quote:Volgens mij ben jij een kloon.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:[..]
Mja,
ik heb wel een beetje een zwak voor likkende mannen, dus ik denk er nog even over na.
.
quote:Dat wordt weleens gezegd, ja.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:15 schreef OllieA het volgende:[..]
Volgens mij ben jij een kloon.
Dat is verder niet van belang, overigens.
quote:Een kloon van iemand die dit een gevatte repliek vindt... dat verkleint het zoekveld.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:19 schreef De-oneven-2 het volgende:[..]
Dat wordt weleens gezegd, ja.
quote:dat zegt helemaal niks, iemand dacht laatst dat ik een kloon van BloodhoundFromHell was
Op vrijdag 9 januari 2004 02:20 schreef Koekepan het volgende:[..]
Een kloon van iemand die dit een gevatte repliek vindt... dat verkleint het zoekveld.
quote:Mag ik je er nog even op wijzen dat dat klonenjagen van jou ook een farce is natuurlijk... Staal blijkt zoals je onlangs hebt kunnen zien helemaal niet een kloon van mij te zijn. Ik weet het het is oude koeien uit de sloot halen, maar het moet even gezegd worden op deze plaats.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:15 schreef OllieA het volgende:[..]
Volgens mij ben jij een kloon.
Dat is verder niet van belang, overigens.
quote:Iemand die er vanuit gaat dat ie niet te misleiden is... dat vergroot de arrogantie.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:20 schreef Koekepan het volgende:[..]
Een kloon van iemand die dit een gevatte repliek vindt... dat verkleint het zoekveld.
quote:Nou moet het niet al te vijandig worden in dit topic. Het blijft een meetingtopic. Daar hoor jij in te posten, met onbeantwoordbare insinuaties en vaag onfalsificeerbaar geneuzel over generatiekloven en daar laten we het bij.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Mag ik je er nog even op wijzen dat dat klonenjagen van jou ook een farce is natuurlijk... Staal blijkt zoals je onlangs hebt kunnen zien helemaal niet een kloon van mij te zijn. Ik weet het het is oude koeien uit de sloot halen, maar het moet even gezegd worden op deze plaats.
quote:Hahahahaha.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Mag ik je er nog even op wijzen dat dat klonenjagen van jou ook een farce is natuurlijk... Staal blijkt zoals je onlangs hebt kunnen zien helemaal niet een kloon van mij te zijn. Ik weet het het is oude koeien uit de sloot halen, maar het moet even gezegd worden op deze plaats.
quote:Arrogantie betekent in mijn geval zelfkennis.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:27 schreef De-oneven-2 het volgende:[..]
Iemand die er vanuit gaat dat ie niet te misleiden is... dat vergroot de arrogantie.
quote:Ik moet nu onbedaarlijk lachen, Ollie. De-oneven-2 ook waarschijnlijk.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:29 schreef OllieA het volgende:[..]
Hahahahaha.
Haal jij nog maar eens wat ouwe koeien uit de sloot, vent.
Toch jammer dat je hiermee de leipe twee als kloon van ryan de meest overschatte user hebt verraden.
quote:Brrr.
Op donderdag 8 januari 2004 23:37 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Oeioei, ik voel die vrolijkheid onvermijdelijkheid en onuitstáánbaar opkomen, Ryan. Het begint al onstuimig te borrelen en te bruisen en als het zo ver is, zal het ongetwijfeld onverdraaglijk pijnlijk zijn. Nee, het lijkt me echt beter als je niet komt.
.
quote:Nu ja,
Op vrijdag 9 januari 2004 03:07 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik moet nu onbedaarlijk lachen, Ollie. De-oneven-2 ook waarschijnlijk.
Maar goed,
laten we dit vriendelijke topic niet nog verder bevuilen met dit soort oeverloos gezeur. .
quote:van mij dachten ze dat ook ja
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef MariekeP het volgende:[..]
dat zegt helemaal niks, iemand dacht laatst dat ik een kloon van BloodhoundFromHell was
quote:Mag ik dan ook één van jou 2en mee naar huis nemen?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:33 schreef Gellius het volgende:
Ik zie dat ik zelfs dubbel aanwezig zal zijn. Wat 'n feest.
quote:Hm. Ik geef mezelf niet zo maar aan om het even welk wichtje mee natuurlijk hè? Ben je wel proper? Beetje schappelijk uitzicht ook, vanaf die vensterbank?
Op vrijdag 9 januari 2004 12:40 schreef k_i_m het volgende:[..]
Mag ik dan ook één van jou 2en mee naar huis nemen?
Leuk voor in de vensterbank!.
quote:Eersteklas uitzicht! Niet alleen ziet u een dak, maar ook een muur! Als dat niks is, weet ik het ook niet meer
Op vrijdag 9 januari 2004 13:19 schreef Gellius het volgende:[..]
Hm. Ik geef mezelf niet zo maar aan om het even welk wichtje mee natuurlijk hè? Ben je wel proper? Beetje schappelijk uitzicht ook, vanaf die vensterbank?
Het is me op uiterst aangename wijze meegevallen.
quote:Eigenlijk heb ik alleen van deze mensen hun adressen nog nodig, valt me in.
Op woensdag 7 januari 2004 03:22 schreef Koekepan het volgende:
thabit (vlak deze gevaarlijke outsider niet uit)
Uncle_Sam (de ex-kapitalist)
Sports-Illustrated
beeer
Batuwu
JAM (in de rol van puber)
quote:Natuurlijk niet
Op vrijdag 9 januari 2004 14:00 schreef Koekepan het volgende:
Want we willen natuurlijk geen toeristen op onze meeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |