Op het moment dat ik aan kwam lopen was de politie druk bezig om de voordeur open te breken. De buurvrouw in kwestie was overigens niet thuis. Maar er is daar eerder politie aan de deur geweest, dus ik heb een flauw vermoeden waarvoor de agenten kwamen...
Een andere buurvrouw (die ernaast woont) kwam op dat moment naar buiten. Aangezien ik goed met haar overweg kan, ben ik even een babbeltje gaan maken en kon vanaf daar goed zien wat ze allemaal uitspookten. Even later kwam er trouwens ook nog een politiemotor bij, die al snel weer wegging.
Op dit moment lijkt de rust weer te zijn wedergekeerd. Ben benieuwd wat er nu precies was. TV Drenthe maar even in de gaten houden
quote:Nou, ik weet 't ook niet zeker.
Op woensdag 7 januari 2004 10:58 schreef Oldbie het volgende:
en? dus?
waarom was er politie?Heel verhaal en nu weten we nog niets.
Vorige keer kwamen ze via de achterdeur met wietplantjes naar buiten...
Woon je ook in 't rustige Assen
quote:Zelfde wijk als jij
Op woensdag 7 januari 2004 11:02 schreef Phantom88 het volgende:
En waar was dit in Assen, ik woon er namelijk, maar ik heb alleen wat gemerkt van de vechtpartij bij de Borg in Marsdijk, verder niks. Dit was dan wel op Oudejaarsavond.
quote:Ramptoerisme roeleerd!
Op woensdag 7 januari 2004 10:57 schreef realist_ik het volgende:
whehehe... ramptoerisme.
[Dit bericht is gewijzigd door bietelboer op 07-01-2004 11:15]
Maar de buren aan de linkerkant hebben nogal ruzie met de buren aan de rechterkant.
En op 't moment dat de politie de voordeur er bij ene forceerde, ging de andere buurvrouw en snel in haar autootje vandoor.
't Zou me niets verbazen als zij ermee te maken heeft.
quote:Nou, volgens het ministerie van Justitie is iemand die zoveel te snel rijdt wel een echte crimineel hoor.
Op woensdag 7 januari 2004 11:12 schreef Natalie het volgende:
Hahahaha
Voor 9 km te hard rijden breken ze toch geen deur open?
quote:Nee dan vliegt er ook een F16 over
Op woensdag 7 januari 2004 11:12 schreef kasper het volgende:
Zijn ze misschien aan 't graven in de achtertuin?
quote:Niet dat ik gezien heb.
Op woensdag 7 januari 2004 11:12 schreef kasper het volgende:
Zijn ze misschien aan 't graven in de achtertuin?
Dit zal idd wel drugs zijn? Is er toevallig ook een auto van het energie bedrijf? Die zijn er dan vaak ook bij, omdat water en stroom vaak wordt afgetapt voor dit soort dingen...
quote:Ja! Essent stond op het parkeerplaats hiernaast!
Op woensdag 7 januari 2004 11:53 schreef Larry101 het volgende:
Je moet je pas zorgen gaan maken als ze met ME busjes komen... dan gaan ze rellen!Dit zal idd wel drugs zijn? Is er toevallig ook een auto van het energie bedrijf? Die zijn er dan vaak ook bij, omdat water en stroom vaak wordt afgetapt voor dit soort dingen...
De buurvrouw in kwestie belde net aan om te vragen of mijn ouders er waren. Denk dat ze niet weet wat ze moet doen, ofzo. Maar mijn ouders zijn er niet, dus heb verder ook maar niets gezegd.
De politie schijnt 'de boel weer gemold te hebben' (haar woorden)
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 07-01-2004 12:07]
quote:Viola uw antwoord, het zijn waarschijnlijk wat plantjes en pilletjes
Op woensdag 7 januari 2004 12:00 schreef Natalie het volgende:[..]
Ja! Essent stond op het parkeerplaats hiernaast!
De buurvrouw in kwestie belde net aan om te vragen of mijn ouders er waren. Denk dat ze niet weet wat ze moet doen, ofzo. Maar mijn ouders zijn er niet, dus heb verder ook maar niets gezegd.
quote:JaJa,
Op woensdag 7 januari 2004 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Hebben ze tegenwoordig al politiebusjes in Drenthe? Gaat hard he, die vooruitgang!
hier in emmen hebben we zelfs flitspalen en verrijdbare radarcontrole autos......ow ja zon laserpistool hebben ze tegenwoordig ook.
En agenten met een pesthumeur hebben ze in heel nederland geloof ik.
quote:Zeg gewoon dat de plantjes er goed bij staan en dat ze een betere afzuiging moeten nemen. En het in de kelder moeten verbouwen. En gewoon de energie rekening laag houden. Anders valt ze door de mand. Zelfde geld voor water
Op woensdag 7 januari 2004 12:00 schreef Natalie het volgende:[..]
Ja! Essent stond op het parkeerplaats hiernaast!
Maar wat moet ze met je ouders dan. Delen die ook mee in de winst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |