengeweldig het volgende:Tis Casey Spooner. Misschien dat je hem kent van Fischerspooner (een electroclash-achtige band).
Ik heb hem vooral gekozen om de fascinerende uitdrukking die zijn gezicht op deze foto heeft.
quote:*grolsch aangeef*
Op donderdag 8 januari 2004 01:19 schreef ikbengeweldig het volgende:Ja, lekker!
Fisherspooner is raar, en op de foto kijkt hij een beetje als de hoofdrolspeler uit A Clockwork Orange.
quote:Nah, op die receptie al veel gehad. Maar heb hier nog restanten kerstpakket.
Op donderdag 8 januari 2004 01:22 schreef onetouch het volgende:toastjes
met brie, tonijnsalade, filet americain?
quote:Inderdaad, hij is zo goed als onbekend.
Op donderdag 8 januari 2004 01:23 schreef beaverhausen het volgende:[..]
hmm...naam zegt me niks... waarschijnlijk ben ik dan in de war met iemand anders..
Er stond zooooooveel troep op mijn comp, had 1.85 GB verbruikt van de 3,5 GB (ja, met komma - student he? Arm enzo). Had ik zomaar iest verkeerd gedaan moest het systeem gerepareerd worden! Jongens jongens, ik ben gewoon een fantastische computerdeskundige!
Trouwens, Onetouch, ik kan m'n kont niet keren of je hebt weer een nieuwe avatar (jaja die term heb ik ook weer eens geleerd )
En er staat volgens mij nog veeel meer troep op mijn comp alleen weet ik niet waar ik het moet zoeken/vinden... Laat het maar ff zo voordat het helemaal misgaat
quote:*Grolsch aanpakt
Op donderdag 8 januari 2004 01:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
*grolsch aangeef*
Fischherspooner is raar, en op de foto kijkt hij een beetje als de hoofdrolspeler uit A Clockwork Orange.
Fischerspooner is inderdaad harstikker raar. Die kerel is echt zo gek als een deur, maar het heeft ook wel weer wat.
Hij heeft inderdaad dezelfde neus als die kerel uit ACO.
quote:verandering van spijs doet eten
Op donderdag 8 januari 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo na drie keer herstarten weer hier...Er stond zooooooveel troep op mijn comp, had 1.85 GB verbruikt van de 3,5 GB (ja, met komma - student he? Arm enzo). Had ik zomaar iest verkeerd gedaan
moest het systeem gerepareerd worden! Jongens jongens, ik ben gewoon een fantastische computerdeskundige!
Trouwens, Onetouch, ik kan m'n kont niet keren of je hebt weer een nieuwe avatar (jaja die term heb ik ook weer eens geleerd
)
En er staat volgens mij nog veeel meer troep op mijn comp alleen weet ik niet waar ik het moet zoeken/vinden... Laat het maar ff zo voordat het helemaal misgaat
quote:dan moet je flink honger hebben
Op donderdag 8 januari 2004 01:31 schreef onetouch het volgende:[..]
verandering van spijs doet eten
quote:Bierdrinkers zijn okay.
Op donderdag 8 januari 2004 01:30 schreef ikbengeweldig het volgende:*Grolsch aanpakt
lekker, dankje
quote:'k Ben niet zo'n fan van dat minimalistische...
Fischerspooner is inderdaad harstikke raar.
quote:ik wissel vaker dan jij!
Op donderdag 8 januari 2004 01:33 schreef beaverhausen het volgende:dan moet je flink honger hebben
je wisselt nog vaker dan ik!of is het dan mij? dat soort dingen weet ik nooit...Waxje, hellup!
en ik hoef geen rekening te houden met thuis komen eten
quote:Je wisselt vaker dan ik (wissel).
Op donderdag 8 januari 2004 01:33 schreef beaverhausen het volgende:je wisselt nog vaker dan ik!of is het dan mij? dat soort dingen weet ik nooit
...Waxje, hellup!
* DennisMoore playing: Leftfield - PhatPlanet.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 08-01-2004 01:42]
quote:Wat je zegt, bier op zijn tijd is best lekker.
Op donderdag 8 januari 2004 01:33 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Bierdrinkers zijn okay.
.
[..]'k Ben niet zo'n fan van dat minimalistische...
T.Raumschmiere, ook erg raar.
Ik vind het wel geinig op zijn tijd.
T. Raumschmiere is inderdaad van het zelfde laken een pak.
* ikbengeweldig playing Ladytron - Playgirl
[Dit bericht is gewijzigd door ikbengeweldig op 08-01-2004 01:43]
quote:Goed zo! dan ik
Op donderdag 8 januari 2004 01:33 schreef beaverhausen het volgende:[..]
dan moet je flink honger hebben
je wisselt nog vaker dan ik!of is het dan mij? dat soort dingen weet ik nooit...Waxje, hellup!
durft niemand nog taalfouten te maken als ik er ben?
Hij weet meer dan ik (weet)
Ik weet meer dan jij (weet)
Zij weet meer dan hij (weet)
Ik heb hem intelligentie gegeven
enz
Schpelling: 8,6 hoogste van de klas eerste jaar Maar voor IT-zaken moet je niet bij mij zijn
[edit]moet ik zelf niet gaan beginnen he... ik fok trouwens in spreektaal, voordat iedereen op mij gaat letten enzo....[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 08-01-2004 01:44]
quote:Ik maak zelf met enige regelmaat stomme spelfouten, maar ben dan ook weer zo iemand de een ander daar op afrekent.
Op donderdag 8 januari 2004 01:37 schreef Waxxer het volgende:Schpelling: 8,6 hoogste van de klas eerste jaar
Maar voor IT-zaken moet je niet bij mij zijn
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 01:37 schreef Waxxer het volgende:Goed zo! dan ik
durft niemand opeens meer taalfouten te maken als ik er ben?
quote:En laat die tijd nou toevallig heel regelmatig zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 01:37 schreef ikbengeweldig het volgende:Wat je zegt, bier op zijn tijd is best lekker.
quote:Electronisch is wel erg leuk.
Ik vind het wel geinig op zijn tijd.
T. Raumschmiere is inderdaad van het zelfde laken een pak.
* ikbengeweldig playing Ladytron - Playgirl
* DennisMoore playing: Symbiosis - Clandestine Electronic Subculture - 03 - Modus operandi (part two).mp3
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 08-01-2004 01:48]
quote:ik moet ook nodig de boel eens opnieuw installeren. Probleem is alleen dat ik nu een harde schijf heb van 76GB waarvan nog maar zo'n 5-6GB over is. Mijn CDbrander doet het namelijk niet
Op donderdag 8 januari 2004 01:40 schreef Andyvie het volgende:
Oooo, wat ben ik blij zeg
Ik probeerde Windows opnieuw te installeren. Het ging totaal fout.
Gelukkig heb ik Win2000 op D staan, die ik kon repairen, waardoor ik gewoon mijn eigen Windows nu weer terug heb, maar ik heb echt doodsangsten uitgestaan. Ik dacht echt dat ik alles kwijt was.
Nu eerst een borrel. Zou wijn helpen?
quote:Symbiosis ken ik niet, ga ik downloaden.
Op donderdag 8 januari 2004 01:42 schreef DennisMoore het volgende:Electronisch is wel erg leuk.
Ken je toevallig iets van Symbiosis?* DennisMoore playing: Symbiosis - Clandestine Electronic Subculture - 03 - Modus operandi (part two).mp3
quote:Man, het klopt bij mij nu nog niet, want outlook Express werkt niet meer, dus ik moet morgen weer aan de bak, maar man, ik ben zo blij dat internet en zo het nog doet.
Op donderdag 8 januari 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik moet ook nodig de boel eens opnieuw installeren. Probleem is alleen dat ik nu een harde schijf heb van 76GB waarvan nog maar zo'n 5-6GB over is. Mijn CDbrander doet het namelijk niet
Zo heb ik dus ook geen herstelCD kunnen maken (ik heb een Packard Bell PC...ja, ik weet het) dus als het ding nu crasht heb ik flink pech
quote:Mja, misschien vind je 't wel helemaal niks
Op donderdag 8 januari 2004 01:44 schreef ikbengeweldig het volgende:Symbiosis ken ik niet, ga ik downloaden.
Net als deze trouwens:
* DennisMoore playing: Pete Namlook & Klaus Schulze-Dark Side of the Moog VIII (Live in Hamburg)-07-Careful with the AKS, Peter Part VII.mp3
(Met dank aan Sunjammer. .)
quote:d- en t-fouten maak ik am-per, echt superzelden. Maar af en toe, door mijn verstrooidheid.... Eerder zei ik er op fok wel wat van, maarja, ik wil geen Waxxer de Mierenneuker zijn
Op donderdag 8 januari 2004 01:39 schreef ikbengeweldig het volgende:[..]
Ik maak zelf met enige regelmaat stomme spelfouten, maar ben dan ook weer zo iemand de een ander daar op afrekent.
Dat tentamen werd erg streng beoordeeld, je kreeg ook vragen als:
Havik - Haviken
Monnik - Monniken
kletsten - kletsden
de beantwoorde - beantwoordde vraag
enz
Maargoed, dat is allemaal passe. Toen was ik 19 nu 24
en nog niet klaar
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |