Ik vraag me af hoe dat bij de megapool zit, ik kan op hun site namelijk niets vinden, en op de kassabon staat ook niets.
quote:hij staat niet meer in mn msn (kut)
Op woensdag 7 januari 2004 18:13 schreef Cynic het volgende:
PP is megapooler, die weet het vast
quote:Alleen bij een gebrek/defect heb je RECHT op reparatie of teruggave. Bij spijt is het een GUNST van de winkelier of hij er wel of niet aan mee wil werken.
Op woensdag 7 januari 2004 18:12 schreef amaranta het volgende:
Als je iets hebt gekocht, en je hebt het volledige bedrag betaald. Maar je ziet achteraf toch af van de koop (omdat je bijv bij de concurrent een leukere hebt gezien (maar dat zeg je er natuurlijk niet bij). Krijg je dan altijd je geld terug?Ik vraag me af hoe dat bij de megapool zit, ik kan op hun site namelijk niets vinden, en op de kassabon staat ook niets.
quote:dat heb ik gelezen ja
Op woensdag 7 januari 2004 18:17 schreef Essebes het volgende:[..]
Alleen bij een gebrek/defect heb je RECHT op reparatie of teruggave. Bij spijt is het een GUNST van de winkelier of hij er wel of niet aan mee wil werken.
quote:Sorrie, geen ervaring met Megapool.
Op woensdag 7 januari 2004 18:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen ja
maar ik wil weten wat de megapool hierover te zeggen heeft
PS, zei de verkooper niet van binnen 3 dagen nemen wj het nog terug ? of moet je wat anders nemen in de zelfde prijsklasse ?
quote:je kan het altijd terug brengen binne 8 dagen dus ja ook je geld terug mits in orginele verpakking enz enz na die tijd natuurlijk kan je het vergeten
Als je iets hebt gekocht, en je hebt het volledige bedrag betaald. Maar je ziet achteraf toch af van de koop (omdat je bijv bij de concurrent een leukere hebt gezien (maar dat zeg je er natuurlijk niet bij). Krijg je dan altijd je geld terug?Ik vraag me af hoe dat bij de megapool zit, ik kan op hun site namelijk niets vinden, en op de kassabon staat ook niets.
[Dit bericht is gewijzigd door martijntie op 07-01-2004 18:27]
quote:ja die vent wilde een duurdere aansmeren ( een wasmachine dus)
Op woensdag 7 januari 2004 18:22 schreef Troel het volgende:
Het was samen met je ouders een kado voor je broer, maar toevallig had ie er zelf ook eentje gekocht?
we hadden overigens de laatste dus het winkelmodel
hij staat daar nog in de winkel en wordt over 2 weken bezorgd
quote:er is geen sprake van een verpakking
Op woensdag 7 januari 2004 18:20 schreef martijntie het volgende:[..]
je kan het altijd terug brengen binne 8 dagen dus ja ook je geld terug mits in orginele verpakking enz enz na die tijd natuurlijk kan je het vergeten
quote:lekker afzeggen dan zeggen dat je slechte verhalen over dat model hebt gelezen op internet
Op woensdag 7 januari 2004 18:24 schreef amaranta het volgende:[..]
ja die vent wilde een duurdere aansmeren ( een wasmachine dus)
maar wij zijn voor de goedkope gegaan
toen zijn we voor de grap naar de it's gegaan, en daar had je dus zo'n dure die nu in de aanbieding was...
dus achteraf balen, omdat die andere dus veel gaver iswe hadden overigens de laatste dus het winkelmodel
hij staat daar nog in de winkel en wordt over 2 weken bezorgd
quote:ik heb het ook wel eens meegemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Beurlap op 07-01-2004 18:33]
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 07-01-2004 18:35]
quote:omdat de winkel nu dicht is
Op woensdag 7 januari 2004 18:27 schreef Beurlap het volgende:
..Waarom ga je dit hier vragen?? Je moet het gewoon proberen, anders kom je er nooit achter. Bij dezelfde keten kunnen er best verschillen per filiaal zijn, ookal zou dat eigenlijk niet mogen..
quote:morgen proberen dan
Op woensdag 7 januari 2004 18:29 schreef amaranta het volgende:[..]
omdat de winkel nu dicht is
quote:
quote:ja maar deze was echt spotgoedkoop
Op woensdag 7 januari 2004 18:29 schreef DJKoster het volgende:
Je kunt voortaan ook naar meerdere winkels gaan voordat je een aankoop doet..
En omdat het de laatste is zullen ze wel eens moeilijk kunnen doen..
quote:Oy!
Op woensdag 7 januari 2004 18:13 schreef Cynic het volgende:
PP is megapooler, die weet het vast
quote:kan ikhet niet via jou spelen?
Op woensdag 7 januari 2004 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
Oy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |