Dan ben je dus echt sneu bezig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:41 schreef knuppelhout het volgende:
lang leve de fakepatch (nep-share van 100gb op een hd van 40)
haha.. ze krijgen je wel te pakken...quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:41 schreef knuppelhout het volgende:
lang leve de fakepatch (nep-share van 100gb op een hd van 40)
Dat is inderdaad fout, maar bij mij nokken mijn downloads er al mee als ik 7 KB/s upload (Dus dat is al helemaal bagger) Ik knijp mijn upload tot het niveau waarop mijn downloads goed blijven doorlopen. Als ik geen NetLimiter gebruik komen me downloads niet boven de 20KB/s uit, en vind ik dus ook het gebruik van een dergelijk programma gerechtvaardigd. (Hoewel het eigenlijk nog triester is als fakesharen, ben ik dan wel zo hypocriet dat ik het toch doe, omdat ik mijn eigen downloads belangrijker vind als de uploads van een ander) Ik wil wel sharen, en zal dat ook wel doen, maar wel onder de voorwaarde dat mijn chello sneller wordt (en dat wordt ie, dus dan zal ie op een stuk hogere snelheid worden geknepen)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:42 schreef Gele_boskikker het volgende:
Ik heb ook chello wees blij dat je maar max 7 kb up hebt want bij mij trekken ze meestal wel 600+ bestanden weg met rond de 20 kb/s en daar gaat je download
Ben nu fout bezig heb nu mij upload beperkt tot 2 kb/s en blijft mijn download gewoon +/- 150 kb/s :-)
Ik kom maar op 1 hub, die aan al mijn wensen voldoet: Heel veel open slots, snelle verbindingen, metal en films. Maar voornamelijk voor producten van nederlandse bodem zoek ik nog een goede hub, maar die kan ik dus mooi niet vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:47 schreef yootje het volgende:
Hoe regelen jullie het eigenlijk met hubs? Meestal join ik er in 1 keer een zooi, maar an een maand ofzo beginnen ze uit te vallen, en dan dump ik het hele zooitje weer, en ga weer connecten
Heb er meestal eens stuk of 10 aanstaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Gele_boskikker het volgende:
Ik connect meestal met +/_ 3 hubs 2 grote en 1 NL hub :-) en na een tijd weet je welke slecht is en die zet je weer uit je favo`s en connect je een nieuwe het is gewoon uitproberen :-).
Het is slecht maar als die ander iets aan het downen is van mij en het is een NL`er, dan zal ik wanneer hij/zij het vraagt de upload wel omhoog gooien.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fout, maar bij mij nokken mijn downloads er al mee als ik 7 KB/s upload (Dus dat is al helemaal bagger) Ik knijp mijn upload tot het niveau waarop mijn downloads goed blijven doorlopen. Als ik geen NetLimiter gebruik komen me downloads niet boven de 20KB/s uit, en vind ik dus ook het gebruik van een dergelijk programma gerechtvaardigd. (Hoewel het eigenlijk nog triester is als fakesharen, ben ik dan wel zo hypocriet dat ik het toch doe, omdat ik mijn eigen downloads belangrijker vind als de uploads van een ander) Ik wil wel sharen, en zal dat ook wel doen, maar wel onder de voorwaarde dat mijn chello sneller wordt (en dat wordt ie, dus dan zal ie op een stuk hogere snelheid worden geknepen)
Ik denk dat het toeval isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:54 schreef Afwezig het volgende:
En trouwens, ik heb een vraagje over de public hublist (ik hoef geen adressen of iets dergelijks ..) Maar als ik de public hublist download krijg ik voornamelijk zweedse servers op de lijst. Komt dit omdat DC++ voornamelijk groot is in zweden? Komt dit omdat die specifieke list voornamelijk zweedse servers er op heeft staan? Zou het elders downloaden van een public hublist ook meer mogelijkheden geven kwa keuzes in hubs en herkomsten van de hubs?
Ik ben ingestapt op 0.305, maar stoor me niet aan de snelheid van het programma, de search etc. Er is trouwens heel recent een 0.307 uit gekomen, volgens de changelog zou die een stuk sneller moeten zijn, maar iemand al ervaringen? (Ik ben uitermate tevreden met 0.306, en ga deze voorlopig even niet vervangenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Gele_boskikker het volgende:
[..]
Het is slecht maar als die ander iets aan het downen is van mij en het is een NL`er, dan zal ik wanneer hij/zij het vraagt de upload wel omhoog gooien.
Dc++ is echt een superprogramma maar wat vinden jullie van 3.06? ik vindt het leuk dat je het aantal gedownd ziet maar voor de rest vind ik 2.06 vele malen sneller en beter :-)
Vandaar ook mijn opmerking in mijn eerste post, de gemiddelde nederlandse gebruiker is DC++ haast niet waardig vanwege de upload. Die zweden liggen ver ver voor op dat gebied.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:59 schreef Gele_boskikker het volgende:
zoek op holland das vele malen beter
hmmz ga zo ff op zoek naar 3.07 ff kijken of dat wat is :-)
Ik krijg ook heel veel zweedse hubs maar dat kan je aanpassen (nieuwe hublist downen) maar die zweedse gasten hebben wel vaak goede verbindingen heb ik gemerkt.
HmmZ ik weet ook niet of het mag maar ik heb wel interesse mail me op denz@mailrond.glx.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:00 schreef Afwezig het volgende:
Ik kreeg trouwens via tweakers.net een link naar een utility voor DC++ waarmee je multi sourcing zou kunnen enablen (waar ik overgens op tegen ben). Ik weet niet of deze gepost mag worden? Misschien dat er mensen met interesse zijn
Als het op t.net mag, mag het hier denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:00 schreef Afwezig het volgende:
Ik kreeg trouwens via tweakers.net een link naar een utility voor DC++ waarmee je multi sourcing zou kunnen enablen (waar ik overgens op tegen ben). Ik weet niet of deze gepost mag worden? Misschien dat er mensen met interesse zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |