een tijdje geleden is mijn vader getrouwd, met een marokkaanse.
alles goed en wel, de IND had de mogenlijkheid om het huwlijk af te keuren, maar dat hebben ze goedgekeurd.
Nu zijn ze dus getrouwd, en dan willen ze haar alsnog terug sturen omdat er geen geldige reden is voor haar verblijf hier in nederland
Ze moet binnen 14-28 dagen weg anders komt de politie een kijkje nemen om haar uit te zetten. ( wat ze alleen zouden lukken als ze me pa en mij doodschieten.! oftwel over onze lijken... )
Al met al de IND is lekker bezig, Iemand tips..
-edit- typo [thnx 2 CrestDem0n ]
[Dit bericht is gewijzigd door dutchmage op 07-01-2004 19:33]
en andere een procedure tegen de uitspraak starten en als dat ook niet werk dan zijn er nog programma's als vd breekijzer en willibrord.
Sta je in je recht? Als de IND het goedgekeurd heeft, waarom wordt ze dan nou toch nog eruit gegooid?
En als het aan de wouten ligt, moet je gewoon zeggen zoals het is: "Ze gaat alleen maar weg, over mijn en mijn vaders lijk", en dan een beetje gemeen kijken . Die harde hand der wet, is in dit land een beetje verzwakt (stelletjes sissys..
)
quote:een bezwaarschrift indienen kan alleen met een geldige reden, onze geldige reden hebben wij al aangegeven, en nog eens aangegeven...
Op woensdag 7 januari 2004 19:23 schreef Silencer666 het volgende:
Is er niet een of ander bezwaarschrift dat je kunt indienen? Of een kort geding of zo? Heb je contact opgenomen met een advocaat?
Overigens heeft de politie tegenwoordig pepperspray en kan je daar goed beroerd van worden. Een gasmaskertje is misschien een ideetje ter voorbereiding
Waarom?
Omdat ze geen overgangsregelingen willen treffen. Dus i.p.v. financieel verantwoordelijk voor 3 maanden *1832 euro is het financieel verantwoordelijk voor 12 maanden.. *11.000 euro. En zo nog veel meer gezeik. Probeer maar eens een stempeltje te halen bij de vreemdelingenpolitie.. die sturen je naar de IND die je naar de vreemdelingenpolitie stuurt die je naar de IND stuurt..
Het zijn echt een stelletje mongolen. Ik zou je meer vertellen maar de situaties zijn gewoon iets te persoonlijk. Dat soort zaken bespreek ik liever met kennisen in RL.
BR
EDIT: De enige tip die werkt is: NEEM EEN ADVOKAAT ANDERS KUN JE HET WEL VERGETEN.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 07-01-2004 19:31]
quote:Nee, geen idee. Ik weet neit precies wat de regels zijn. Waarschijnlijk had ze gewoon veel eerder uitgezet moeten worden. Maar ja, dat is niet gebeurd en waarschijnlijk gaan ze hun fout niet toegeven.
Op woensdag 7 januari 2004 19:22 schreef dutchmage het volgende:
144 views in 10 minuten en niemand die een idee heeft...
quote:Morgen al een gesprek met een ambtenaar van de IND, eens kijken wat die te vertellen heeft...
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef _Marcel_ het volgende:
uhm....vluchten?
en andere een procedure tegen de uitspraak starten en als dat ook niet werk dan zijn er nog programma's als vd breekijzer en willibrord.
quote:Ik denk dat je 'Marokkaanse' bedoelt.
Op woensdag 7 januari 2004 19:11 schreef dutchmage het volgende:
een tijdje geleden is mijn vader getrouwd, met een marrokaanse.
quote:de reden dat ze er uitgegooid wordt is, omdat er geen geldige reden volgens de IND is om haar hier te houden, Ondanks dat ze getrouwd is met mijn vader ( 100% nederlands ).
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik zou zeggen, ga er eens achteraan..Sta je in je recht? Als de IND het goedgekeurd heeft, waarom wordt ze dan nou toch nog eruit gegooid?
En als het aan de wouten ligt, moet je gewoon zeggen zoals het is: "Ze gaat alleen maar weg, over mijn en mijn vaders lijk", en dan een beetje gemeen kijken
. Die harde hand der wet, is in dit land een beetje verzwakt (stelletjes sissys..
)
quote:excuses...
Op woensdag 7 januari 2004 19:26 schreef CrestDem0n het volgende:[..]
Ik denk dat je 'Marokkaanse' bedoelt.
Toch belachelijk, een (goedgekeurd) huwelijk is geen reden om hier te blijven? Ze slaan gewoon door....
[Dit bericht is gewijzigd door HeyFreak op 07-01-2004 19:34]
quote:de Media komt er zoiezo bij, mocht alles uit de hand lopen....
Op woensdag 7 januari 2004 19:28 schreef HeyFreak het volgende:
advocaat, en anders de media opzoeken
quote:Waarschijnlijk zal het een verhaal zijn dat half bestaat uit: "we doen ook ons best maar jah" en voor de andere helft uit: "regels zijn regels"
Op woensdag 7 januari 2004 19:26 schreef dutchmage het volgende:[..]
Morgen al een gesprek met een ambtenaar van de IND, eens kijken wat die te vertellen heeft...
Met een advocaat maak je een stuk meer kans. Zeker als het IND procedurefouten heeft gemaakt of je grondrechten heeft geschonden en procedurefouten maken ze heel vaak bij dit soort zaken. Je hoeft het alleen maar aan te tonen en ze mag hier voor haar leven blijven!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:26 schreef Harmonius het volgende:
laat hem lekker met een Nederlandse trouwen dan
quote:dat is natuurlijk een idee...
Op woensdag 7 januari 2004 19:29 schreef Silencer666 het volgende:[..]
Waarschijnlijk zal het een verhaal zijn dat half bestaat uit: "we doen ook ons best maar jah" en voor de andere helft uit: "regels zijn regels"
Met een advocaat maak je een stuk meer kans. Zeker als het IND procedurefouten heeft gemaakt of je grondrechten heeft geschonden en procedurefouten maken ze heel vaak bij dit soort zaken. Je hoeft het alleen maar aan te tonen en ze mag hier voor haar leven blijven!
quote:helemaal met je eens, en nu zijn wij dus de dupe van die gelukszoekers. en probeer dat maar eens wijs te maken aan die IND hufters...
Op woensdag 7 januari 2004 19:31 schreef ArnoKlaassen het volgende:[..]
NEE,
als de IND vermoed dat ze het puur voor het geld doet sturen ze haar gewoon terug.
IND
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks persoonlijks maar we hebben er al veel te veel gelukszoekers lopen
vaag dat je wel mag trouwen maar dat ze dan niet hier kan blijven, moet je pa zeker naar marokko verhuizen.....raar verhaal
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:30 schreef SadKingBilly het volgende:
--edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 07-01-2004 20:05]
quote:Dat huwelijk is allang goedgekeurd, hoe kun je d'r nou nog terugsturen?
Op woensdag 7 januari 2004 19:30 schreef SadKingBilly het volgende:
--edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 07-01-2004 20:05]
quote:absoluut niet, het botert gewoon niet tussen mijn pa en een nederlandse vrouw...
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef SadKingBilly het volgende:[..]
--edit--?
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 07-01-2004 20:04]
quote:Hoezo discriminerend generaliseren?
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef SadKingBilly het volgende:
--ed--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 07-01-2004 20:04]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |