quote:Ahh weet ik wel. Mam's ex was zelf verkoper van machines
Op dinsdag 3 februari 2004 02:20 schreef DoDoTheDwarf het volgende:
Jullie vergeten een ding: Die dealer krijgt iedere dag 10 mensen in zijn zaak die om korting vragen. Jullie doen het misschien eens in de 3 jaar, dus geloof mij nou maar: Die dealer heeft echtniet al zijn winst weg gegeven, hij kon alleen goed vertellen dat hij dat wel had gedaan (lees: hij kon goed verkopen). Denk maar niet dat als hij er geen winst meer op maakt, hij jullie nog iets wil verkopen...
Maar het gaat er om dat als je niet onderhandelt, je gewoon treurig veel te veel betaalt.
quote:Maar ja, je leest in dit topic wel, dat behoorlijk wat mensen liever te veel betalen, dan dat ze zich verlagen tot onderhandelen.
Op dinsdag 10 februari 2004 01:53 schreef Sessy het volgende:
Maar het gaat er om dat als je niet onderhandelt, je gewoon treurig veel te veel betaalt.
quote:Niet...
Afdingen, (hoe) doe jij dat?
edit:moet echt leren spelle
Ik zou meteen ontslag nemen! Je bent al die tijd opgelicht!quote:Op dinsdag 10 februari 2004 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Salaris na wat onderhandelen met het 3 voudige verhoogd
Kijk maar hoe pak je dat dan aan? Wat zeg je nou, want aan assertiviteit ontbreekt het me heus niet, maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet zeggen...quote:Op woensdag 7 januari 2004 19:17 schreef rolon het volgende:
Als ik iets duurs koop, probeer ik een complementair goed er gratis bij te krijgen.
Bijvoorbeeld:
Computer -> spindeltje cd's, usb stick
Printer (trouwens niet zo duur meer tegenwoordig) -> pak papier
Dure TV -> dvdspeler
Uiteindelijk halen ze er toch al winst op, ook al krijg je iets 'gratis'
Nou, ik denk niet dat je bij de Hema of zo kan afdingenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:26 schreef MartinusMagnus het volgende:
Nog zo iets... afdingen bij grote bedrijven of juist bij kleine.... bij een groot bedrijf is het zo dat degene die jou eventueel korting geeft niet 'zijn eigen geld weggeeft' geeft ie daardoor eerder korting of juist niet?
Dit telt niet als afdingen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:08 schreef Miss_mini het volgende:
ik zag laatst een leuk truitje maar ik vond t toch eigenlijk best duur.....dus is gewoon een knoopje eraf getrokken
helemaal me eensquote:Op woensdag 7 januari 2004 19:18 schreef JoeBlack2k het volgende:
afdingen vind ik pauper
heb je geen geld ofzo ? zwerver
helemaal bij een pc. doen ze bij mij ook altijd.. alsof ik korting krijg bij de A.H
Bij sommiige vestigingen van BK doen ze niet mee met de landelijke acties; tijdje terug:quote:Op woensdag 7 januari 2004 21:40 schreef Moody het volgende:
ik wil mijn Whopper Menu altijd voor 3 euro...
lukt niet altijd helaas
Witgoed zijn de "witte" huishoudelijke apparaten: koelkasten, wasmachines e.d..quote:Op donderdag 1 april 2004 01:48 schreef Sessy het volgende:
witgoed, wat is dat?
en zwartgoed zijn zwarte slipjes,zwartwerkers en dubbel zoute dropquote:Op donderdag 1 april 2004 02:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
Witgoed zijn de "witte" huishoudelijke apparaten: koelkasten, wasmachines e.d..
In tegenstelling tot bruingoed: televisies, radio´s e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |