abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17679260
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:02 schreef yootje het volgende:
Op de officiële site zie ik geen 0.307
Ik wel :-) via sourgeforce

http://sourceforge.net/pr(...)287&package_id=70036
Will I make it back to shore? Or drift into the unknown
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:07:56 #77
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17679279
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:02 schreef yootje het volgende:
Op de officiële site zie ik geen 0.307
Ik zie de release in ieder geval wel bij de update tracker van Tweakers.net

Met bovenaan deze mededeling:
quote:
Experimental release, lots and lots of core code has changed => high fatal bug probability.
Dus misschien dat dat de reden is dat hij niet makkelijk te vinden is op de officiele website.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_17679316
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:06 schreef Gele_boskikker het volgende:

[..]

Ik wel :-) via sourgeforce

http://sourceforge.net/pr(...)287&package_id=70036
Idd, gek dat ze hem niet op hun site hebben gezet. Maar ik wacht nog maar even
pi_17679645
Ik doe het maar

http://www.revconnect.com/

Dat tooltje voor multi-sources
pi_17679710
hmmz laat maar lees de notes maar

DC++ can't resume RevConnect's unfinished downloads
porary and download directory should be set within the same drive. news server
Don't share network drive it may cause 100% cpu usage
Will I make it back to shore? Or drift into the unknown
pi_17681466
ik vind DC++ echt ver uit het beste p2p proggie wat ik ken
Blauw is de kleur van een hoop bier
  donderdag 18 maart 2004 @ 09:56:34 #82
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17795123
DC++ is een topper. Notebook mee en met 1 a 10 Mb/s donwloaden op de Uni. Zestig seconden voor een film, tien seconden voor een CD.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:26:25 #84
59732 michelz
born to drink
pi_17795640
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 01:27 schreef NietGroen het volgende:
ik vind DC++ echt ver uit het beste p2p proggie wat ik ken
cker gebruik het nou al een paar maanden met veel plezier

heeft iemand de changelog van 3.07
pi_17797501
-- 0.307 --
* Experimental release, lots and lots of core code has changed => high fatal bug probability.
* Fixed full name being displayed in user commands with submenus
* Bloom filters dramatically improve cpu efficiency on incoming searches (if you have a large share)
* Auto match results shown in status bar
* Added option to match autosearch filenames exactly to further avoid the wrong file being downloaded (default on)
* End of zlib transfer test period, semantics slightly changed ($GetTestZBlock -> $GetZBlock, $Sending changed)
* Speed increase when loading shares with many files of the same size (thanks farcry)
* Added file hashing, turn it off in advanced settings (experimental)
* Merkle trees and tiger hashing added for TTH hash support
* Compression totally rewritten, should also fix a few minor issues
* Compression (GetZBlock) and hashing (TTHSearch) is advertised to hubs through $Supports, I advise hubs to advise
its users to keep at least hashes on so that searching by hashes will work efficiently (as it's only useful if
all clients on the hub support it).
* Fixed bug where no/invalid file listing would be written if there was no disk space (the old one is used now
instead...)
* XML File lists that contain hashes if available, and support full utf-8 names (correct viewing is not guaranteed,
but download should work)
* Upgraded to zlib 1.2.1 (thanks garg)
* Extra column for hub in transfer list (thanks torgny nyblom)
* Copy nick to clipboard in transfer list (thanks torgny nyblom)
* Files starting with a '.' are no longer shared if hidden files are not shared (...unix...)
* Fixed a minor memory leak when an invalid search result is returned (exploitable minor security issue)
* Slight speedup of file list loading
* File IO rewritten (major change)
* Rollback no longer depends on buffer size
* /rebuilddb rebuilds the hash database and potentially reduces the size of the raw hash data file (also checks
its integrity)
* Ip column in transfer list (thanks cologic)
* Scrollbar for multiline messages (thanks garg)
* Fixed an issue with icon transparencies (thanks garg)
pi_17798620
ik switch steeds tussen DC++ en eMule. beide voor en nadelen. de rede dat ik weleens switch van dc++ naar emule is omdat soms ik een bestand aan het downloaden ben en na 70% is de user offline gegaan.
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:22:23 #87
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_17799195
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:59 schreef Chillmeister het volgende:
ik switch steeds tussen DC++ en eMule. beide voor en nadelen. de rede dat ik weleens switch van dc++ naar emule is omdat soms ik een bestand aan het downloaden ben en na 70% is de user offline gegaan.
Of je gaat naar je downloadlist, klikt met rechts op het bestand wat je aan het dl-en bent en gaat op zoek naar alternatieve downloadlocaties. Sowieso selecteer ik meestal meerdere users voor grote bestanden, mocht de ene dan offline gaan, dan kan de ander het overnemen.
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:24:29 #88
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17799249
DC++ gebruik ik nu ook al een tijdje, alleen de download snelheid vind ik rondweg bagger.

Zo had ik laatst eindelijk een beetje snelheid erin (30 Kb/s, dat is gewoon snel voor mij op DC++), gaat die user offline, en komt never nooit niet meer online.
Irritant.

Ga binnenkort wat andere hubs zoeken, zit nu vooral in Nederland Muziekland, Hollandse&zone en Bootcamp.

Toen ik begon had ik 4 GB geshared, nu, dankzij DC++ (en een beetje Bitorrent) +50 GB

Ondanks de lage snelheid blijf ik het gebruiken, vind het redelijk betrouwbaar wat betreft de kwaliteit van wat je binnenhaalt.
pi_17799576
grappig eerst werd je met DC++ uit alle hubs gekickt. je moest gewoon DC hebben en nu is het zelfde met DC++ mods t.o.v. DC++
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:45:52 #90
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_17799725
Als ik dit zo lees moet ik hier maar op overstappen
pi_17800908
de mensen die altijd bagger snelheden halen, of waarbij de download stopt als iemand offline gaat kunnen gewoon niet met dc++ omgaan..

beetje zoeken en je hebt altijd wel een snelle te pakken, en je je kan altijd meerdere users toevoegen zodat als er 1 offline gaat, hij gewoon verder gaat van de ander
pi_17800938
overigens zijn er nu Hashes geimplementeerd , alleen wordt het nog niet gebruikt omdat nog weinig mensen de laatste versie hebben, maar als iedereen heeft geupdate zal het zoeken naar alternatieven een stuk makkelijker gaan
pi_17801372
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
overigens zijn er nu Hashes geimplementeerd , alleen wordt het nog niet gebruikt omdat nog weinig mensen de laatste versie hebben, maar als iedereen heeft geupdate zal het zoeken naar alternatieven een stuk makkelijker gaan
dan ga ik die meteen proberen. wat wel opviel was vorig jaar toen ik internette via 100Mbit dat vaak een groepje mensen (scandinaviers meestal) mij een PC wouden aanbieden en ik voor hun ging hosten.
pi_17801486
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:04 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

dan ga ik die meteen proberen. wat wel opviel was vorig jaar toen ik internette via 100Mbit dat vaak een groepje mensen (scandinaviers meestal) mij een PC wouden aanbieden en ik voor hun ging hosten.
ja en dan krijg je een mooi kastje onder je bed

een warez ftp server runnen is erg strafbaar, maar hoe dat met een dc++ hub zit weet ik niet, je host namelijk niets zelf..
pi_17801600
owja, de filelists zijn nu ook XML, grote verbetering dus, hier een klein stukje als voorbeeld
quote:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?>
<FileListing Version="1" Generator="DC++ 0.307">
<Directory Name="mp3">
<Directory Name="Thrash Metal">
<Directory Name="Slayer">
<Directory Name="1991 - Decade Of Aggression">
<Directory Name="CD1">
<File Name="cover.jpg" Size="111495" TTH="3GLLA5NXJQXDB46GQ4EUQDL4RD3JLO4TUDK6XQQ"/>
TTH is TigerTreeHash, de hashmethode die nu wordt gebruikt

enige nadeel is dat de filelists ongeveer 2 tot 3x zo groot zijn, maargoed dat vind ik niet zo'n probleem
pi_17801667
Jammer dat DC++ bij mij niet werkt (hij download geen filelists). Ik gebruik nu ODC, dat werkt in principe hetzelfde, alleen komen er veel minder updates voor uit.

Wat betreft langzaam downloaden; DC is iets voor actieve downloaders. Je moet een beetje feeling krijgen met van wie je snel kan downloaden, welke bestanden goed zijn etc. Dan werkt het super!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_17801732
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:17 schreef Cheiron het volgende:
Jammer dat DC++ bij mij niet werkt (hij download geen filelists). Ik gebruik nu ODC, dat werkt in principe hetzelfde, alleen komen er veel minder updates voor uit.
je hebt wel de poorten goed doorgemapt e.d?
quote:
Wat betreft langzaam downloaden; DC is iets voor actieve downloaders. Je moet een beetje feeling krijgen met van wie je snel kan downloaden, welke bestanden goed zijn etc. Dan werkt het super!
precies, je moet een beetje weten hoe je het beste naar alternatieven kan zoeken, hoe je snel sources kan switchen, hoe je het dc++ makkelijk kan maken om alternatieven te vinden, etc

bij emule doet het programma en netwerk alles voor je, bij dc++ is alles meer handmatig
pi_17805889
Die nieuwe versie is echt über.. hopelijk upgrade iedereen snel, als die hashes werken is dc een enorme stap voorruit
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_17807286
wat maakt DC++ beter dan DC? heb nog namelijk een oude versie van DC in gebruik
pi_17812582
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:25 schreef Chillmeister het volgende:
wat maakt DC++ beter dan DC? heb nog namelijk een oude versie van DC in gebruik
beetje moeilijk te zeggen, ik heb de originele DC al 2 jaar ofzo niet meer gebruikt

wat ik me kan herinneren is dat de originele DC erg lomp en traag is, en een heleboel features mist tov dc++, ik zou zeggen probeer dc++ eens een maandje uit en kijk wat beter is
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')