abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16045583
Mwoah waarschijnlijk wil de garage jou graag als klant houden en zullen ze die 92 euri gewoon lappen. Zij kunnen ook zien dat ze toen een grote beurt hebben uitgevoerd, dus zal het allemaal snel worden opgelost.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_16045622
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:55 schreef Abonides het volgende:
's-Ochtends om ongeveer 08:00 uur heb ik de auto gebracht en ongeveer om 15:30 uur gehaald...

Is het weleens iemand overkomen dat je 's-ochtends je auto naar een garage bracht voor een grote beurt en deze dan al voor 13:30 uur terug hebt gehad?????

Kan je geen gespecificeerde telefoonrekening opvragen en de tijd opzoeken dat ze je gebeld hebben dat je auto klaar was?
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_16045632
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:07 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk aan te tonen dat iemand met valse platen rijdt, aangezien de kans nihil is dat hij ook met dezelfde auto rondrijdt. De kentekenplaten staan als het goed is geregistreerd bij een type auto en anders kan jij met de foto van je eigen auto wel aantonen dat die foto die geflitst is niet van jou is.

Het hele punt was dat hij nog steeds bekeuringen binnenkrijgt, en telkens opnieuw bezwaarschrift etc moet indienen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:09:56 #29
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_16045645
idd... gewoon langs de garage gaan en vragen... Zeker met een lease-bak, wat goede klanten zijn volgens mij, zullen ze hun fout toch wel inzien...

En anders.. ja, bezwaar aantekenen. Heb je überhaupt mensen die kunnen bevestigen dat je toen niet in de auto zat?

Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
pi_16045705
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Het hele punt was dat hij nog steeds bekeuringen binnenkrijgt, en telkens opnieuw bezwaarschrift etc moet indienen.

Och, die bezwaarschriften kan je alvast in 10voud klaarleggen en telkens fotokopietjes erbij.

Of natuurlijk een andere auto nemen En niet vertellen natuurlijk dat die ander dan valse bekeuringen gaat krijgen

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_16045713
je gelijk halen is niet zo moeilijk, alleen gelijk krijgen wordt lastig

ik heb ook al meerdere situaties meegemaakt waarbij ik glashard kon aantonen dat de bekeuring niet klopte, maar dan kreeg je gewoon geen antwoord, maar wel meer aanmaningen. Of het bezwaar wordt zonder reden ongegrond verklaard.

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_16045939
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:06 schreef SoNoS het volgende:

[..]

Wel ? Ik dacht dat het alleen voor nieuwe autos was, die nog niet op kenteken geregisteerd staan.

Nee. Een groen kenteken is voor auto's uit de handelsvoorraad van de dealer of verkoper, dit kunnen dus ook gebruikte auto's zijn.
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:25:28 #33
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_16046144
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:09 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Kan je geen gespecificeerde telefoonrekening opvragen en de tijd opzoeken dat ze je gebeld hebben dat je auto klaar was?

Das een heel goed idee...

Morgen bel ik ook de leasemaatschappij... als ze uurloon doorberekenen aan de leasemaatschappij, dan ben ik er ook vanaf... dat is wel te achterhalen.

Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:59:55 #34
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_16047191
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:49 schreef Abonides het volgende:
De overtreding is om 13:47 uur geconstateerd... een tijd dat ik mijn auto nog niet had opgehaald... Ik ben er dus echt 100% zeker van dat ze bij de garage er veelste hard mee hebben gereden... maar hoe bewijs ik dit???
Hoe weet je zeker dat niet iemand anders met hetzelfde kenteken rondrijdt? Als dat zo is kun je de foto's opvragen.
  woensdag 7 januari 2004 @ 20:23:06 #35
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_16047946
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:59 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat niet iemand anders met hetzelfde kenteken rondrijdt? Als dat zo is kun je de foto's opvragen.

Het is nog geen kilometer van de garage geconstateert... dat zou wel een gruwelijke toeval zijn
  woensdag 7 januari 2004 @ 21:25:09 #36
61288 Duna
Still Going Strong
pi_16049810
mijn auto heeft ook een grote beurt gehad vorige week en de tijden staan bij mij op de bon. Je kan het zekers te weten bewijzen.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  woensdag 7 januari 2004 @ 21:27:27 #37
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_16049899
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:25 schreef Duna het volgende:
mijn auto heeft ook een grote beurt gehad vorige week en de tijden staan bij mij op de bon. Je kan het zekers te weten bewijzen.
Ik heb een leaseauto en heb geen bon gekregen... wel een lijstje wat ze hebben gedaan. De bon gaat naar de lease maatschappij.
  donderdag 8 januari 2004 @ 12:39:06 #38
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_16064208
Ik heb de leasemaatschappij kunnen bereiken. Ook zij hebben in hun dbase staan dat mijn auto op 5 dec 2003 bij de garage stond. Ik kan de boete gewoon terug naar de leasemaatschappij sturen en zij handelen het dan voor mij af...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')