[edit typo]
[Dit bericht is gewijzigd door CalvinSpiff op 07-01-2004 11:43]
quote:Zovirax werkt bij mij prima, je moet het alleen wel op tijd erop smeren. Dus als je al een open lip heb dan ben je te laat, het werkt dan wel, alleen duurt het wat langer.
Op woensdag 7 januari 2004 11:26 schreef Guidosaurus het volgende:
Heb er weer eens een! Hoe irritant! Heb van die peperdure Zovirax gekocht wat bij ook nog nooit heeft geholpen. Wie heeft er een echt goed werkend middel?
trouwens.......ik krijg hem meestal wanneer mijn weerstand erg laag is....vermoeidheid en te weinig vitamines........
quote:Kan wel, maar hij is af en toe zo snel
Op woensdag 7 januari 2004 11:34 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:[..]
Zovirax werkt bij mij prima, je moet het alleen wel op tijd erop smeren. Dus als je al een open lip heb dan ben je te laat, het werkt dan wel, alleen duurt het wat langer.
quote:Zeer pijnlijke maar goede oplossing.
Op woensdag 7 januari 2004 11:39 schreef Phenomenom het volgende:
Oooh ik knijp die blaasjes uit. Wat hartstikke zeer doet, maar daarna is het altijd na een dag weg
Ik vindt sowieso die reclames irritant, alsof je je moet schamen omdat je zo'n ding op je lip hebt.
Zo worden je wel meer dingen aangesmeerd.
quote:Pijn is fijn toch
Op woensdag 7 januari 2004 11:41 schreef Killjoy het volgende:[..]
Zeer pijnlijke maar goede oplossing.
Ik vindt sowieso die reclames irritant, alsof je je moet schamen omdat je zo'n ding op je lip hebt.
Zo worden je wel meer dingen aangesmeerd.
Maareh het is nou niet bepaalt mooi te noemen, dus dat je er snel van af wilt is wel logisch
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:58 schreef Dodec het volgende:
Koordslip schrijf je met een D!
quote:... maar dan noem je het ook wel 'string'
quote:ja, bijna....
Bij mij werkt zovirax trouwens wel. Ik heb er alweer ééntje mee weggepest deze winter.
quote:Denk je echt dat het door "besmette" glazen komt? Ik mag toch hopen van niet? Anders durft straks niemand meer zijn biertjes te drinken... Kan het niet gewoon zo zijn dat je door het uitgaan slaap- en vitaminegebrek krijgt en daardoor een koortslip krijgt?
Op zaterdag 10 januari 2004 10:01 schreef Muchacha20 het volgende:
Ik heb er vaak last van als ik ben wezen stappen. Omdat de glazen daar niet goed gespoeld worden. Dus drink ik meestal maar met een rietje. Dat is beter dan weer een week met zo'n lelijke lip rond te lopen. (Oke, bier met een rietje, niet doen :p)
ik ben vandaag weer heel lelijk, een dikke kloppende puist op mijn bovenlip.
ik heb ze ook wel eens in mijn neus, die is dan aan een kant twee keer zo dik.
gelukkig heb ik geen maagzweer, maigraine, horrelvoet of depressief karakter... er valt mee te leven!
groeten, renate
Ik zweer nu bij een homeopatisch middeltje, apropos heet het geloof ik... het bevat een stofje wat in bijenwas zit... het helpt bij mij zeer goed!! Ik heb een tubetje zalf en een stifje...
ik krijg altijd een koortslip als ik een lage weerstand heb, en het is echt een grote fabel dat je het van vuile glazen krijgt... Het blaasje is ook alleen besmettelijk als er nog vocht inzit. ijs is ook altijd een goed middeltje, maar mijn ervaring is, dat het uitstel van exucutie is
Dat van die baby'tjes heb ik ook vaak gehoord.. niet in de buurt komen dus als je er eentje hebt
Zorgen dat je weerstand hoog blijft, dat ik denk ik het beste middel ertegen.
quote:Of je pakt een schone speld en prikt hem leeg doet een stuk minder pijn
Op woensdag 7 januari 2004 11:39 schreef Phenomenom het volgende:
Oooh ik knijp die blaasjes uit. Wat hartstikke zeer doet, maar daarna is het altijd na een dag weg
quote:Miss_mini - dinsdag 18 mei 2004 @ 13:06
Gister ik voelde het gewoon opkomen,maarja geen cremepje bij de hand naja,nu vamorgen sta ik op zit er toch een joekel van een blaar op m,n lip,voelt ook nog niet eens zo prettig aan,trekkerig gevoel,het brandt en met eten is het heel irri.
Ik heb geloof ik 4 verschillende crempjes voor m,n koortsblaar omdat ik er nog al eens vaker last van heb. Ik wil er zo snel mogelijk van af.
Maarja wat werkt nu echt goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |