quote:er staat heel duidelijk : ik zal het ff voor je vetmaken Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:15 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan nog snap ik het niet. Dit topic is niet bedoeld om mijn gal te spuwen over allochtonen, dit topic heeft als opzet vooroordelen juist weg te nemen.
[..]
Alsof ik kom klagen over allochtonen. Ik wil gewoon een maatschappelijke discussie starten maar dat mag kennelijk niet omdat het als onderwerp allochtonen heeft.
[..]En wat was er niet goed aan mijn openingspost ?
daarom
*zucht*
en misschien gaat het nu wel goed..... maar morgen niet.
quote:Dus topics met als onderwerp een brede maatschappelijke discussie over de multiculturele samenleving mogen niet meer op fok! ?
Op zaterdag 17 januari 2004 01:17 schreef nikky het volgende:[..]
er staat heel duidelijk : ik zal het ff voor je vetmaken Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken.
daarom
quote:In POL, OOG en C&H. En daar staan al genoeg topics over het onderwerp waar je je ei in kwijt kunt.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:19 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dus topics met als onderwerp een brede maatschappelijke discussie over de multiculturele samenleving mogen niet meer op fok! ?
quote:niet in GC over dit soort onderwerpen nee......
Op zaterdag 17 januari 2004 01:19 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dus topics met als onderwerp een brede maatschappelijke discussie over de multiculturele samenleving mogen niet meer op fok! ?
quote:Dit specifieke onderwerp hoort anders ook niet in "nieuws" of "Pol" thuis.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:20 schreef nikky het volgende:[..]
niet in GC over dit soort onderwerpen nee......
quote:er staat ook bij C&H
Op zaterdag 17 januari 2004 01:22 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dit specifieke onderwerp hoort anders ook niet in "nieuws" of "Pol" thuis.
Waar dan wel op Fok! ?
quote:Goed, dan open ik daar deeltje 2
Op zaterdag 17 januari 2004 01:22 schreef nikky het volgende:[..]
er staat ook bij C&H
quote:doe dat
Op zaterdag 17 januari 2004 01:24 schreef Goodluck het volgende:[..]
Goed, dan open ik daar deeltje 2
quote:ik heb je vaker voorbij zien komen
Op zaterdag 17 januari 2004 01:31 schreef Monidique het volgende:
Ik stem voor nikky.Oh, en ik ben nieuw.
en hoi
heb duidelijk in dat catan topic gezegd: kan op slot, Catannen gaat niet door door gebrek aan uitbreidingssets en zelfs spelers
dus gooi die dan op slot en laat deze open, want dit plan gaat wel door
quote:done
Op zaterdag 17 januari 2004 18:59 schreef Faithy het volgende:
kan het pooltopic openblijven?heb duidelijk in dat catan topic gezegd: kan op slot, Catannen gaat niet door door gebrek aan uitbreidingssets en zelfs spelers
dus gooi die dan op slot en laat deze open, want dit plan gaat wel door
quote:ja hoor
Op dinsdag 20 januari 2004 21:33 schreef XMN8R het volgende:
Mag het nieuwe De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)-topic worden opgenomen in het meeting-lijstje in Meetingtopic.?
quote:dankjewel
Op dinsdag 20 januari 2004 22:06 schreef nikky het volgende:ja hoor
de meeste mensen reageren om grappig cq stoer te doen.
Misschien moet een modje het ffkes in de peiling gaan houden.
quote:Ik zie er ook wel de humor van in, maar heb toch maar een aantal dingen verwijderd... bedankt.
Op woensdag 21 januari 2004 11:18 schreef sqlsmurft het volgende:
persoonlijk kan ik er de humor wel van inzien en vind ik de reacties tekenend, maar lijkt het me niet passend in een serieus bedoelt topicde meeste mensen reageren om grappig cq stoer te doen.
Misschien moet een modje het ffkes in de peiling gaan houden.
quote:nu checken gaat
Op woensdag 21 januari 2004 19:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Nikky, zou je ff je mail willen bekijken!
Gooi maar op slot.. te weinig reacties en ik heb zelf al iets gefabriekt nu.
Krijg een beetje het idee dat er steeds meer mensen zijn die niet eens meer de moeite nemen om te kijken waar het topic het best past, en het gewoon in GC dumpt...
Maar zo erg is het nu denk ik ook weer niet op dit moment. Althans, niet erger dan anders.
quote:Nee hoor. Ook zat andere topics en users.
Op donderdag 22 januari 2004 20:28 schreef sweek het volgende:
Hmm, ik denk hierbij direct aan Baukel... en een aantal users die GC nog een beetje als ONZ gebruiken.
quote:Tja, dan gaat het denk ik vaak over users die het forum nog niet zo goed kennen... en bij twijfel plaats je hem meestal maar in GC.
Op donderdag 22 januari 2004 20:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee hoor. Ook zat andere topics en users.
Meeting topics horen toch in GC? En ik denk dat er meer NHL-ers in GC rondneuzen dan in SES.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |