Ik wel :-) via sourgeforcequote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:02 schreef yootje het volgende:
Op de officiële site zie ik geen 0.307
Ik zie de release in ieder geval wel bij de update tracker van Tweakers.netquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:02 schreef yootje het volgende:
Op de officiële site zie ik geen 0.307
Dus misschien dat dat de reden is dat hij niet makkelijk te vinden is op de officiele website.quote:Experimental release, lots and lots of core code has changed => high fatal bug probability.
Idd, gek dat ze hem niet op hun site hebben gezet. Maar ik wacht nog maar evenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:06 schreef Gele_boskikker het volgende:
[..]
Ik wel :-) via sourgeforce
http://sourceforge.net/pr(...)287&package_id=70036
cker gebruik het nou al een paar maanden met veel plezierquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:27 schreef NietGroen het volgende:
ik vind DC++ echt ver uit het beste p2p proggie wat ik ken
Of je gaat naar je downloadlist, klikt met rechts op het bestand wat je aan het dl-en bent en gaat op zoek naar alternatieve downloadlocaties. Sowieso selecteer ik meestal meerdere users voor grote bestanden, mocht de ene dan offline gaan, dan kan de ander het overnemen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:59 schreef Chillmeister het volgende:
ik switch steeds tussen DC++ en eMule. beide voor en nadelen. de rede dat ik weleens switch van dc++ naar emule is omdat soms ik een bestand aan het downloaden ben en na 70% is de user offline gegaan.
dan ga ik die meteen proberen. wat wel opviel was vorig jaar toen ik internette via 100Mbit dat vaak een groepje mensen (scandinaviers meestal) mij een PC wouden aanbieden en ik voor hun ging hosten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
overigens zijn er nu Hashes geimplementeerd, alleen wordt het nog niet gebruikt omdat nog weinig mensen de laatste versie hebben, maar als iedereen heeft geupdate zal het zoeken naar alternatieven een stuk makkelijker gaan
ja en dan krijg je een mooi kastje onder je bedquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
dan ga ik die meteen proberen. wat wel opviel was vorig jaar toen ik internette via 100Mbit dat vaak een groepje mensen (scandinaviers meestal) mij een PC wouden aanbieden en ik voor hun ging hosten.
TTH is TigerTreeHash, de hashmethode die nu wordt gebruiktquote:<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?>
<FileListing Version="1" Generator="DC++ 0.307">
<Directory Name="mp3">
<Directory Name="Thrash Metal">
<Directory Name="Slayer">
<Directory Name="1991 - Decade Of Aggression">
<Directory Name="CD1">
<File Name="cover.jpg" Size="111495" TTH="3GLLA5NXJQXDB46GQ4EUQDL4RD3JLO4TUDK6XQQ"/>
je hebt wel de poorten goed doorgemapt e.d?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:17 schreef Cheiron het volgende:
Jammer dat DC++ bij mij niet werkt (hij download geen filelists). Ik gebruik nu ODC, dat werkt in principe hetzelfde, alleen komen er veel minder updates voor uit.
precies, je moet een beetje weten hoe je het beste naar alternatieven kan zoeken, hoe je snel sources kan switchen, hoe je het dc++ makkelijk kan maken om alternatieven te vinden, etcquote:Wat betreft langzaam downloaden; DC is iets voor actieve downloaders. Je moet een beetje feeling krijgen met van wie je snel kan downloaden, welke bestanden goed zijn etc. Dan werkt het super!
beetje moeilijk te zeggen, ik heb de originele DC al 2 jaar ofzo niet meer gebruiktquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:25 schreef Chillmeister het volgende:
wat maakt DC++ beter dan DC? heb nog namelijk een oude versie van DC in gebruik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |