abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 07:30:00 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16028724
Mijn vader is rond Juli jarig en nu wilde ik hem een apart cadeau geven. Het gaat om een Ruger Vaguero .45 Long Colt.

Dat is een replica van een oude westernrevolver.

Ik weet wel WAAR deze te halen en wat dat ding kost maar kan ik die op mijn verlof laten bijschrijven, en dan inpakken en overhandigen op zijn verjaardag? en dan later naar BPZ voor overschrijving? wel van te voren daar melden dat hij vrijwel meteen overgeschreven word ivm cadeau. kan dit zomeer?

in het kort: Ik koop revolver
revolver komt bij mij op verlof.
tijdje later word wapen afgeschreven bij mij en bijgeschreven bij mijn vader. termijn zal zo rond 1 maand zijn verwacht ik zo.
Ik heb hem dus 1 maand ongemerkt (van mijn vader) in mijn bezit.

is dit mogelijk of moet het helemaal anders?

Ik ben op het moment 3 jaar lid van een schietvereniging en bezit 2 vuurwapens, 1 SIG-Sauer en 1 Ruger.
Sinds afgelopen december heb ik 1 jaar mijn verlof en mag ik, als ik wil 3 extra wapens kopen.

Ik heb er nu 4 maar mijn vader ook, dit komt omdat ze in bruikleen van elkaar zijn.
hij mag mijn wapens gebruiken en ik de zijne op elk willekeurig moment zolang ze 's avonds maar weer in de kluis belanden. dit omdat ik thuis woon.

verder moet hij ergens in februari dit jaar zijn verlof verlengen. Dan worden de wapens apart gezet. HOE we dat doen zien we dan nog wel maar iig NA februari kan ik pas beginnen met het idee.

Voor de rest zou ik niet weten wat men nog meer moet weten om mij een advies te kunnen geven?

BTW, voor de collega's waar me vader werkt (jullie kennen me wel :$ ) zeg dit AUB NIET. en sterkte met het verlies van jullie dierbare collega T. T.

woensdag 7 januari 2004 @ 08:33:43 #2
24184 speedfreakssj
pi_16029115
is het ZO ingewikkeld geschreven?

verkapte topic kick.

woensdag 7 januari 2004 @ 09:58:07 #3
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_16030503
Kun je hier niet een of andere overheidsinstelling voor bellen? Of iemand van je schietvereniging die het weet?

Ik heb geen idee... sorry...

Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:30:27 #4
24184 speedfreakssj
pi_16031140
kan ook natuurlijk maar aangezien het gisteren ter sprake kwam dat hij erg geinterreseerd is in dat wapen en het nou net de avond was wanneer we bij de vereniging zaten en het wat druk was kwam het niet ter sprake. BTW, mijn vader en ik zijn de enigen daar van de familie dus veel nut heeft dat ook niet.
het heeft wel nut maar het doorvertelgehalte is denk ik te hoog daar.

Ik vraag het denk ik effe bij de locale ammo boer als ik langsga/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')