Is Tele2 zin of onzin?
En voor de meeste andere landen: www.bel1601.nl !
En voor een enkele: www.telestunt.nl !
Logisch toch, dat degenen die het meeste reclame maken, het duurste zijn?
1 spotje op tv en veel mensen zullen overstappen en dan zullen die mensen vanzelf doorvertellen hoe goedkoop het is
"Hallo, wilt U Tele2?"
"Mevrouw. Ik kijk nu naar mijn telefoonrekening over de afgelopen 2 maanden. Wel 47 eurocent. Hoeveel kan ik bij jullie besparen? Drie eurocent?"
"Ik zie U punt. Goedendag."
[Dit bericht is gewijzigd door RemcoDelft op 07-01-2004 20:49]
maar voor de gemiddelde gebruiker kan het niet duurder uit zijn...
quote:Jammer dat het abbonementsgeld van KPN al een stukkie duurder is
Op woensdag 7 januari 2004 20:41 schreef Ronin_54 het volgende:
Ik ben 1 keer gebelt. Ik had toevallig net mijn telefoonrekening voor mijn neus."Hallo, wilt U Tele2?"
"Mevrouw. Ik kijk nu naar mijn telefoonrekening over de afgelopen 2 maanden. Wel 47 eurocent. Hoeveel kan ik bij jullie besparen? Drie eurocent?"
quote:Ik zou maar vlinkg gaan zwartwerken anders kun je die telefoon rekening nooit van je leven betalen
Op woensdag 7 januari 2004 20:41 schreef Ronin_54 het volgende:
Ik ben 1 keer gebelt. Ik had toevallig net mijn telefoonrekening voor mijn neus."Hallo, wilt U Tele2?"
quote:idd, dat is voor hem het voordeligst..
Op woensdag 7 januari 2004 20:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Ronin ==> Neem BelBudget!
als je niet meer door tele 2 gebelt wil worden moet je gewoon zeggen dat je via de kabel belt, of via belbudget, dan wordt je namelijk uit het bestand gehaald. als je dit dus niet zegt wordt je na 6 a 8 maanden weer gebelt..
Begin er niet aan! Ik kreeg na een jaar opeens een rekening van 50 euro met een brief erbij dat ze die vorig jaar vergeten zouden zijn te innen terwijl alle rekeningen gewoon klopte. (Kwam volgens hun door een fout in hun software) echter was dit geld een maand voor die rekening zonder mededeling al van me rekening geschreven!
Omdat ik niet betaalde zolang ik in overleg was met hun kreeg ik deurwaarders en alles aan de deur! Uiteindelijk met de consumentenbond opgelost na 6 maanden en na intrekken van mijn machtiging hielden ze eindelijk op. En zoveel schelen de prijzen niet tenzij je elke avond een uur naar New York belt
van bellen.com
quote:Ze geven dus eigenlijk nooit service, wat bij een foute nota erg vervelend kan zijn.
Als men via het 1601-webformulier een opmerking of klacht indient krijgt men als standaardreactie:
(quote)
Beste klant,
Uw vraag is ontvangen, wij gaan ermee aan de slag. Echter verwacht niet van ons automatisch reaktie. Het kost gewoon teveel geld om iedereen persoonlijk te gaan beantwoorden. 1601 doet alles om de kosten zo laag mogelijk te houden en daar profiteert U van...met de allerlaagste tarieven
(unquote)Dat is, alhoewel niet echt netjes, nog verdedigbaar bij redelijk onbelangrijke vragen of opmerkingen.
NIET verdedigbaar is dat men echter ook n.a.v. AANTOONBAAR TERECHTE klachten over zaken waarbij klanten onrechtmatig benadeeld werden, nooit meer iets laat horen (b.v. over in rekening gebrachte gesprekken die aantoonbaar niet tot stand kwamen).Als er meer klanten zijn met zo'n ervaring: meld die s.v.p. hier, dan kunnen we met bundeling daarvan in de hand de provider mogelijk ervan overtuigen dat daar dringend iets aan gedaan moet worden.
Nu heb ik alleen geen vaste lijn meer. Veel te duur als je nauwelijks belt, ook BelBudget.
quote:Uh
Op donderdag 8 januari 2004 09:19 schreef Megumi het volgende:
Laatste keer gezegt. Geen zin in. En vervolgens de boel opgehangen.
quote:Je krijgt echt geen rekening als je geen Tele2 meer hebt
Op donderdag 8 januari 2004 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb begrepen dat Tele2 veel valse rekeningen stuurt en ken een aantal mensen die gewoon nog rekeningen kregen, terwijl ze niet meer bij Tele2 zaten, misschien iets om in overweging te nemen!
Ik bel zelf veel internationaal en dan is DIT met afstand het voordeligste.
Op dit moment kun je via telediscount ook naar ALLE vaste nummers in Nederland bellen voor 1 cent per minuut.
En je hoeft geen abo af te sluiten, je gebruikt het alleen wanneer je zelf wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |