abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16039823
Mijn vriendin zit met een probleem.
Alleen ik stel de vraag voor haar hier, omdat zij niet geregistreerd is op fok.

Ze wil het heel graag doen met mij, maar krijgt er niks in. Zelfs geen tampon, of vinger. Als ze t probeert is t echt heel pijnlijk. Er zit een klein gaatje in ter grootte van het topje van je pink.
Ik denk dat het haar maagdenvlies is.

Maar omdat het dus zo'n zeer doet om er iets in te krijgen is ze bang dat het haar niet lukt om het vlies normaal weg te krijgen. Dus ze denkt er nu aan om naar de rutgerstichting te gaan oid.

Daarnaast, kan het ook nog iets anders zijn? Wat de ingang blokkeert? Ze heeft zelf het idee dat ze iets echt stuk maakt als ze er iets in doet, dat gevoel heeft ze.

Wie heeft er goed advies, of heeft hier ervaring mee?

pi_16039859
het is ook de bedoeling dat het stuk gaat hoe oud is ze ?
pi_16039861
zonder humoristisch te willen zijn, maar heb je het juiste gaatje gevonden?

zo klein als het topje van je pink doet mij aan andere dingen denken

pi_16039892
ik denk neit dat dat het maagdenvlies is..
pi_16039894
HAHAHA leuke eerste post! welkom!
pi_16039929
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:39 schreef _The_General_ het volgende:
zonder humoristisch te willen zijn, maar heb je het juiste gaatje gevonden?

zo klein als het topje van je pink doet mij aan andere dingen denken

Als je het niet humoristisch bedoelde dan ben je blijkbaar niet de slimste thuis ofwel
pi_16039933
Misschien is het vaginisme,ken meer mensen die dit hebben. Ze moet even langs te dokter gaan denk ik..
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:43:01 #8
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_16039963
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:41 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Misschien is het vaginisme,ken meer mensen die dit hebben. Ze moet even langs te dokter gaan denk ik..
Dat dacht ik ook ja. Kan geloof ik simpel verholpen worden, maar het is wel even lastig om ermee naar de dokter te durven gaan .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:43:25 #9
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_16039976
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:41 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Nee joh. Gewoon doorduwen.
pi_16039996
quote:
Daarnaast, kan het ook nog iets anders zijn? Wat de ingang blokkeert? Ze heeft zelf het idee dat ze iets echt stuk maakt als ze er iets in doet, dat gevoel heeft ze.
Dat kan ja. Bij sommige vrouwen is, waarschijnlijk door een verkleving. de ingang gewoon te nauw.
Dus als je zeker weet dat er geen zaken als spanning/stress een rol spelen dan kan dat een mogelijkheid zijn.
Laat haar de Rutgerstichting anders eens bellen en haar situatie uitleggen, die weten er veel meer van.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_16040018
inderdaat gewoon ff naar de dokter........
lijkt mij het verstandigst...
hoe oud is ze!?
pi_16040032
Wel uitkijken dat t niet dr plasbuisje is. Iets meer naar onder hoort het wat ruimer te zijn (ook weer niet te veel naar onder). Als het dan niet lukt is ze te gespannen misschien, of heeft ze vaginisme. Gebruik aub geen geweld, zal ze niet leuk vinden.
pi_16040035
dat is hoe dan ook NIET het maagden"vlies", dit "vlies" is namelijk slechts een randje aan de binnenkant van de vagina dat -soms- inscheurt bij het vrijen. Maar deze kan er niet voor zorgen dat je er niet eens in komt..

advies : Ga langs de dokter

tip: is je vriendin wel ontspannen genoeg? doe het rustig en relaxed zo veel mogelijk zonder spanning..

pi_16040056
Nee weet bijna cker dat het geen vaginisme is.

en ja ik weet cker dat ik het goeie gat bedoel

Maar kan een normale dokter hier ook wat aan doen?
want zoals ik al zei: doorduwen doet teveel erg zeer. De vorige keer dat ik het probeerde keerde haar maag al om en werd ze misselijk.

Ze is 16, bijna 17

pi_16040065
Zorg in elk geval dat ze goed ontspannen is, neem lekker de tijd en dergelijke. Trek er meerdere dagen voor uit en ga steeds een stukje verder/ dieper.
Als ze niet verkrampt kan het inderdaad haar maagdenvlies zijn. Bij sommige meisjes zit daar nu eenmaal meer dan bij anderen. Kan even pijn doen, maar dan heb je het gehad en wordt het genieten.
pi_16040097
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:45 schreef Kloon_ofzo het volgende:
Nee weet bijna cker dat het geen vaginisme is.

en ja ik weet cker dat ik het goeie gat bedoel

Maar kan een normale dokter hier ook wat aan doen?
want zoals ik al zei: doorduwen doet teveel erg zeer. De vorige keer dat ik het probeerde keerde haar maag al om en werd ze misselijk.

Ze is 16, bijna 17

probeer anders een beetje boel glijmiddel....
want doordat ze gespannen is.. zal het niet zo vochtig zijn....
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:48:20 #17
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_16040131
he zal nooit kwaad kunnen om bij de dokter langs te gaan denk ik
pi_16040148
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:44 schreef Tasma het volgende:
dat is hoe dan ook NIET het maagden"vlies", dit "vlies" is namelijk slechts een randje aan de binnenkant van de vagina dat -soms- inscheurt bij het vrijen. Maar deze kan er niet voor zorgen dat je er niet eens in komt..

advies : Ga langs de dokter

tip: is je vriendin wel ontspannen genoeg? doe het rustig en relaxed zo veel mogelijk zonder spanning..

Kijk daar hebben we wat aan

btw ik wil alleen serieuze reacties, geen grappenmakers

Dan zal ik r toch moeten overtuigen dat ze langs de dokter gaat.. ze vind haar dokter alleen zo'n vieze vent.

pi_16040178
Nee, dat is niet het maagdenvlies dat het probleem geeft dat binnendringen niet of praktisch niet mogelijk is, dat komt door het (onbewust) samentrekken van de spieren daar.

De oplossing is ontspannen en het rustig aan doen.

Met dank aan het sexwoordenboek( http://www.sexwoordenboek.nl/maagdenvlies.html ) :

De term maagdenvlies is misleidend.

·De vaginale opening wordt niet door een vlies afgesloten. Het is slechts een randje weefsel dat als een soort kraagje rond de ingang van de vagina zit. Als het echt een vlies was, zou het menstruatiebloed er niet doorheen kunnen.

·Dit randje weefsel kan breed zijn of smal, elastisch of stug. Sommige meisjes worden zonder geboren.
·Dit randje weefsel kan wat inscheuren door neuken of door het in de vagina inbrengen van een tampon, dildo of vingers.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16040181
kan het niet zijn dat het maagdenvlies in sommige gevallen groter is.. waardoor er dus een kleinere opening ontstaat?
pi_16040236
Ik wil wel even voor je kijken hoor. Ik ben geen dokter, maar je kunt bij mij geheel gratis een afspraak maken.
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:52:40 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_16040242
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:45 schreef Kloon_ofzo het volgende:
De vorige keer dat ik het probeerde keerde haar maag al om en werd ze misselijk.
Het hoeft niet persé vaginisme te zijn, spanning kan dit ook veroorzaken. Dan trek je de spier in de vagina aan en dan kan het inderdaad zijn dat er maar een klein gaatje overblijft waar alleen je pink inpast.

als je een beetje angstig bent voor wat er gaat gebeuren kan het zijn dat je een beetje te gespannen bent. Dan lukt het dus inderdaad niet. Is het misselijk worden écht van de pijn? Van grote angst kun je ook behoorlijk misselijk worden hoor....

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_16040252
Nou begin ik dus te twijfelen of het geen vaginisme is..
pi_16040326
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:44 schreef Tasma het volgende:
dat is hoe dan ook NIET het maagden"vlies", dit "vlies" is namelijk slechts een randje aan de binnenkant van de vagina dat -soms- inscheurt bij het vrijen.
Hardnekkig misverstand, dit hoeft niet altijd zo te zijn.
Vaak is het idd een randje maar het kan ook een echt vlies zijn met meerdere gaten. Er zijn veel verschillende soorten maagdenvliezen.

Het is inderdaad niet zo dat het maagdenvlies zo sterk is dat het je kan tegenhouden maar wel genoeg om het meisje te laten verkrampen als het pijn doet, waardoor penetratie moeilijker wordt.

Als het goed is ben je heel voorzichtig met het meisje en het maagdenvlies kun je wel degelijk voelen. Als het meisje dan aangeeft dat het pijndoet, dan ga je niet keihard doordouwen en kom je dus tot de conclusie dat je er kennelijk niet in komt.

pi_16040365
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:49 schreef Kloon_ofzo het volgende:
kan het niet zijn dat het maagdenvlies in sommige gevallen groter is.. waardoor er dus een kleinere opening ontstaat?
JA dat kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')