quote:vorig topic: Goths vredelievend? rot op man
Openinspost vorig topic:Ik word een beetje gek van dit gezeur: Als ik in een topic over gothic kom, dan krijg ik altijd wel een beschrijving over wat gothic nou precies inhoud, volgens bepaalde personen. En daarbij staat altijd wel hoe vredelievend, gevoelig en aardig goths zijn.
Daar wil ik even iets over zeggen. Dat klopt voor geen reet. Ze mogen dan wel zogenaamd "vredelievend" zijn, maar ik durf te wedden dat de mensen die dat schrijven nog nooit op een gothic forum zijn gekomen.
Als een (liefst erg jong) persoon daar graag iets meer over de goth muziek wil weten, of, nog erger, zegt dat metal goth is......nou, dan word diegene toch afgezeken! Niet normaal, echt niet! Dan krijgt diegene toch opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd! Dat wil je niet weten! Of er word, heel vals, zogenaamd aardig gedaan.
Ik begrijp best dat de goths niet willen dat hun muziek zo verhaspelt word....maar daarvoor hoef je anderen niet zo af te zeiken.
Ook kwam ik op een hatelijke site met daarop "lelijke goths". Daarop stonden plaatjes van bijvoorbeeld erg jonge marilyn manson fans, met teksten als "voor abortus is het nooit te laat".Denk eens na voordat je je oordeel veilt. Het is niet zo dat ze mij hebben afgezeken, maar het is gewoon iets wat me opvalt en waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ik schaam me gewoon, dat ik van bands hou die op Terra gotha hebben opgetreden. Want bij zulk soort mensen wil ik absoluut niet horen.
Ben je het hier niet mee eens? SPUIT JE GAL!
een van de laatste posts vorig topic:
quote:Hier maar verder lijkt me.
ToT:Mja ik zal waarschijnlijk wel een geit tegen me kop aangeslingerd krijgen of zo door deze opmerking, maar ik vind black metal en gothic metal wel aardig dicht bij elkaar zitten. Om dan nog echt in hokjes te gaan denken vind ik wel heel erg ver gaan.
Alsof goths niet met een CoF shirtje kunnen rondlopen.
Als je van gothic houdt, mag je dus ineens niet meer naar andere muziek luisteren of daarmee geassocieerd worden.Alsof er echt regeltjes zijn. Ow wacht even; die zijn er ook! Althans voor black metal. Even zoeken... ja! Gevonden!
http://www.home.zonnet.nl/tristania/rules.htm
En wat echte goths betreft:"I'm so gothic; bats hibernate under my armpits!"
- "I'm so gothic; I'm dead!"
De teksten en plaatjes op shirts van CoF vind ik trouwens ook te ver gaan. Een eigen mening hebben: okee. Je afzetten tegen de gemeente: prima! Maar mensen onnodig shoqueren en kwetsen: Nee!
quote:als je goed kijkt dan zie je dat deeltje 1 op slot zit!
Op woensdag 7 januari 2004 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom open je nou een 2e topic![]()
[afbeelding]had je die gemist?
quote:Mensen moeten niet zo bekrompen en hypocriet zijn, als ik doodshoofden en dat soort zaken op mijn shirt heb (wat ik overigens niet doe) dan doe ik dat voor mezelf , en als ik dan van die christelijke trutjes shoqueer dan is dat mooi meegenomen.
De teksten en plaatjes op shirts van CoF vind ik trouwens ook te ver gaan. Een eigen mening hebben: okee. Je afzetten tegen de gemeente: prima! Maar mensen onnodig shoqueren en kwetsen: Nee!
Ik walg zelf van mensen met christelijke kruisjes om hun nek , moet ik meteen aan het christendom denken en dan wordt ik geshoqueerd
Ik walg dus ook van mensen met omgedraaide kruisjes om hun nek , georganiseerde religie in het algemeen mag branden.
[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 07-01-2004 13:22]
quote:ik heb het over deze betweter
Op woensdag 7 januari 2004 13:15 schreef cyberbull het volgende:[..]
als je goed kijkt dan zie je dat deeltje 1 op slot zit!
quote:Je vindt het dus niet erg als zij worden afgezeken, en niets bijzonders, maar intussen zeur je wel dat gothic wordt afgezeken.. Iedereen vindt hier wat, en volgens jou blijkt dus dat de meeste mensen zo over gothic denken, dat mag dan toch ook van jou
Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden
Misschien dat je daar eerst een reden voor kunt geven...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-01-2004 13:45]
quote:Leuke onzinnigheden
Op woensdag 7 januari 2004 13:40 schreef Seborik het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in wat een tweede topic nog kan bijdragen aan de (redelijk zinloze) discussie, aangezien het einde van het vorige deel ook al verviel in onzinnigheden.Misschien dat je daar eerst een reden voor kunt geven...
*gaat kijken naar het fotoboek van Elegy*
quote:blijft feit dat het een compleet zinloze discusie was getriggered door een statement die iemad hie rneerzette.
Op woensdag 7 januari 2004 13:42 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Leuke onzinnigheden
*gaat kijken naar het fotoboek van Elegy*
quote:Zal ik, zal ik?
Op woensdag 7 januari 2004 13:40 schreef Seborik het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in wat een tweede topic nog kan bijdragen aan de (redelijk zinloze) discussie, aangezien het einde van het vorige deel ook al verviel in onzinnigheden.Misschien dat je daar eerst een reden voor kunt geven...
Nah, ik wacht wel even totdat er weer een lading kiddogoffs over dit topic valt; die zijn leuker in de zeik te nemen
*verdergaat met het nuttigen van zijn broodje ham/kaas*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |