abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:50:48 #1
32015 suus21
Andre rocks!
pi_16034588
ik heb een paar keer gesnowboard maar ik kan er gewoon geen ruk van. Ik sta rechts voor met mijn been en de bocht naar links toe (met mijn lichaam naar de berg) die lukt me eigenlijk niet goed.
Als ik dan die bocht gemaakt heb ik ik ga een stuk rechtdoor dan doet dat dik pijn aan mijn poten. Alsof ik in die schoenen hang. Ik heb vaak les gehad maar die fransen snappen toch niet wat ik bedoel. Kan iemand mij advies geven hoe ik het beter kan doen en waardoor ik minder pijn in benen krijg.
en nee dit gaat NIET in het centr. snowbaord topic dan krijg ik toch geen antwoord
fijn!
pi_16034728
Je moet gewoon een beetje relax op je board staan en met je bovenligaam draaien naar de kant die je op wil. Dan komt de rest vanzelf. Als het dan een beetje lukt mee gaan hangen in de bochten en je kan zo boarden...

Succes

It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power.
David Brin (1950 - )
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:56:14 #3
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_16034765
het "hangen" gebeurd om te controleren. Doe je dat teveel dan doet het pijn dus moet je bij je houding beginnen.

Beetje door de knieen en het board goed op zijn "kant" zetten zo gebruik je de taille het beste.

Ik vermoed dat de houding van je bovenlichaam niet goed is namelijk.

pi_16034828
Er zijn echt goede boeken over. Zoek even rustig op internet, dan kun je wel een boek vinden met de theorie.

enne. als jij mijn reis betaald wil ik het je gratis leren!!!

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  woensdag 7 januari 2004 @ 13:34:44 #5
32015 suus21
Andre rocks!
pi_16036091
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:56 schreef Patron het volgende:
het "hangen" gebeurd om te controleren. Doe je dat teveel dan doet het pijn dus moet je bij je houding beginnen.

Beetje door de knieen en het board goed op zijn "kant" zetten zo gebruik je de taille het beste.

Ik vermoed dat de houding van je bovenlichaam niet goed is namelijk.

dat zou wel kunnen maar hoe moet ik mijn houding veranderen? of welke houding moet ik hebben?
fijn!
  woensdag 7 januari 2004 @ 14:22:28 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16037669
[Centraal] Snowboard topic deel 7

heb je intussen al gevonden zie ik.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')