abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:17:44 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_16047757
Ja jullie lezen het goed!

Jullie zijn mijn laatste hoop!

Morgen krijg ik namelijk mijn stagebegeleider op bezoek en ik heb nog steeds geen passende inleiding voor mijn les. De inleiding die ik in eerste instantie had is afgekeurd omdat hij niet pakkend genoeg was.

Dus ik zoek een passende inleiding bij mijn les.

Mijn les:

Eerst leren de kleuters een liedje (Ik loop mijn eigen weggetje en zoek een zak vol pitten, als ik er een gevonden heb dan ga ik er op zitten). Vervolgens gaan ze met die pittenzakjes dus een bewegingsspel doen. Een soort stoelendans enzo.

maarja, de pakkende opening enzo...

Help me asjeblieft!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16047821
tja had je beter je best moeten doen en dr eerder aan moeten beginne he
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16047868
kop op, doe je het volgend jaar over..
...inhoud van de ten dezen betekende titel te voldoen en mitsdien aan mij blablabla bij niet voldoening aan dit bevel de rekwitant(e) zal doen overgaan tot tenuitvoerlegging van de ten deze betekende titel door alle middelen rechtens...blablabla
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:22:10 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_16047910
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:19 schreef martijntie het volgende:
tja had je beter je best moeten doen en dr eerder aan moeten beginne he
Ik iwst dat er zulke reacties zouden komen, fijn dat je er zo over denkt.

Ik kan er nu wel tegenin gaan met ik ben er wel op tijd aan begonnen en ik heb goed mijn best gedaan, maar dat zal je toch wel niet geloven nietwaar?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16047945
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik iwst dat er zulke reacties zouden komen, fijn dat je er zo over denkt.

Ik kan er nu wel tegenin gaan met ik ben er wel op tijd aan begonnen en ik heb goed mijn best gedaan, maar dat zal je toch wel niet geloven nietwaar?

OHH ok dan ist goed alleen inspitatiloos ofzo ?
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:25:39 #6
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16048026
ummm .. kun je niet iets met pitten laten zien vooraf .....
appelpitten, zonnebloempitten, kersepitten .......
Kleuters kun je héél snel leren dat je een pitje in het zand moet stoppen dat het daarna een plantje kan worden.

zoiets?

Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:25:44 #7
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16048029
goeiemorgen lieve broekpoepers en bedplassers van me!
vandaag gaan we een liedje leren wat echt totaal nergens opslaat en een spelletje wat zo slecht is dat het zelfs niet bij cash en carlo mocht.
en of jullie het nou leuk vinden of niet: jullie doen allemaal mee of ik gooi jullie weer allemaal in de kolenschuur
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:25:52 #8
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_16048038
hoi kids,

hebben jullie gezien dat het regent vandaag/ dat de zon schijnt.
Weten julie dat weer heel erg van invloed is op alles wat leeft bla bla
Als je een zaadje neemt en die begraaft in de aarde valt er regen op/ schijnt de zon erop bla bla, ik ken daar een leuk liedje over blah blah.
Nou zijn jullie de aarde en gaan tijdens het liedje het zaadje begraven bla bla

Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:25:52 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_16048039
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:23 schreef martijntie het volgende:

[..]

OHH ok dan ist goed alleen inspitatiloos ofzo ?

Nou, ik had eerst een vrij simpele inleiding dat ik gewoon zingend de klas in zou lopen, maar dat was niet pakkend genoeg.

Ik moet dus (wat ik maandag hoorde) een andere inleiding verzinnen. Maarja, ik kan dus werkelijk niets bedenken

Zo moeilijk moet het niet zijn lijkt me, maar ik weet het echt gewoon niet

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 20:25:55 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16048040
Troel, het liedje doet me denken aan Klein Duimpje, kun je daar iets mee? Ik denk verder. De inleiding is bedoeld voor de kleuters zelf toch? Een soort verhaaltje dat je eerst vertelt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:27:26 #11
58631 Braque
Stupidity is no excuse
pi_16048088
Het enige wat ik me nog wist te herinneren aan pittenzakjes op de kleuterschool, is dat ik die alleen leuk vond wanneer ze na een fikse reis door de lucht midden in 't gezicht van een random iemand kwamen
In een discussie heeft de hardste schreeuwer niet méér gelijk.
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:27:31 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_16048094
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:25 schreef Pearly het volgende:
Kleuters kun je héél snel leren dat je een pitje in het zand moet stoppen dat het daarna een plantje kan worden.

zoiets?

Kijk, dat is inderdaad wel iets ja!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Troel, het liedje doet me denken aan Klein Duimpje, kun je daar iets mee? Ik denk verder. De inleiding is bedoeld voor de kleuters zelf toch? Een soort verhaaltje dat je eerst vertelt?
Ja, het is echt een inleiding op de les ja, een leuk verhaaltje waardoor ze enthousiast worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:28:00 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_16048116
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:27 schreef Braque het volgende:
Het enige wat ik me nog wist te herinneren aan pittenzakjes op de kleuterschool, is dat ik die alleen leuk vond wanneer ze na een fikse reis door de lucht midden in 't gezicht van een random iemand kwamen
Dat is inderdaad het leukste wat je ermee kan doen... Helaas moeten de kleuters er morgen op gaan zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16048124
Nou eeeuh een verhaaltje over het pittenzakmannetje dat verdwaalt was?!

Je ziet wel weer dat ik niet met kinderen om kan gaan

woensdag 7 januari 2004 @ 20:28:36 #15
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16048140
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, ik had eerst een vrij simpele inleiding dat ik gewoon zingend de klas in zou lopen, maar dat was niet pakkend genoeg.

Koop en zooi van die plastic binnenpotjes ( zijn helemaal niet duur ) dan een zak aarde en een klein zakje zonnebloempitten bij de dierenwinkel .... en laat ze planten idd
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 20:30:12 #16
13151 crew  Rewimo
pi_16048187
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:25 schreef Pearly het volgende:

zoiets?

Misschien heel simpel dat we allemaal graag fruit eten, en dat we de pitjes meestal weggooien, maar dat je daar ook andere leuke dingen mee kunt doen. Zoals planten om er een nieuw plantje van te maken, of in zakjes stoppen om er spelletjes mee te spelen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:33:32 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_16048274
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien heel simpel dat we allemaal graag fruit eten, en dat we de pitjes meestal weggooien, maar dat je daar ook andere leuke dingen mee kunt doen. Zoals planten om er een nieuw plantje van te maken, of in zakjes stoppen om er spelletjes mee te spelen.

JA!!!!! Ik weet het!!!

We gaan het eerst over bonen enzo hebben... En dan dat sommige kinderen dat niet lekker vinden. Maar dat als je droge bonen koopt die in een pak of in een zak zitten, dat je er dan leuke dingen mee kan doen. Zo kan je er dan natuurlijk mee plakken, net zoals met macaroni, maar je kan er ook pittenzakjes van maken ja.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 20:34:29 #18
13151 crew  Rewimo
pi_16048296
Kijk, je komt er wel
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:38:24 #19
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16048405
Yep .... nououo .. moet je kijken !!! komt helemaal goed.....
Met een beetje hulp van de andere die ook met kiddo's werken .......
Samen zijn we sterk zullen we maar zegge

Niks tegen de meester zeggen hé?

woensdag 7 januari 2004 @ 20:41:31 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_16048485
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:38 schreef Pearly het volgende:
Yep .... nououo .. moet je kijken !!! komt helemaal goed.....
Met een beetje hulp van de andere die ook met kiddo's werken .......
Samen zijn we sterk zullen we maar zegge

Niks tegen de meester zeggen hé?

nee tuurlijk niet... het is een juffrouw

En godzijdank is het mijn laatste stagedag bij haar... Ik mag haar niet zo

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2004 @ 20:47:21 #21
13151 crew  Rewimo
pi_16048646
Succes morgen hoor! Het gaat je best lukken
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:48:31 #22
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16048684
Oja .. misschien vind je leuk om te weten ... ik ben groepsleidster in de kinderopvang ( 0 tot 4 jaar) ....
De voorbereidende taakjes zijn aan mij ....

Succes hé !

pi_16061860
Hee Troel,

Hoop dat alles goed gegaan is!!!
Wat vonden je kindertjes ervan en wat heb je nu precies gedaan?

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')