Ja ze kunnen zo onverwacht oversteken, he.
Voor een kat bestaat een snelweg niet.
Hoe reageerde de politie eigenlijk op jouw belletje?
-edit-
Oja, de schade verhalen op eigenaar kat.
[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 07-01-2004 07:36]
quote:Ze reageerde met begrip , en kwamen met 2 auto's
Op woensdag 7 januari 2004 07:31 schreef nipeng het volgende:
Tja... dat zijn van die lullige dingen.Hoe reageerde de politie eigenlijk op jouw belletje?
-edit-
quote:Kweet ook niet , wilde t iig gwoon aan iemand kunnen vertellen voor dat ik ga proberen na een lange nachtdienst , en dit erna een beetje slaap te vatten
Op woensdag 7 januari 2004 07:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
Je komt hier tenminste niet om een topic te openen om te vertellen hoe trots je wel niet bent, omdat je een kat hebt doodgereden. Dat is okay! Wel droevig van zo'n beestje
quote:helemaal mee eens!!!!!! en sterkte!
Op woensdag 7 januari 2004 07:41 schreef Metro2005 het volgende:
rip katje
en gelukkig dat er nog mensen zijn die zich wel bekommeren om dieren zoals de TS.
quote:Ik vond t mijn plicht , en t eerste wat je denkt is kijken of er nogwat te redden valt...
Op woensdag 7 januari 2004 07:41 schreef Metro2005 het volgende:
rip katje
en gelukkig dat er nog mensen zijn die zich wel bekommeren om dieren zoals de TS.
quote:* metro2005 is ook poezenliefhebber dus kan zich er prima wat bij voorstellen
Op woensdag 7 januari 2004 07:44 schreef zapsel het volgende:[..]
Ik vond t mijn plicht , en t eerste wat je denkt is kijken of er nogwat te redden valt...
En ik zou er niet mee kunnen leven door te rijden , ik heb t er nu al moeilijk mee , laat staan als ik door zou rijden
Ik moest ook ffies me eigen katten een dikke knuffel geven toen ik thuis kwam.
quote:Weetje , t klinkt misschien gek, maar t voelt alsof je een mens doodgereden hebt..
Op woensdag 7 januari 2004 07:47 schreef Metro2005 het volgende:[..]
* metro2005 is ook poezenliefhebber dus kan zich er prima wat bij voorstellen
quote:dat klinkt alleen gek als je geen zak om dieren geeft.
Op woensdag 7 januari 2004 07:48 schreef zapsel het volgende:[..]
Weetje , t klinkt misschien gek, maar t voelt alsof je een mens doodgereden hebt..
ik denk dat ik morgen ook ff ga fietsen enzo
keurig van de politie dat ze zijn geweest, dat had ik niet verwacht.
wat mij altijd verbaasd heeft en ook nu weer raakt is dat je altijd katten ziet liggen langs de weg, en nooit op de weg...Het valt mij op dat een kat zichzelf altijd weet weg te "slepen" van de plaatst van het ongeval, ookal sterven ze redelijk kort erna, ze kunnen het toch wel...!
quote:heb ik ook een keer meegemaakt... dus weet hoe klote jij je nu voelt...ik ben nog terug gegaan met mijn moeder om het beessie te zoeken omdat ik 'm zelf niet meer zag.... ga er dus vanuit dat dat beessie nog leeft.. maar kan natuurlijk ook een rustig plekje opgezocht hebben om te sterven.
Op woensdag 7 januari 2004 07:25 schreef zapsel het volgende:
Ik heb net wat verschrikkelijks meegemaakt , en hebn een kat aangereden.
Ik heb t beestje nog proberen te redden maar het was al te laat.
Ik heb gelijk de politie gebeld , en de weg af-gezet zodat eerst die kat veilig meegenomen kon worden door de dierenarts..
dit zijn van die dingen , je denk die maak ik nooit mee , en ookal ist (maar een kat) zoals sommige mensen zeggen, ik zal ff niet slapen nu zo na de nachtdienst...
me auto ook in mekaar , maar liever me auto in puin , als een dode kat zoals nu
quote:Dat lijkt me helemaal kut! Eerst zo'n beestje aanrijden en daarna nog eens naar de eigenaren gaan om het slechte nieuws te vertellen.
Op woensdag 7 januari 2004 07:31 schreef nipeng het volgende:
....-edit-
En de politie heeft zeker ook niks beters te doen dan met 2 auto erop uyt zodat ze een dooie kat kunnen zien Want normaal belt er ook nooit iemand voor zulke dingen.
Lullig voor de mensen en of kind, van wie die kat was. Meerdere levens verwoest wel....
Jammer voor de kat, het is natuurlijk verschrikkelijk. Helemaal als je een katten eigenaar bent. Sterkte TS
quote:Beestje heeft schade veroorzaakt, de eigenaar is daar aansprakelijk voor. En ja, klote lijkt me dat wel.
Op woensdag 7 januari 2004 08:14 schreef mg794613 het volgende:[..]
Dat lijkt me helemaal kut! Eerst zo'n beestje aanrijden en daarna nog eens naar de eigenaren gaan om het slechte nieuws te vertellen.
Zeker omdat je zelf ook katten hebt kan je goed inleven met de "slachtoffers" maar daar hebben ze weinig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |