abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16048312
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

aan power ontbreekt het ze niet, als ik rietvaerder mag geloven, dus dat is het probleem niet.


Yamaha FJR1300

144 pk
134 Nm
top 245 km p/h
0 naar 100 in 2,9 seconden

Honda Pan European

126 pk
125 Nm
top 225 km p/h
0 naar 100 in 3,5 seconden

BMW RT1150RT

95 pk
100 Nm
top 202 km p/h
0 naar 100 in 4,1 seconden

mwoah... zijn allen niet echt langzaam, vooral de Yamaha FJR1300 niet (stoplichtsprintje kun je winnen van een R6 met die FJR )

pi_16048368
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik geef een voorbeeld van 4 motoren in een jaar, dus idd mijzelf.
Alleen PatrickM geeft elke avond ook weer een model prijs waarvan je denkt..


Kan ik er wat aan doen... ben gewoon zoekende wat voor mij een juist model is Met daarbij het probleem dat ik bijna alles op 2 wielen wel mooi vind (met uitsluiting van de BMW C-1 e.d.)

Heb overigens wel een lichtelijke voorkeur voor toersport en cruisers

[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 20:42]

pi_16048373
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik geef een voorbeeld van 4 motoren in een jaar, dus idd mijzelf.
Alleen PatrickM geeft elke avond ook weer een model prijs waarvan je denkt..


tja, ik heb echt een voorkeur voor racers. missch dat ik ooit wel een toer of een 'bandit' zal rijden maar voorlopig denk ik niet.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:36 schreef PatrickM het volgende:

Met daarbij het probleem dat ik bijna alles op 2 wielen wel mooi vind


vind ik niet echt een probleem, heb ik ook wel eigenlijk. alleen racers, die hebben het gewoon!

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-01-2004 20:44]

pi_16048495
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

vind ik niet echt een probleem


Opzich geen probleem, wel als je je gaat bedenken wat je in de toekomst voor een motor wil
Aan elk voordeel hangt weer een nadeel
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:48:14 #30
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16048669
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Opzich geen probleem, wel als je je gaat bedenken wat je in de toekomst voor een motor wil
Aan elk voordeel hangt weer een nadeel


Daarom vindt ik niet dat je echt kan zeggen dat je minimaal 2 jaar met een motor doet. That's my point.
Het aantal kilomters op een supersport moet ook niet overdreven worden, van de ZX6R heb ik een 50.000 kilometer duurtest gelezen, en die was nog als nieuw.
Maar het is idd wel iets om naar te kijken. (en ze niet teruggedraaid zijn. )
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:49:43 #31
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16048718
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:36 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Kan ik er wat aan doen... ben gewoon zoekende wat voor mij een juist model is


En dat doe ik nog steeds. Rare is dat ik ook omlaag kijk naar Kr1S, ZXR400.

Edit:ontopic.
Het KNMI voorspelt het weer nu tot en met 16 Januari.
Ongeveer half Januari kunnen we dus al een beetje plannen voor de meet.

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 21:07]

pi_16049054
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:

(en ze niet teruggedraaid zijn. )


hoe wil je dit controleren?
  woensdag 7 januari 2004 @ 21:04:43 #33
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16049161
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe wil je dit controleren?
Als je in het buitenland koopt onmogelijk. (ook niet via beschadigingen op de kabel)
In Nederland kan je de historie boven water krijgen.
Maar ik bedoelde meer hopen dat ze niet teruggedraaid zijn.
pi_16050021
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoe wil je dit controleren?


Je kan het in ieder geval enigzins controleren, door een testrit te maken, en kijken of alles nog soepel werkt (schakelen, het respons op gasgeven, of het blok wel echt mooi rond loopt (die loopt altijd mooi rond bij je eerste motor, omdat je niet beter weet ) en dergelijke). Verder is het eigenlijk niet te controleren helaas
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En dat doe ik nog steeds. Rare is dat ik ook omlaag kijk naar Kr1S, ZXR400.

Edit:ontopic.
Het KNMI voorspelt het weer nu tot en met 16 Januari.
Ongeveer half Januari kunnen we dus al een beetje plannen voor de meet.


Lijkt mij
Het is tenslotte met deze temperaturen goed te doen

en de opties qua data?

za 10, zo 11, vr 16 za 17 of zo 18 januari?

edit kalender kijken is ook een kunst

[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 21:53]

  woensdag 7 januari 2004 @ 21:44:25 #35
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16050410
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:31 schreef PatrickM het volgende:
en de opties qua data?

za 10, zo 11, za 16 of zo 17 januari?


Volgens mij werken een hoop mensen op zaterdag. In ieder geval 1. (Generalist dacht ik)
Volgens mij zijn de zondagen dan de beste optie.
pi_16050466
Okay, wie biedt zo 11 januari?
Wie biedt zo 18 januari?
  woensdag 7 januari 2004 @ 21:47:27 #37
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16050500
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoe wil je dit controleren?


Tja, en als het echt erg is: witte rook uit de uitlaat. (=olieverbruik)
Verder natuurlijk bijgeluiden uit het blok zoals ratelende of tikkende kleppen,nokkenas ketting.
Met het rijden kijken dat'ie niet uit zijn versnelling valt, alles solide werkt en aanvoelt. (niet 5'de hands gevoel)
Maar zonder compressiemeter kan je alleen maar optisch, op gehoor en met een proefrit een beetje "turven".

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 21:55]

  woensdag 7 januari 2004 @ 21:49:15 #38
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16050559
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Okay, wie biedt zo 11 januari?
Wie biedt zo 18 januari?
Ik biedt alle dagen, namelijk allen reserve i.v.m. het weer.
Amsterdammers hebben nu het eerste woord.
pi_16050571
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:35 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Yamaha FJR1300

144 pk
134 Nm
top 245 km p/h
0 naar 100 in 2,9 seconden

Honda Pan European

126 pk
125 Nm
top 225 km p/h
0 naar 100 in 3,5 seconden

BMW RT1150RT

95 pk
100 Nm
top 202 km p/h
0 naar 100 in 4,1 seconden

mwoah... zijn allen niet echt langzaam, vooral de Yamaha FJR1300 niet (stoplichtsprintje kun je winnen van een R6 met die FJR )


Ik kom misschien wel op de FJR naar de volgende meet Dan kan je pas lachen...
Zal er wel niet inzitten.. maar, pa zei, als je 10.000km heb gereden mag je een keer op de FJR rijden!
  woensdag 7 januari 2004 @ 21:51:15 #40
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16050614
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij werken een hoop mensen op zaterdag. In ieder geval 1. (Generalist dacht ik)
Volgens mij zijn de zondagen dan de beste optie.


Ik ben ook een zaterdag werker

Dus ik prefereer een zondag, onder voorbehoud dat alles ok gaat dan deze week.
Ga waarschijnlijk zondag kijken naar de motor en als het ff kan dan maandag gelijk op naam laten zetten.

Dus als alles meezit dan is het volgende week

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_16050684
Ik kan wel op zaterdag

Maar als pea4fun ook komt weet ik nog niet of ik wel kom...

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 21:58]

pi_16052253
Ik ben verliefd denk ik...
pi_16052388
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben verliefd denk ik... [afbeelding]
tis ook een beauty hoor!!!
pi_16052483
Jeps, OF een GSX-R600 hierna, OF dus een ZX6R
pi_16052622
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Check deze eens..

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/35846/1


ik blijf een zwak hebben voor beide motoren, super gewoon . en een aardig prijsje ook nog! als er maar niks mis mee is... ja, de proefritten moeten het voor mij uitmaken welke het vd 2 wordt.
pi_16052870
maarre, dit is toch ook een mooie? net als de prijs.helaas, buiten mijn budget

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-01-2004 23:01]

  woensdag 7 januari 2004 @ 22:59:18 #48
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16053118
Vraag me af hoe vele het kost om die begrenzing er uit te halen bij die duitse imports. Toch een beetje jammer van onze ooster buren.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:06:06 #49
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16053355
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:59 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe vele het kost om die begrenzing er uit te halen bij die duitse imports. Toch een beetje jammer van onze ooster buren.
Niet alle motoren hebben een begrenzing erop, gelukkig staat dat wel altijd erbij vermeld.
Meestal zijn het vrij simpele aanpassingen die je zelf ongedaan kunt maken met een beetje technische kennis. Soms moet je echter wel degelijk onderdelen vervangen i.p.v. alleen maar een begrenzer verwijderen.

Is Rietvaerder nu ineens verliefd op een Kawa ? Mr.Suzuki ??
Persoonlijk vindt ik een ZX6R mooier dan een GSX-R600.
En wat is er mis met pea4fun.

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 23:15]

  woensdag 7 januari 2004 @ 23:12:54 #50
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16053589
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is Rietvaerder nu ineens verliefd op een Kawa ? Mr.Suzuki ??


Zou wel terecht zijn, een kawa blijft natuurlijk een kawa
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')