quote:Kan je geen gespecificeerde telefoonrekening opvragen en de tijd opzoeken dat ze je gebeld hebben dat je auto klaar was?
Op woensdag 7 januari 2004 18:55 schreef Abonides het volgende:
's-Ochtends om ongeveer 08:00 uur heb ik de auto gebracht en ongeveer om 15:30 uur gehaald...Is het weleens iemand overkomen dat je 's-ochtends je auto naar een garage bracht voor een grote beurt en deze dan al voor 13:30 uur terug hebt gehad?????
quote:Het hele punt was dat hij nog steeds bekeuringen binnenkrijgt, en telkens opnieuw bezwaarschrift etc moet indienen.
Op woensdag 7 januari 2004 19:07 schreef apophis4u het volgende:[..]
Het is niet zo moeilijk aan te tonen dat iemand met valse platen rijdt, aangezien de kans nihil is dat hij ook met dezelfde auto rondrijdt. De kentekenplaten staan als het goed is geregistreerd bij een type auto en anders kan jij met de foto van je eigen auto wel aantonen dat die foto die geflitst is niet van jou is.
En anders.. ja, bezwaar aantekenen. Heb je überhaupt mensen die kunnen bevestigen dat je toen niet in de auto zat?
quote:Och, die bezwaarschriften kan je alvast in 10voud klaarleggen en telkens fotokopietjes erbij.
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Het hele punt was dat hij nog steeds bekeuringen binnenkrijgt, en telkens opnieuw bezwaarschrift etc moet indienen.
Of natuurlijk een andere auto nemen En niet vertellen natuurlijk dat die ander dan valse bekeuringen gaat krijgen
ik heb ook al meerdere situaties meegemaakt waarbij ik glashard kon aantonen dat de bekeuring niet klopte, maar dan kreeg je gewoon geen antwoord, maar wel meer aanmaningen. Of het bezwaar wordt zonder reden ongegrond verklaard.
quote:Nee. Een groen kenteken is voor auto's uit de handelsvoorraad van de dealer of verkoper, dit kunnen dus ook gebruikte auto's zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 19:06 schreef SoNoS het volgende:[..]
Wel ? Ik dacht dat het alleen voor nieuwe autos was, die nog niet op kenteken geregisteerd staan.
quote:Das een heel goed idee...
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef apophis4u het volgende:[..]
Kan je geen gespecificeerde telefoonrekening opvragen en de tijd opzoeken dat ze je gebeld hebben dat je auto klaar was?
Morgen bel ik ook de leasemaatschappij... als ze uurloon doorberekenen aan de leasemaatschappij, dan ben ik er ook vanaf... dat is wel te achterhalen.
quote:Hoe weet je zeker dat niet iemand anders met hetzelfde kenteken rondrijdt? Als dat zo is kun je de foto's opvragen.
Op woensdag 7 januari 2004 18:49 schreef Abonides het volgende:
De overtreding is om 13:47 uur geconstateerd... een tijd dat ik mijn auto nog niet had opgehaald... Ik ben er dus echt 100% zeker van dat ze bij de garage er veelste hard mee hebben gereden... maar hoe bewijs ik dit???
quote:Het is nog geen kilometer van de garage geconstateert... dat zou wel een gruwelijke toeval zijn
Op woensdag 7 januari 2004 19:59 schreef SurfDude het volgende:[..]
Hoe weet je zeker dat niet iemand anders met hetzelfde kenteken rondrijdt? Als dat zo is kun je de foto's opvragen.
quote:Ik heb een leaseauto en heb geen bon gekregen... wel een lijstje wat ze hebben gedaan. De bon gaat naar de lease maatschappij.
Op woensdag 7 januari 2004 21:25 schreef Duna het volgende:
mijn auto heeft ook een grote beurt gehad vorige week en de tijden staan bij mij op de bon. Je kan het zekers te weten bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |