quote:wat? Je hebt toch niet nikky lopen plagen he?
Op woensdag 28 januari 2004 21:11 schreef baukel het volgende:
sorrylieve nikky ;-)
quote:geeft niet baukel.. volgende keer ff om denken he
Op woensdag 28 januari 2004 21:11 schreef baukel het volgende:
sorrylieve nikky ;-)
Verder een beetje kinderachtig om hem uren later te sluiten terwijl het in principe niet nodig was aangezien er al een tijdje niet meer was gereageerd.
ik weet dat je nu een hekel aan mij hebt, nou ik kan je zeggen: ik ook aan jou
quote:hem uren later te laten sluiten?? ik werk overdag en tja ik heb geen pc achter mijn kassa staan. en als je goed had gekeken zijn er nog veel meer topics van vanmiddag dichtgegaan en zijn er velen verplaatst dus ik snap je punt niet.
Op woensdag 28 januari 2004 23:12 schreef Hepyro het volgende:
Ik zag dat je dit topic had gesloten en heb jou search gebruikt maar het laatste open topic dateerde van juni vorig jaar en dat leek me een beetje oud, daarom opende ik een nieuwe, bovendien vind ik het pollsysteem wat ik gebruikte veel mooier en overzichtelijker dan wat gebruikt word in die oudere topics.Verder een beetje kinderachtig om hem uren later te sluiten terwijl het in principe niet nodig was aangezien er al een tijdje niet meer was gereageerd.
ik weet dat je nu een hekel aan mij hebt, nou ik kan je zeggen: ik ook aan jou
en het topic is nog maar een half jaartje oud en dus niet oud in mijn ogen.... aangezien het niet datumgerelateerde topics zijn.
en een hekel aan jou? daar doe ik verder geen uitspraken over.... misschien had je maar niet door me msn block heen moeten komen.
quote:Ik heb niet specifiek GC in de gaten gehouden qua gesloten topics dus ok, dat kan. Verder wist ik ook niet dat je nu pas weer op FOK! was, maar ik neem aan dat er vanmiddag en begin van de avond jou collega's er ook waren dus die hadden hem ook dicht kunnen tiefen en omdat jij hem nu sloot vatte ik dat (en dat lijkt me logisch) persoonlijk op.
Op woensdag 28 januari 2004 23:20 schreef nikky het volgende:
hem uren later te laten sluiten?? ik werk overdag en tja ik heb geen pc achter mijn kassa staan. en als je goed had gekeken zijn er nog veel meer topics van vanmiddag dichtgegaan en zijn er velen verplaatst dus ik snap je punt niet.
quote:Ik dacht dat je niet mag topickicken dus daarom ging ik ervanuit dat de houdbaarheidsdatum was overschreden om het zo maar te zeggen, verder had ik ook aangegeven dat ik mijn pollsysteem beter vond, aangezien je ook direct kan zien hoeveel stemmen er zijn geweest en met die andere pollserver is dat niet zo, dus dat was ook een van mijn redenen om een nieuwe poll te starten.
en het topic is nog maar een half jaartje oud en dus niet oud in mijn ogen.... aangezien het niet datumgerelateerde topics zijn.
quote:Hier reageer ik nog wel op per email, gaat verder niemand iets aan
en een hekel aan jou? daar doe ik verder geen uitspraken over.... misschien had je maar niet door me msn block heen moeten komen.
quote:mijn medemods waren er vanmiddag niet.
Op woensdag 28 januari 2004 23:31 schreef Hepyro het volgende:[..]
Ik heb niet specifiek GC in de gaten gehouden qua gesloten topics dus ok, dat kan. Verder wist ik ook niet dat je nu pas weer op FOK! was, maar ik neem aan dat er vanmiddag en begin van de avond jou collega's er ook waren dus die hadden hem ook dicht kunnen tiefen en omdat jij hem nu sloot vatte ik dat (en dat lijkt me logisch) persoonlijk op.
[..]Ik dacht dat je niet mag topickicken dus daarom ging ik ervanuit dat de houdbaarheidsdatum was overschreden om het zo maar te zeggen, verder had ik ook aangegeven dat ik mijn pollsysteem beter vond, aangezien je ook direct kan zien hoeveel stemmen er zijn geweest en met die andere pollserver is dat niet zo, dus dat was ook een van mijn redenen om een nieuwe poll te starten.
[..]Hier reageer ik nog wel op per email, gaat verder niemand iets aan
quote:Weet ik ook wel, het ging me alleen om de pollversie, die was anders in het laatste open topic erover, maargoed hij is nu gesloten, no big deal verder.
Op woensdag 28 januari 2004 23:37 schreef nikky het volgende:
mijn medemods waren er vanmiddag niet.
er zijn genoeg topics over de oude, nieuwe, text, only -layout
quote:Die indruk had ik, omdat ons laatste msn gesprek (wat alweer een tijdje terug is) niet helemaal lekker liep en daarom kan ik me voorstellen dat je sneller de neiging zou kúnnen hebben om mijn topics als het even kan dicht te gooien en daarom geef ik dat hier ook aan, want je moet natuurlijk wel onpartijdig modden, en niet op persoonlijk vlak. Nu is het topic waar ik het over heb niet echt een goed voorbeeld, maar we zullen zien als ik eens een orgineler topic verzin in GC of ie ook opslot gaat..
en puur omdat jij het persoonlijk opvat moet dat dan maar hier
quote:Hotmail heeft een block functie dus dat motiveert niet echt om te mailen, als je 90% ervanuitgaat dat ie niet aankomt, maar ik heb nog een ander account en hoop dat je mijn mail die ik nog ga maken wilt lezen met meer uitleg en informatie.
mijn mail is bekend dacht ik zo.
quote:Zoals Wie heeft er ervaring met Budgetsmoking.com?
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef Hepyro het volgende:Nu is het topic waar ik het over heb niet echt een goed voorbeeld, maar we zullen zien als ik eens een orgineler topic verzin in GC of ie ook opslot gaat..
quote:Misschien over het hoofd gezien door de mods (en in dit geval ook door mijzelf), maar hij is idd nog open
Op woensdag 28 januari 2004 23:45 schreef calvobbes het volgende:
Zoals Wie heeft er ervaring met Budgetsmoking.com?
quote:Of misschien niet over het hoofd gezien en bewust opengelaten.
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef Hepyro het volgende:Misschien over het hoofd gezien door de mods
Jeetje wat ben jij paranoïde zeg....
quote:Het blijft natuurlijk speculatief.
Op woensdag 28 januari 2004 23:50 schreef calvobbes het volgende:
Of misschien niet over het hoofd gezien en bewust opengelaten.
quote:Mja... Je zou ook wat minder achterdochtig kunnen zijn en er niet bij voorbaat al vanuit kunnen gaan dat mensen een hekel aan je hebben en je daarom dwarszitten. Zo voorkom je dat mensen juist wel een hekel aan je krijgen
Op woensdag 28 januari 2004 23:52 schreef Hepyro het volgende:Het blijft natuurlijk speculatief.
quote:Ik had met de moderator nikky ook een kontakt via andere kanalen dan op het forum en dat liep een beetje spaak, vandaar mijn vermoedens, maargoed dit is het feedbacktopic over GC en het dreigt nu offtopic te lopen dus dit is het laatste wat ik erover zeg.
Op woensdag 28 januari 2004 23:55 schreef calvobbes het volgende:Mja... Je zou ook wat minder achterdochtig kunnen zijn en er niet bij voorbaat al vanuit kunnen gaan dat mensen een hekel aan je hebben en je daarom dwarszitten. Zo voorkom je dat mensen juist wel een hekel aan je krijgen
quote:omdat er niet meer topics zijn over budgedsmoking misschien?
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef Hepyro het volgende:[..]
Misschien over het hoofd gezien door de mods (en in dit geval ook door mijzelf), maar hij is idd nog open
en mijn mail nikkyATfok werkt prima
quote:Blijkbaar niet nee.
Op donderdag 29 januari 2004 00:03 schreef nikky het volgende:
omdat er niet meer topics zijn over budgedsmoking misschien?
quote:Is doorgeschakeld op je hotmailadres volgens mij, heb ik bij sommige FA's ook gezien...
en mijn mail nikkyATfok werkt prima
quote:Tip: Weet je wat ook kan helpen? Jezelf niet teveel als moderator opstellen, en dus niet in elk topic zeuren over slowchat, off topic posten etc. Dat werkt aversie in de hand. Bovendien hebben we daar prima moderators voor. Verder denk ik dat je best normale topics kunt openen en hou ik goeie hoop dat het helemaal goedkomt met je, hier op het forum.
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef Hepyro het volgende:
Nu is het topic waar ik het over heb niet echt een goed voorbeeld, maar we zullen zien als ik eens een orgineler topic verzin in GC of ie ook opslot gaat..
quote:Ik doe dat soms m.n. in mijn eigen gestartte topics als er op dat moment weinig moderators ter plaatse zijn, maar je hebt in deze wel gelijk, ik zal proberen om zulks voortaan niet meer te doen:)
Op donderdag 29 januari 2004 00:11 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Tip: Weet je wat ook kan helpen? Jezelf niet teveel als moderator opstellen, en dus niet in elk topic zeuren over slowchat, off topic posten etc. Dat werkt aversie in de hand. Bovendien hebben we daar prima moderators voor.
quote:Dankje
Verder denk ik dat je best normale topics kunt openen en hou ik goeie hoop dat het helemaal goedkomt met je, hier op het forum.
Het zal me enorm veel moeite kosten om te laten zien dat ik een nuttige bijdrage kan leveren op het forum en vooral omdat ik bij veel mensen bekend sta als een 'stalker' en wat ik ook zeg of doe, die naam zal ik misschien nog heel lang houden, alleen wat mensen vergeten is dat ik Autistisch ben en daar houden ze niet allemaal even goed rekening mee, maarja dat kan ik ook niet echt verwachten aangezien ik ook irl weet dat de maatschappij gewoon keihard is met dat soort dingen en vooral de jeugd ook mensen zoals ik discrimineert..
Sorry dat ik misschien wat uitgebreid reageer, het is niet mn bedoeling om hiermee offtopic te gaan maar ik heb nu even mijn msn uit, daarom reageer ik hier even op jou
Alvast bedankt.
quote:ik heb je verhaal gelezen en je komt mij ook voor als een "irritante" user. Kweet eigenlijk niet waarom. MAAR, ik las dat je autistisch bent en je vraagt je af of mensen daar geen rekening mee kunnen houden. Mag ik een tip geven --> plaats een topic erover en daarna een link in je sig. Dat heeft Nikky ook gedaan en mensen kunnen er dan eens over lezen.
Op donderdag 29 januari 2004 00:22 schreef Hepyro het volgende:
verhaal
Dan sla je 2 vliegen in 1 klap
- Je opent een zeer nuttig topic over iets waar mogelijk meer mensen mee te maken hebben
- Je geeft mensen een duidelijke aanwijzing via je sig dat je autistisch bent
quote:ik vroeg niet of je de titel wou veranderen maar je opningspost. en dat kan je zelf wel met de edit knop
Op donderdag 29 januari 2004 00:25 schreef Sakura het volgende:
Leuk hoor nikky, dat je Onderzoekje sex onder jongeren dichtgooit, omdat ik de topic titel niet wijzig, maar ik kan die titel niet eens wijzigen.
Als jij (of een andere mod) dat voor me zou willen doen, heel graag.
En graag het topic weer open gooien dan.Alvast bedankt.
open een nieuwe... nieuw topic nieuwe kans
quote:ahhh shit, heb ik je dus helemaal verkeerd begrepen, heb zitten zoeken waar ik de topic titel dan kon veranderen.
Op donderdag 29 januari 2004 00:32 schreef nikky het volgende:[..]
ik vroeg niet of je de titel wou veranderen maar je opningspost. en dat kan je zelf wel met de edit knop
probeer een openingspost te maken waarin staat wat voor enquete ed het is. dan komt het allemaal anders over en krijg je minder mensen die meteen spam gaan roepenopen een nieuwe... nieuw topic nieuwe kans
quote:Wat een goede tip van je zeg!
Op donderdag 29 januari 2004 00:29 schreef Nimitz het volgende:
-nuttige info-
Ik heb al een topic gemaakt over mijn Autisme btw
dus die zet ik er ook wel ff in
quote:Vergeet niet waar we het over hebben gehad.
Op donderdag 29 januari 2004 00:36 schreef Hepyro het volgende:[..]
quote:Geen dank, ik help anderen graag. Maar ik begrijp idd dat je nogal tekeer bent gegaan in andermans fotoboeken. Dus je probleem is fetielijk dat je dingen te serieus neemt? Of dat je niet kunt inschatten hoe mensen het menen?? Ik ben benieuwd naar je topic!!
Op donderdag 29 januari 2004 00:36 schreef Hepyro het volgende:[..]
Wat een goede tip van je zeg!
echt tof dat je mij hiermee wilt helpen, ik ga het straks gelijk aanpassen in mijn sig.
[Dit bericht is gewijzigd door Nimitz op 29-01-2004 00:44]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |