quote:Wat is er dan alfabetisch aan de letters in het woord 'orde' en 'vogel'? Ik zie het echt niet, sorry.
Op donderdag 8 januari 2004 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
De letters van het woord orde of het woord vogel staat IN "alfabetische volgorde", de letters van het woord copy staan "op" alfabetische volgorde. (Dit is grammaticaal misschien verkeerd, maar zo wordt het hier bedoeld.)
quote:We kunnen hier niet bij "spoileren" aangezien de letters P en N niet in "alfabetische volgorde" staan.
Op donderdag 8 januari 2004 11:52 schreef Jaggunsu het volgende:[..]
Wat is er dan alfabetisch aan de letters in het woord 'orde' en 'vogel'? Ik zie het echt niet, sorry.
Ik ben echt te dom om te poepen, dus spoil het antwoord maar dan kan ik eindelijk verder met 2.2...plz
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:15 schreef Jappie het volgende:[..]
We kunnen hier niet bij "spoileren" aangezien de letters P en N niet in "alfabetische volgorde" staan.
quote:Kijk, ik leg het 1 keer uit:
Op donderdag 8 januari 2004 12:59 schreef Jaggunsu het volgende:[..]
![]()
quote:Ik versta er geen bloemkolen van
Op woensdag 7 januari 2004 19:38 schreef Capaja het volgende:[..]
je moet proberen dat sokkeltje los te laten en nadenken wat het beeldje voorstelt
Cap ook op MSN te vinden
[Dit bericht is gewijzigd door Zaphira op 08-01-2004 13:35]
Ook op msn
Ik heb de tekst in openbaringen gevonden wat mij tot het grauwe paard leidde met daarop "de dood". Bij mijn weten heet dat figuur "magere hein" wat dus zou leiden tot hein.
Waar ga ik de fout in ??
quote:Damned...wil je geloven dat ik daar in eerste instantie aan heb zitten denken, maar dat ik die gedacht weer van me af heb gezet op het moment dat ik ergens de tip las dat het met google het makkelijkst te vinden zou zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 14:19 schreef s10eke het volgende:
Je zit te ver in het boek voorin beginnen. Wat was de allereerste moord ooit ?
Thanks..
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 08-01-2004 14:36]
quote:Ik probeerde je een mailtje te sturen, maar ik kreeg het undelivered terug
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef s10eke het volgende:
Wie maakt er in zijn stukjes wel eens gebruik van bloemkolen, fluitketels en weet ik veel wat nog meer. Dan is hij niet zichzelf maar juist door die vreemde dingen een vreemd iets.Ook op msn
zara@pandora.be
thx!
quote:jaaa! over deze heb ik gisteravond ook 2 uur gedaan. ik bleef googlen idd!
Op donderdag 8 januari 2004 14:30 schreef Jappie het volgende:[..]
Damned...wil je geloven dat ik daar in eerste instantie aan heb zitten denken, maar dat ik die gedacht weer van me af heb gezet op het moment dat ik ergens de tip las dat het met google het makkelijkst te vinden zou zijn.
Thanks..
quote:Dat is bijna niet mogelijk.....als je het eerste gedeelte goed hebt dan moet je het zien. Je tweede woordje hoort dan namelijk bij het vierde woordje.
Op donderdag 8 januari 2004 16:17 schreef Zaphira het volgende:
4.2 Het eerste deel denk ik te hebben, maar hoe 'vertaal' je die 'van' op z'n kant???
quote:mail is on its way...please remove this message as quickly as possible....
Op donderdag 8 januari 2004 16:45 schreef Zaphira het volgende:
-knip-
Wie heeft er nog een hint?
quote:De elementen al eens bestudeert?
Op donderdag 8 januari 2004 19:05 schreef josja het volgende:
Ik zit vast bij 3.7... Ben me al aan het verdiepen in de wereld der chemie maar ik kom er niet uit.Wie heeft er nog een hint?
quote:Damn.. thanks
Op donderdag 8 januari 2004 19:19 schreef Zaphira het volgende:[..]
De elementen al eens bestudeert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |