abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2004 @ 03:00:39 #51
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_17614654
Als DJ zijnde zit ik op een hub met 0-day releases..
Eerste dag dat een liedje uit is, gelijk downloadbaar..
Mega programma..
't is btw een gesloten/prive hub.
  woensdag 10 maart 2004 @ 03:19:03 #52
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_17614706
Ik zit nu op een ubergeile electrohub alleen toegankelijk voor mensen die 25+ gig electro sharen....
DC++ = heilig
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_17615487
lang leve de fakepatch (nep-share van 100gb op een hd van 40)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 10 maart 2004 @ 07:58:49 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17615545
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 07:41 schreef knuppelhout het volgende:
Dan ben je dus echt sneu bezig.
pi_17615759
DC++ is op het moment het enige programma dat ik gebruik om films etc te downloaden. Het word helemaal leuk als je een 10 mbit verbinding hebt.. dan kan je van buiten de hogescholen hanze uu enzo op deze hub.. je vind er geen downloads langzamer dan 200 kb/s
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
pi_17615782
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 07:41 schreef knuppelhout het volgende:
haha.. ze krijgen je wel te pakken...
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:37:35 #57
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17678598
Ik vind dat wij nederlanders eigenlijk niet geschikt zijn voor gebruik van dit fantastische programma; de upload van de nederlandse providers is zo dusdanig slecht dat we niet fatsoenlijk kunnen sharen; met mijn chello kom ik vaak niet boven de 7KB/s uit. De verhoudingen zijn zo slecht, want ik haal wel 180KB/s down. (Dus ik trek makkelijk 50 a 60 GB / maand naar binnen, maar kan nogal vreselijk beperkt delen met de buitenwereld.) Uiteraard ben ik wel zo hypocriet dat ik me daar niet aan stoor en gewoon lomp blijf downloaden en heel beperkt upload (ik geloof dat ik behalve m'n filelist nog nooit een compleet bestand heb kunnen uploaden, aangezien ik alleen maar bestanden van > 600 MB share)

Ik zweer bij dit programma, 100x beter als alles wat ik voorheen gebruikte.

Voor het centrale topic: Ik vind het jammer dat er geen ervaringen over hubs gedeelt mogen worden. Zonder direct naar content te verwijzen, kan je toch informatie over aantal slot openingen, download snelheid, etc. met elkaar uitwisselen. Ik ben altijd wel benieuwd naar ervaringen met mensen over hub (lists).

Maargoed, op deze manier neemt fok natuurlijk geen risico, en vind ik het al goed genoeg dat er weer over fileshare programma's gesproken mag worden.

Tot slot: Mensen die fakesharen en gepatchte DC++ gebruiken moeten openlijke banlijsten voor komende voor elke server. Die mensen moeten geweerd worden van elke vorm van fileshare netwerken.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_17678689
Ik heb ook chello wees blij dat je maar max 7 kb up hebt want bij mij trekken ze meestal wel 600+ bestanden weg met rond de 20 kb/s en daar gaat je download
Ben nu fout bezig heb nu mij upload beperkt tot 2 kb/s en blijft mijn download gewoon +/- 150 kb/s :-)
Will I make it back to shore? Or drift into the unknown
pi_17678779
Hoe regelen jullie het eigenlijk met hubs? Meestal join ik er in 1 keer een zooi, maar an een maand ofzo beginnen ze uit te vallen, en dan dump ik het hele zooitje weer, en ga weer connecten
pi_17678819
Ik connect meestal met +/_ 3 hubs 2 grote en 1 NL hub :-) en na een tijd weet je welke slecht is en die zet je weer uit je favo`s en connect je een nieuwe het is gewoon uitproberen :-).
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:48:52 #61
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17678820
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:42 schreef Gele_boskikker het volgende:
Ik heb ook chello wees blij dat je maar max 7 kb up hebt want bij mij trekken ze meestal wel 600+ bestanden weg met rond de 20 kb/s en daar gaat je download
Ben nu fout bezig heb nu mij upload beperkt tot 2 kb/s en blijft mijn download gewoon +/- 150 kb/s :-)
Dat is inderdaad fout, maar bij mij nokken mijn downloads er al mee als ik 7 KB/s upload (Dus dat is al helemaal bagger) Ik knijp mijn upload tot het niveau waarop mijn downloads goed blijven doorlopen. Als ik geen NetLimiter gebruik komen me downloads niet boven de 20KB/s uit, en vind ik dus ook het gebruik van een dergelijk programma gerechtvaardigd. (Hoewel het eigenlijk nog triester is als fakesharen, ben ik dan wel zo hypocriet dat ik het toch doe, omdat ik mijn eigen downloads belangrijker vind als de uploads van een ander) Ik wil wel sharen, en zal dat ook wel doen, maar wel onder de voorwaarde dat mijn chello sneller wordt (en dat wordt ie, dus dan zal ie op een stuk hogere snelheid worden geknepen)
pi_17678836
DC is chil!!! Ik ga meestal in 20 servers zitten ofzo en dan searchen woei p2p verbindingen ruleren!!

(p.s. ze gebreuken het ook altijd op NWD erg chil)
I used to want to take a drill to my head, Let the pain out of the hole...
Dit is niet een beeldscherm!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:50:31 #63
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17678852
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:47 schreef yootje het volgende:
Hoe regelen jullie het eigenlijk met hubs? Meestal join ik er in 1 keer een zooi, maar an een maand ofzo beginnen ze uit te vallen, en dan dump ik het hele zooitje weer, en ga weer connecten
Ik kom maar op 1 hub, die aan al mijn wensen voldoet: Heel veel open slots, snelle verbindingen, metal en films. Maar voornamelijk voor producten van nederlandse bodem zoek ik nog een goede hub, maar die kan ik dus mooi niet vinden.
pi_17678925
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Gele_boskikker het volgende:
Ik connect meestal met +/_ 3 hubs 2 grote en 1 NL hub :-) en na een tijd weet je welke slecht is en die zet je weer uit je favo`s en connect je een nieuwe het is gewoon uitproberen :-).
Heb er meestal eens stuk of 10 aanstaan
pi_17678947
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Dat is inderdaad fout, maar bij mij nokken mijn downloads er al mee als ik 7 KB/s upload (Dus dat is al helemaal bagger) Ik knijp mijn upload tot het niveau waarop mijn downloads goed blijven doorlopen. Als ik geen NetLimiter gebruik komen me downloads niet boven de 20KB/s uit, en vind ik dus ook het gebruik van een dergelijk programma gerechtvaardigd. (Hoewel het eigenlijk nog triester is als fakesharen, ben ik dan wel zo hypocriet dat ik het toch doe, omdat ik mijn eigen downloads belangrijker vind als de uploads van een ander) Ik wil wel sharen, en zal dat ook wel doen, maar wel onder de voorwaarde dat mijn chello sneller wordt (en dat wordt ie, dus dan zal ie op een stuk hogere snelheid worden geknepen)
Het is slecht maar als die ander iets aan het downen is van mij en het is een NL`er, dan zal ik wanneer hij/zij het vraagt de upload wel omhoog gooien.

Dc++ is echt een superprogramma maar wat vinden jullie van 3.06? ik vindt het leuk dat je het aantal gedownd ziet maar voor de rest vind ik 2.06 vele malen sneller en beter :-)
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:54:00 #66
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17678976
En trouwens, ik heb een vraagje over de public hublist (ik hoef geen adressen of iets dergelijks ..) Maar als ik de public hublist download krijg ik voornamelijk zweedse servers op de lijst. Komt dit omdat DC++ voornamelijk groot is in zweden? Komt dit omdat die specifieke list voornamelijk zweedse servers er op heeft staan? Zou het elders downloaden van een public hublist ook meer mogelijkheden geven kwa keuzes in hubs en herkomsten van de hubs?
pi_17679028
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:54 schreef Afwezig het volgende:
En trouwens, ik heb een vraagje over de public hublist (ik hoef geen adressen of iets dergelijks ..) Maar als ik de public hublist download krijg ik voornamelijk zweedse servers op de lijst. Komt dit omdat DC++ voornamelijk groot is in zweden? Komt dit omdat die specifieke list voornamelijk zweedse servers er op heeft staan? Zou het elders downloaden van een public hublist ook meer mogelijkheden geven kwa keuzes in hubs en herkomsten van de hubs?
Ik denk dat het toeval is
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:56:42 #68
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17679047
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Gele_boskikker het volgende:

[..]

Het is slecht maar als die ander iets aan het downen is van mij en het is een NL`er, dan zal ik wanneer hij/zij het vraagt de upload wel omhoog gooien.

Dc++ is echt een superprogramma maar wat vinden jullie van 3.06? ik vindt het leuk dat je het aantal gedownd ziet maar voor de rest vind ik 2.06 vele malen sneller en beter :-)
Ik ben ingestapt op 0.305, maar stoor me niet aan de snelheid van het programma, de search etc. Er is trouwens heel recent een 0.307 uit gekomen, volgens de changelog zou die een stuk sneller moeten zijn, maar iemand al ervaringen? (Ik ben uitermate tevreden met 0.306, en ga deze voorlopig even niet vervangen )
pi_17679052
ik krijg ongeveer 20.000 hubs en ik schrik ze dan ff op naam druk op D en zoek dan naar dutch
I used to want to take a drill to my head, Let the pain out of the hole...
Dit is niet een beeldscherm!
pi_17679121
zoek op holland das vele malen beter

hmmz ga zo ff op zoek naar 3.07 ff kijken of dat wat is :-)

Ik krijg ook heel veel zweedse hubs maar dat kan je aanpassen (nieuwe hublist downen) maar die zweedse gasten hebben wel vaak goede verbindingen heb ik gemerkt.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:00:08 #71
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17679139
Ik kreeg trouwens via tweakers.net een link naar een utility voor DC++ waarmee je multi sourcing zou kunnen enablen (waar ik overgens op tegen ben). Ik weet niet of deze gepost mag worden? Misschien dat er mensen met interesse zijn
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:01:26 #72
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17679159
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:59 schreef Gele_boskikker het volgende:
zoek op holland das vele malen beter

hmmz ga zo ff op zoek naar 3.07 ff kijken of dat wat is :-)

Ik krijg ook heel veel zweedse hubs maar dat kan je aanpassen (nieuwe hublist downen) maar die zweedse gasten hebben wel vaak goede verbindingen heb ik gemerkt.
Vandaar ook mijn opmerking in mijn eerste post, de gemiddelde nederlandse gebruiker is DC++ haast niet waardig vanwege de upload. Die zweden liggen ver ver voor op dat gebied.
pi_17679160
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:00 schreef Afwezig het volgende:
Ik kreeg trouwens via tweakers.net een link naar een utility voor DC++ waarmee je multi sourcing zou kunnen enablen (waar ik overgens op tegen ben). Ik weet niet of deze gepost mag worden? Misschien dat er mensen met interesse zijn
HmmZ ik weet ook niet of het mag maar ik heb wel interesse mail me op denz@mailrond.glx.nl
pi_17679172
Op de officiële site zie ik geen 0.307
pi_17679193
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:00 schreef Afwezig het volgende:
Als het op t.net mag, mag het hier denk ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')