abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17038961
een brommer van 500 euro voor 275
| Foto's |
pi_17039215
Tip trouwens voor mensen die naar een kledingzaak gaan en contant betalen. Maak een deal met de verkoper dat je contant betaalt, krijg je bijna altijd wel 10% korting ofzo omdat die credit card-bedrijven een bepaalde percentage krijgen.
| Foto's |
pi_17048159
Mijn vent heeft er ook een handje van, en dan ook nog in dure zaken. Dan sta je echt voor schut.
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2004 @ 01:39:56 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_17048170
Salaris na wat onderhandelen met het 3 voudige verhoogd
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_17048259
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:20 schreef DoDoTheDwarf het volgende:
Jullie vergeten een ding: Die dealer krijgt iedere dag 10 mensen in zijn zaak die om korting vragen. Jullie doen het misschien eens in de 3 jaar, dus geloof mij nou maar: Die dealer heeft echtniet al zijn winst weg gegeven, hij kon alleen goed vertellen dat hij dat wel had gedaan (lees: hij kon goed verkopen). Denk maar niet dat als hij er geen winst meer op maakt, hij jullie nog iets wil verkopen...
Ahh weet ik wel. Mam's ex was zelf verkoper van machines
Er zat meer dan 60% onderhandelingsmarge op die machines, afhankelijk van wie de client was, kreeg hij een andere prijs verteld.

Maar het gaat er om dat als je niet onderhandelt, je gewoon treurig veel te veel betaalt.

pi_17052318
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:53 schreef Sessy het volgende:
Maar het gaat er om dat als je niet onderhandelt, je gewoon treurig veel te veel betaalt.
Maar ja, je leest in dit topic wel, dat behoorlijk wat mensen liever te veel betalen, dan dat ze zich verlagen tot onderhandelen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_17054297
quote:
Afdingen, (hoe) doe jij dat?
Niet...
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
  zondag 15 februari 2004 @ 17:27:43 #83
27611 The_Dogfather
It's good to be bad
pi_17199057
HEUJ daar gaan we weer vorige week twee grote inloop kasten van 10 mile naar 5 mile per stuk in een koop en ca$h t gaat weer goed

edit:moet echt leren spelle

HERE I AM, WHAT ARE YOUR OTHER 2 WISHES
pi_17200679
Ben ook van plan dat meer te gaan doen, vooral bij kleine zaakjes. Je moet het vooral doen op dingen waar ze gigantisch winst op maken en op dingen die weinig verkocht worden.
pi_18003758
Ik was gisteren bij Decathlon en heb nog ff geprobeerd af te dingen op een Polar WearLink borstband (voor hartslagmeter) maar ze wilden geen korting geven.

Heb het als volgt aangepakt.....
Hoi! 2 vraagjes..... heeft u soms (klein kutonderdeeltje van een paar euro) ...... ja die hebben we... oh sorry dan heb ik met mn neus gekeken dank u wel doe er daar maar eentje van.... en oh ja, die WearLink wat kost die.... hmz gewoon adviesprijs (54,95) ..... kunt u daar nog wat korting op geven.... nee doen we eigenlijk als iemand voor 200 euro spullen koopt ofzo.... hmz nou dan laat ik het bij (kutonderdeeltje van paar euro) dank u wel iig...

Had ik nou meer door moeten zeuren ('10% en ik neem 'm')? Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik echt geprobeerd heb af te dingen en ben wel van plan het vaker te doen.... goed om wat assertiviteit te trainen EN goed voor mn portemonnee....
Je moet in ieder geval wel consequent zijn... geen korting = niet kopen, daar heb ik me dus wel aan gehouden..... Meer tips? thanx
Vrijwillig gebanned
pi_18003960
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Salaris na wat onderhandelen met het 3 voudige verhoogd
Ik zou meteen ontslag nemen! Je bent al die tijd opgelicht!

Ik denk trouwens wel dat afdingen makkelijker gaat naarmate je ouder bent. Heb je toch iets meer natuurlijk overwicht enzo.
  FOK!fossiel zaterdag 27 maart 2004 @ 16:58:09 #87
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18004232
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:17 schreef rolon het volgende:
Als ik iets duurs koop, probeer ik een complementair goed er gratis bij te krijgen.

Bijvoorbeeld:
Computer -> spindeltje cd's, usb stick
Printer (trouwens niet zo duur meer tegenwoordig) -> pak papier
Dure TV -> dvdspeler

Uiteindelijk halen ze er toch al winst op, ook al krijg je iets 'gratis'
Kijk maar hoe pak je dat dan aan? Wat zeg je nou, want aan assertiviteit ontbreekt het me heus niet, maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet zeggen...
Chick on a mission
pi_18004652
Wat ik me ook afvraag... moet je bij je vaste winkels afdingen of juist bij 'vreemden' ?
Bij vreemden kun je het harder spelen, 'geen korting? prima ga ik naar een ander' bij winkels waar je vaste klant bent moet het iets subtieler lijkt me. Aan de andere kant, als vaste klant zul je ook weer eerder korting krijgen....

Nog zo iets... afdingen bij grote bedrijven of juist bij kleine.... bij een groot bedrijf is het zo dat degene die jou eventueel korting geeft niet 'zijn eigen geld weggeeft' geeft ie daardoor eerder korting of juist niet?
Vrijwillig gebanned
pi_18004978
Ik durf eigenlijk alleen in Turkije of zo af te dingen .
Daar lukt het wél

Verder mail ik ook vaak mensen die op Ebay veel van dezelfde dingen verkopen, zo heb ik een aantal hele leuke kledingstukken gekocht voor (vergeleken met de winkelprijzen hier) een prikkie ( en nog échte spullen ook, die hier in de winkel boven de 200 euro zijn of zo).

Ik moet het ook eens gaan proberen in de winkel denk ik..
Maar ik schaam me dan zo

Ik heb een keer in een parfumerie korting proberen af te troggelen omdat ik er best wel veel spullen kocht, zei die griet dat ik eerst een kortingskaart moest hebben om 10% korting te krijgen

Trut.
Что было, то прошло..
pi_18005031
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:26 schreef MartinusMagnus het volgende:

Nog zo iets... afdingen bij grote bedrijven of juist bij kleine.... bij een groot bedrijf is het zo dat degene die jou eventueel korting geeft niet 'zijn eigen geld weggeeft' geeft ie daardoor eerder korting of juist niet?
Nou, ik denk niet dat je bij de Hema of zo kan afdingen

Maar bij de Bijenkorf kan het wél, mijn moeder wilde een trui van Esprit of zo kopen, die was iets van 70 euro en er zat een haakje oid ( aan de binnenkant ).
En toen kreeg ze toch 15 % korting !!

Ik heb er niet naast gestaan, dus ik weet niet precies wat ze allemaal zei ... Jammer.
Misschien toch vaker met mama winkelen
Что было, то прошло..
  woensdag 31 maart 2004 @ 19:03:29 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18089471
I did it again....

Zonnebril 33 euro.
Echt super! Precies (of eigenlijk nog beter dan) wat ik zocht.
Maar een miniem krasje op een glas.
Helaas, geen ander exemplaar meer.
Ik mocht hem meenemen voor 25 euro.
"Goh, ik dacht zelf aan de halve prijs."
Dus 16 euro.

Yes!
  woensdag 31 maart 2004 @ 19:08:42 #92
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_18089584
ik zag laatst een leuk truitje maar ik vond t toch eigenlijk best duur.....dus is gewoon een knoopje eraf getrokken,verder geen beschadigingen en gewoon gezegd dat ik wel wat van de prijs af wou he....oke ik kreeg dan wel maar 12,50 korting maar ja voor een knoopje .....thuis gewoon weer ut knoopje erop gezet,want t knoopje had ik nog in m,n zak whahaha
Welkom in Limburg....wat un geveul
  woensdag 31 maart 2004 @ 19:15:45 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18089730
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 19:08 schreef Miss_mini het volgende:
ik zag laatst een leuk truitje maar ik vond t toch eigenlijk best duur.....dus is gewoon een knoopje eraf getrokken
Dit telt niet als afdingen.
Open zelf maar een "Hoe saboteer jij?"-topic.
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:01:07 #94
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_18092238
Afdingen:

Op bulk inkopen;
op markten;
op dure dingen;
op tweedehands dingen;
op plichten.

Opdingen;

Op salaris;
op vakantiedagen;
op verkopen;
op rechten;

Je bent een f*cking deurmat als je niet voor jezelf opkomt! Mensen die niet vragen worden overgeslagen!
reset
pi_18092294
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:18 schreef JoeBlack2k het volgende:
afdingen vind ik pauper

heb je geen geld ofzo ? zwerver

helemaal bij een pc. doen ze bij mij ook altijd.. alsof ik korting krijg bij de A.H
helemaal me eens
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:29:52 #96
55583 Brrrs
Bloggen is mooi
pi_18093015
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:40 schreef Moody het volgende:
ik wil mijn Whopper Menu altijd voor 3 euro...
lukt niet altijd helaas
Bij sommiige vestigingen van BK doen ze niet mee met de landelijke acties; tijdje terug:
Spotje op de radio: twee Whopper Jr voor 2,50 (ofzo)
Lekkere trek dus besteld; moest ik E 6,00 afrekenen, toen ik de kassadame op die actie wees, kreeg ik die korting toch.

Bij witgoed zit er standaard 10% onderhandelingsruimte op het produkt, houd je je mond, krijg je geen korting, vraag je er wel om, dan heb je snel wat verdient.
EURO of EYPO het is toch gewoon monopoliegeld. http://attu.blogspot.com
pi_18098872
witgoed, wat is dat?
pi_18099224
quote:
Op donderdag 1 april 2004 01:48 schreef Sessy het volgende:
witgoed, wat is dat?
Witgoed zijn de "witte" huishoudelijke apparaten: koelkasten, wasmachines e.d..
In tegenstelling tot bruingoed: televisies, radio´s e.d.
pi_18099326
quote:
Op donderdag 1 april 2004 02:30 schreef Gajus het volgende:

[..]

Witgoed zijn de "witte" huishoudelijke apparaten: koelkasten, wasmachines e.d..
In tegenstelling tot bruingoed: televisies, radio´s e.d.
en zwartgoed zijn zwarte slipjes,zwartwerkers en dubbel zoute drop
iedereen wil naar de hemel maar niemand wil er dood
pi_18099335
Hee deze bestaat nog
| Foto's |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')